Hakutulokset

1. 7

Lapseni ei eihkä koskaan opipuhumaan :(

Olen tänään jotenkin aivan rikki. Minulla on kaksi lasta, joista nuoremmalla epäillään lapsuusiän autismia. Hän on vasta vähän päälle kaksi. Keväällä aloin epäillä, että maailman helpoimmasta vauvasta ei ole kasvamassa ihan tavallinen lapsukainen. Puhe alkoi kehittyä myöhään yksittäisinä sanoina...
  2. 7

miten saan ystävän uskomaan, että se kuolee, jos ei lopeta tupakointia

Itsekin tuli poltettua enemmän vähän teinivuosista 28 asti. Nyt pelottaa ja harmittaa, kun ajattelee sen mahdollisia seurauksia. Tupakasta oli kyllä aika vaikea päästä eroon, varsinkin tiettyjen ihmisten seurassa oli todella vaikeaa ja sorruinkin usein.
  3. 7

miten saan ystävän uskomaan, että se kuolee, jos ei lopeta tupakointia

Mun äiti on nyt ollut kolme vuotta polttamatta, ikää 60 + ja keuhkoahtaumatauti. Varmasti lopettamispäätös lähti itsestä, mutta voi olla että läheisten ja lastenlasten kommenteilla on ollut vaikutusta. Se yskä ja aamuinen kakominen on enimmäkseen nyt poissa. Olen niin iloinen siitä, että äitini...
  4. 7

PISTÄKÄÄ kuvia omasta kodista ja sisustuksesta, on kiva katsoa......

En oo ikinä linkittänyt tänne, katsotaan miten onnistuu: no ei näköjään kovin hyvin... saisinko neuvoja, kuva aijaassa?
  5. 7

Mitä teidän vihkisormuksiin on kaiverrettu?

Mulla miehen nimi ja päivämäärä, miehellä mumminsa nimi ja vanha päivämäärä.
  6. 7

(Tyhmä) kysymys vuokra-asuntojen määräaikaisista sopimuksista (myös ns. yleishyödyllisillä?)

Joku kirjoittelikin, että VVO:lla ei ole määräaikaisia sopimuksia. Olisiko kellään tietoa, mikä on asianlaita esim. Satolla tai muilla isommilla vuokranantajilla? Helsingissä ollaan.

Yhteistyössä