Hakutulokset

1. P

silikonitissit

Ei ole enkä tunne ketään jolla olisi.
  2. P

Mitä mieltä sairaanhoitajista, jotka eivät kuulu Tehyyn eivätkö osallistu työtaisteluun?

En ole mitään mieltä. Kenenkään ei ole pakko kuulua liittoon.
  3. P

Mitä levitettä käytätte leivällä?

Benecolia käytän minä sattuneista syistä ja muulla perheellä yleensä Oivariinia.
  4. P

Saako koiralle tosiaan antaa

Googlella löytyi tuollainen teksti: 'Meillä Mette syö luina pääasiassa broilerin siipiä ja joskus myös muita luita, esim. kalkkunan kauloja tai naudan/possun lihaisia luita. Uskomus, ettei koiralle saa syöttää linnun luita istuu vielä tiukassa monen ihmisen mielessä. Linnun luita ei saakaan...
  5. P

Oletteko ostaneet uuden kodin ennen vanhan myymistä?

Kyllä. Tai siis käsiraha maksettiin ensin. Sitten kiireestii vanhaa kämppää myymään. Onneksi meni kaupaksi suht nopeasti =)
  6. P

kukaan muu menossa tiistaina sirkus finlandiaan helsingissä??

Ei kiitos, en tykkää kun siellä on eläimiä niissä näytöksissä. Sais ihmiset temppuilla yksinään. :(
  7. P

vai lähtee hoitajat nyt sitte norjaan jos palkka ei nouse

Tiedän kyllä, johan se on ala-astella opetettu. Nyppii siis kun tuputetaan tuollaisia keskiarvoja. En tajua mistä nuo on revitty. Aika harva hoitaja tienaa yli 2400, ja ylihän se pitäisi mennä reilusti monella, kun keskiarvosta puhutaan. Tehyn sivulla esim. löytyy kunta-alan palkoista...
  8. P

Ja mä luotan PIKKASEN enemmän siihen palkkakuittiin minkä sain ollessani hoitajana. Vai olinko mä ainoa, joka sai about 1700 euroa ja ne kaikki muut sai sen 2400 vai mitä täällä on tuputettu?
  9. P

Ja mä luin Perähikiän sanomista, että siivoojat tienaa 3569, 80 euroa kuussa :whistle:

Yhteistyössä