Hakutulokset

1. marjuska81

TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

dodiiiii... neuvolakäynti takana ja kylläpä oli hyviä uutisia!! :D rv36+6 paino: -350g/vko (söin ku mikäki vappuna ja silti oli puonnu! :o ) hb: 120 (enkä oo ees syöny rautaa nyt!!!! mul ei oo koskaan ollu noin hyvä!! mietinki et liekkö mittas väärin :laugh: ) rr: 107/62 sf: 33 syke...
  2. marjuska81

kohdunsuu auennut,milloin synnytys

tosiaan kuten jo joku sanoikin uudelleen synnyttäjillä on yleensä aina se kohdun suu sormelle auki. tässä raskaudes mulla on jo heti ekasta lääkärikäynnistä asti ollu sen sormelle auki (kanavaa oli 2.5) ja paikat pehmentyneet. viikolla 35 kävin lääkärillä arvioittamassa kohdunsuun tilanteen...
  3. marjuska81

TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

täälläki ollaan viel kasassa.. :kieh: maanataina päivällä alko supparit, tiuhaan ja säännöllisesti tuli ihan iltaan asti, sit alko laantuun. sit taas alko (ma-ti) yöllä kunnon poltot!! alaselälle ja mahalle poltti ja painoi kunnolla peräsuolelle. olin ihan tohkeissani kun nuorimmainen lähti...
  4. marjuska81

Toukomasujen -07 huhtikuu

ai niin ja tärkeimmät oli taas unohtua!!!!! :headwall: :ashamed: IHANAAAAA TAAS KOLME UUTTA VAUVAA LISÄÄ TOUKOKUISIIN!! ONNEA IHAN MIELETTÖMÄSTI!!! :flower: :flower: :heart: :heart:
  5. marjuska81

huh, vappupallot ja serpentiinit laitettu roikkuun ympäri kämppää ja pojatki unosille hetkeks menossa. supistukset tuntuu loppuneen aika lailla kokonaan.. \|O eilen sit päivällä poika hinkkas päätään taas tuonne alas ja se näytti aukasevan (kai) aika tehokkaasti. mieski oli saada sydärin ku...
  6. marjuska81

onnea sammakon koko perheelle!!!
  7. marjuska81

mie oon kans noita oysin vierailuja miettiny!! mie en oo koskaan tykänny sairaaloista erityisemmin ja muutenki siellä ei se aika tahdo kulua ainakaan miulla sitte millään!! onhan siinä vauvan hoitoa ja ruokailuja mutta silti päivä on tosi pitkä. mietin myös miten ne suhtautuu lapsiin osastolla...
  8. marjuska81

jabballe iso iso :hug: vauvan kääntymisestä! FANG-ANN-75 mulla kans on tuota tunnetta, on kuin (kirjaimellisesti pää jalkojen välis). supistukisa tulee päivittäin useita, kivuttomia suurin osa ja osa sit on jo tooooosi ankeita/kipeitä. \|O yöllä ku herään pissahätään niin nyt se tunne on...
  9. marjuska81

ai niin pika pikaa piti niistä viilloista sanoa kans ku mullaki niitä kans ollu jotain kuukauden päivät. itekki hiukka säikähdin ensimmäistä ku niin kovasti kävi kipeää mut samaa mullekki neuvolatäti sanoi et se nyt valmistelee siellä kohdunsuulla tulevaa synnytystä varten. :D nyt ku oli niitä...
  10. marjuska81

taas uus viikko ja uudet kujeet.. =) mulla alko pe yöllä ihan törkeä närästys ja aamuyöstä supistukset. lauantai meni sit suihkun ja sängyn väliä ravatessa ja kelloa tarkkaileessa. supparit alko alaselästä ja kankuilta ja sit meni mahalle, #%/&¤ et oliki jo ankeita. \|O hyvin vähän aikaa...
  11. marjuska81

taas neuvolakäynti takana ja kaikki ihan ok. painoa: +850/viikko ( mut pistettiin vähän turvotuksenkin piikkiin ;) ) turvotus: +/+ paineet:112/68 hb: 107 (oli hieman laskenu) sf: 30 (sama ku 2 viikoa sit mut johtunee mahan laskeutumisesta) RT syke:132 onko muille sanottu et raudan syömistä...
  12. marjuska81

niin se viikonloppu meni taas kerran sairastellessa. \|O tää on jo varmaan neljäs tai viiden flunssa tän raskauden aikana, ei enää pysy ees laskuissa ku ei tiedä mikä flunssa on loppuna tai onko se ees loppunu ollenkaan ja alkanu vaan taas uudestaan. :headwall: mieski kuumees ollu jo...
  13. marjuska81

uusi kuva ehkä varmaan nyt profiilis.. :whistle: :laugh: mulla on masu laskeutunut (en muista sanoinko viimeks :ashamed: ) kyllähän se helpottaa tuolla kylkiluilla ja närästyski helpotti heti huomattavasti. ei oo rennietä tarttenu ottaa moneen päivään. :p mut sit supistuksia on alkanu...
  14. marjuska81

sori kauheesti kun taas meni kauheen pitkä väli et oon käyny kirjottamas. :ashamed: kauheen äkkiä menny vaan tää aika. :ashamed: meillä oli nuorimmaisen synttärit viime viikonloppuna ja siinäpä se viikonloppu sit meniki ku siivillä. maanantai alkoi heti tosi kökösti, mootoripyörä oli siinä...
  15. marjuska81

löytyykö 1981 mammoja?

täällähän löytyy ihan kivasti -81 mammoja!! :D <br><br>
  16. marjuska81

G: 5 v:n koko?

meillä poika 14,5kg ja 100,3cm.. ukkeli syntyki hiukka etuajassa niin aina ollu pienempi oman ikäisiín verrattuna.. :)
  17. marjuska81

Muita 5v. poikia joilla nyrkit viuhuu

mielenkiinnolla olen seurannut keskusteluanne. Miellä 3,5 , 5 ja 6v. pojat.. kuusivuotias on meillä se kaikista pahin riitapukari. meillä nyrkit heiluu ja todella usein!! pienemmät veljet on se yleisin kohde, tarhassa on kuin pieni "enkeli" (ei ole lyönyt, töninyt on pari kertaa jos joku on...
  18. marjuska81

Oulusta leikkikaveria

:wave: Täällä kans kaakkurilainen.. kolme poikaa ja neljäs vauveli tuloillaan toukokuussa. 2,5 , 5 ja 6v. pojat tällä hetkellä. vanhin hoidos päivällä ja nuorimmat kotona. ei paljo kavereita löydy täältä päin et jos kiinnostaa niin tänne saa kirjotella!! :) osoite löytyy profiilista :D
  19. marjuska81

huhuu!!!!!!

tässä olis kolmen pojan, 25v. äippä ja neljäs olis sit ens keväälle tulossa, ainakin toivottavasti.. vähän viel arveluttaa ku niin alussa ollaan. meillä on tälläinen pieni uusioperhe, miun lapset ja sit olis tää yhteinen tulokas. :D osoite löytyy profiilista.. :)
  20. marjuska81

x-adventure twinco

meän kolme vuotias on jotain 92cm ja viime punnituksella oli 13.6 mut siitäki on jo puol vuotta. onhan sitä painoa kyl sit jo taas hiukka lisää sällillä.. siks vaan mietin sitä painoraja-juttua. pitääpä katsella ja kysellä lisää ku tulee mieleen.. :D

Yhteistyössä