Hakutulokset

1. L

Kohta lähdetään Tykkimäkeen :)

Ai harmaata :/ höh. No jospa se ei kuitekaan sada. Pitää pakata lämmintä vaatetta mukaan vissii :D aah kesä :D
  2. L

Millainen ihminen ehdottaa alkoholistille juhannukseksi

No et kyllä oo väärässä. Jos sairastaa alkoholismia niin alkoholi on myrkkyä lopunelämää.
  3. L

Onko täällä ketään ihan tavallista vaatimatonta perusihmistä?

:wave: Tai no jos tatuointi poistaa mut tältä listalta kun on yksi :xmas: mutta muuten tavallisen tavis :D
  4. L

Kohta lähdetään Tykkimäkeen :)

Toivottavasti sää meitä suosii. Lapset on oottanu niin innolla reissuu että 5v:llä on masu sekaisin. No joo turhis tää on mutta taitaa tulla kiva päivä :D
  5. L

Muistatteko asioita mistä nämä palstahistorian kohunikit tunnetaan? Pastaileekohan kukaan noista enää

Kökkönen taitaa olla Iamwiesel ja hondatyttö Lady Domiana (jos noi nyt on oikein kirjotettu)
  6. L

Naurettavia uskomuksia mitä olette lastenhoidosta kuulleet?

Ei nii ja tää oli ex-anopin juttu: Vauvalle ei saa puhuu väärältä puolelta päätä taikka tulee kierot silmät :laugh: sitä voi sitte miettii et mikä se väärä puoli on :whistle:
  7. L

Jos perheessä on yksi allerginen?

Veisin sitte vaikkapa jotaki kettukarkkeja että kaikki saisi syödä niitä :)
  8. L

ettekö allergisten lasten vanhemmat osaa alkeellisia käytöstapoja???

Ei kai se laktoositon kerma maksa niin hirveän paljoa enempää että olisi kustannuskysymys =) mutta nimenomaan se etukäteen ilmottaminen on melkosen tärkeä juttu. Minä ainakin mielelläni huomioin myös sen allergisen, että järjestän jotakin myös hänelle ettei tunne olevansa erilainen kun tuo aina...
  9. L

Minä sanoisin sellaseen paikaan että sopiihan se emme järjestäkkään juhlia puljussanne :snotty:
  10. L

No eikös tossa ap:n jutussa ollu se että ei ollu etukäteen ilmotettu allergioista? Kyllä kai kuka tahansa varaa ja varautuu siihen että vieraalla on joku allergia jos siitä tietää etukäteen. Enkä minä ainakaan ala tekemään varmuuden vuoksi jotaki maidotonta tai laktoositonta kun ei ole...
  11. L

Meillä kävi just samalla tavalla viime vuonna :/ oli kutsuissa puhelinnumerotki et ois voinu vaikka tekstarin laittaa, mut ei. Pojan kaverin saatto isosisko joka ovella ilmotti et juu meidän pikkuveli ei sitte saa syödä maitotuotteita ollenkaan :o no arvaahan sen että oli melko lyhyt lista mitä...
  12. L

Naurettavia uskomuksia mitä olette lastenhoidosta kuulleet?

Joo mieki oon ton kuullu että sylissä ei saa pitää tai tulee pilalle hemmoteltu lapsesta :/ ja että pitää antaa vaan huutaa että keuhkot vahvistuu vauvan siis, eikä saa joka inahdukseen vastata ettei opi liian hyvälle :/ Mietinpä vaan et mulla taitaa olla aika vahvat keuhkot enkä oo pilalle...
  13. L

Tasan 14v sitten ähräsin synnärillä

Hui kamala miten se aika rientääkään :D mun tokaksi vanhin täyttää jo 14v :o :D
  14. L

mitä hammastahnaa 6kk ikäiselle?

Hammastahnaa lapselle vasta kun osaa sylkeä itse =)
  15. L

1-vuotiaalle tytölle synttärilahja

Mun lapset on 1-vuotiainan tykänny kaikista perässävedettävistä leluista, oisko joku sellanen? Tai sitte joku kesähommeli uusi hiekkalelusetti vaikka =)
  16. L

Päästitkö harjottelijan synnytykseen mukaan?

Yhdessä synnytksessä olo kätilöopiskelija ja oiken mukavaa kun oli. Millä ne muuten oppii jso ei pääse tosi toimiin mukaan.
  17. L

Mahtavaa maanantaina saadaa lapsen kipsi pois :)

Taidettii päästä helpolla kun oli vaan käsi =)
  18. L

Juu kiitti vinkistä pitää rasvailla ja laittaa piano hommii poika :D Toi on oikeesti sellanen apina, et ihme ettei oo ennen käyny mitää :/ eikä niitä voi syliin hoitaa kunnes inttii menee :laugh:
  19. L

Kiva kuulla =) kirjottelitki joskus taannoin sun pojan jalasta kun mie valittelin tän mun oman kipuja, jotka sitt onneks talttu (palstan ohjeilla :D )

Yhteistyössä