Hakutulokset

1. Geisha Dreamy

Pitäisitkö 1,5-vuotiaan päiväkodissa pikkukakkosen syntyessä?

No en todellakaan pitäisi päiväkodissa. Puolitoistavuotias on vielä todella pieni, joka ei tarvitse virikkeitä päiväkodista. Jos ei ole pakko pitää päiväkodissa, niin ei tosiaankaan.
  2. Geisha Dreamy

Miksi joidenkin ihmisten kotona haisee ihan mahdottoman hyvälle?

" Tuoksut otetaan tosissaan Tuoksuilla on tutkitusti vahva vaikutus ihmisen käyttäytymiseen sekä ajatteluun. On miellyttävää työskennellä ja viettää aikaa ympäristössä, missä tuoksuu hyvälle. Hajujen vaikutukseen peräänkuuluttavat tutkijat ja brändigurut. Firmat puhuvat jopa tuoksujen...
  3. Geisha Dreamy

Miksi joidenkin ihmisten kotona haisee ihan mahdottoman hyvälle?

Tuoksuilla hajuja vastaan - Sisustus | Kotitieto.fi Tutkimukset ovat osoittaneet, että oikeanlaisilla tuoksuilla voidaan lisätä työn tehokkuutta ja vaikuttaa mielialaan. Mutta, miten homma toimii kotona? Puhdas asunto tuoksuu puhtaalle, mutta siivouksen jälkeinen raikas tuoksu ei kuitenkaan...
  4. Geisha Dreamy

OMO PROFESSIONAL-pyykinpesuaine

Niin ja jos ko. tuotteessa on zeoliittia, on teidän pesukone sitten entinen pesukone muutaman vuoden kuluttua. Pahimmassa tapauksessa syttyy jopa tuleen.
  5. Geisha Dreamy

Helsinki, Espoo, Vantaa alueella asuvat. Paljon teillä on neliöitä ja paljon maksoi asunto?

Ja asutteko mielestänne liian ahtaasti ja onko siihen syynä asuntojen kalleus tällä seudulla? Ois kiva saada galluppia kehiin. :wave:
  6. Geisha Dreamy

Hei, eikö kukaan teistä seuraa bb:tä?

Ei seurata ei. Ei vois vähempää kiinnostaa.|O
  7. Geisha Dreamy

Aiotko käydä katsomassa Prinsessa-elokuvan? Vai oletko jo käynyt?

Jos aiot mennä, mikä siinä kiinnostaa? Jos jo kävit, oliko hyvä? Itse haluaisin mennä katsoo
  8. Geisha Dreamy

Huuhteluaineista!!??

Ja noilla saa ihanan tuoksun vaatteisiin! Ja se kestää. Jos haluat hyvän tuoksuyhdistelmän, tämä pyykinpesuneste Lumme Lumme yhdistettynä siniseen Len Crystals huuhteluaine kristallikiteeseen, on ihana lopputulos.
  9. Geisha Dreamy

Huuhteluaineista!!??

Sorry, väärää infoa, ei käykään tec vaatteille: Puhdistusvinkki ? Puhdaskoti.fi Kuitenkaan mitään huuhteluainetta ei suositella käytettäväksi mikrohuokoisille kankaille (Goretex, Sympatex). Jos olet kuitenkin käyttänyt huuhteluainetta tällaiselle tekstiilille, niin huuhtele kyseinen tekstiili...
  10. Geisha Dreamy

Huuhteluaineista!!??

Miten saisin pyykkiini luonnolista pehmeyttä ja miellyttävää tuoksua, joka myös kestää? Len Crystals huuhteluaine kristallikiteet antavat pyykkiin luonnollisen pehmeyden ja miellyttävän pitkäkestoisen tuoksun. Tuttuun nestemäiseen huuhteluaineeseen verrattuna kristallikide on ihanteellisempi...
  11. Geisha Dreamy

Huuhteluaineista!!??

Oho, lähti näppikseltä liian nopeasti. Eli mä olen löytäny ton uutuuden, käy kaikelle tekstiilille, myös elastaanille ja tec-vaatteille eli reimatecille yms. Niitä on kolmea eri tuoksua, olen ostanu kaikki. Ihanimmat tuoksut on ykkösenä vaaleanpunainen, sit sininen ja sit toi keltainen. Tulee...
  12. Geisha Dreamy

Huuhteluaineista!!??

Len Crystals Flower Magic huuhteluaine kristallikide LEN CRYSTALS yhdistää ensi kertaa hienostuneen tuoksun ja luonnollisen pehmeyden kristallikiteissä. Pyykkiin jää miellyttävä, pitkäkestoinen tuoksu ja raikkaus. Vaaleanpunainen Len Crystal Flower Magic tuo mieleen kesäisen kukkaniityn...
  13. Geisha Dreamy

Vinkki Sinulle, jonka PYYKINPESUKONE HAISEE

Yöks, katsokaa, miltä näyttää pesukone, joka on täynnä tota zeoliittimönjää: Miksi pesukone haisee ja on eniten tulipaloja aiheuttava kodinkone? Kuvia: Allegro, uudenlainen erikoispyykinpesuaine.
  14. Geisha Dreamy

Jos pitäisi ostaa 2-vuotiaalle joku dvd niin mikä se olisi?

Seikkailija Dora Postimies Pate Tomi Traktori Myyrä
  15. Geisha Dreamy

Osaatko kymmensormijärjestelmän?

Sit vielä yks kysymys unohtui. Missä ja minä vuonna tai minkä ikäisenä opit kymmensormijärjestelmän? Itse opin yläasteella. Otin ihan konekirjoituksen valinnaisena. :rolleyes:
  16. Geisha Dreamy

Osaatko kymmensormijärjestelmän?

Tosta nopeuskirjoitusketjusta tuli mieleeni. Että moniko täällä hallitsee kymmensormijärjestelmän? Kuinka hyvin? Niin hyvin, että onnistuu kirjoittaminen katsomatta näppäimistöön? Mulla sujuu muuten katsomatta (kirjaimet aasta ööhön), mutta muut merkit paitsi huuto- ja kysymysmerkit joudun...
  17. Geisha Dreamy

Testataanpas kirjoitusnopeutemme :)

Mullaki kävi noin alussa. Sit tein uusiks.
  18. Geisha Dreamy

Testataanpas kirjoitusnopeutemme :)

Brutto ja nettonopeus: 234 merkkiä minuutissa 0 virhettä 100% tarkkuus :flower:
  19. Geisha Dreamy

J:llä alkavia pojan nimiä?

Jaagup jaak jaakkima jaakko jaakob jaakoppi jaala jaan jaap jaasau jabbar jabez jabin jabir jabr jabril jacek jacenty jachin jáchym jacinto jack jackie jackin jackson jacó jacob jacobo jacobus jacopo jacques jada (2) jaden jadon jadran jadranko jadyn jae...

Yhteistyössä