Hakutulokset

1. M

Atoopikolla nokkosrokkoa?

:attn: Miten hoidat urtikariaa? Jos se tulee esim. kylmästä ulkoilmasta tms? Vai annatko vain itsestään mennä ohi? Tyttärelläni tämä kohtaus oli maanantaina, niin nyt keskiviikkona tilanne näyttää normalisoituneen -vihdoinkin! Mutta kyllä vähän pelottaa, koska seuraava tulee ja kuinka raju se...
  2. M

täysimetyjsen teho ehkäisynä?

\ Mulle on sanottu ihan samaa, koska menkat voi alkaa, vaikka imettäisikin ja näin on mulle myös joka kerta käynyt... on siis kolme lasta ;)
  3. M

3kk ja maitoallergia???

Mun kahdella lapsella kolmesta on ollut maitoallergia. Lääkäri sanoi, että soijamaitoa ei suositella, koska soija on paha allergeeni, eli kehittyy sitten soija-allergia. Ilman reseptiäkin saa apteekista näitä korvaavia jauheita, mutta ovat kyllä todella kalliita. Meillä oli Almiron-Pepti, oli...
  4. M

Kaurapuuroo

Kyllä se uhkaavasti siltä vaikuttaa... parin viikon kuluttua kokeilet uudelleen, jos sama reaktio, kyse voi olla kaura-allergiasta, joka on tosin harvinaisempi vilja-allergia. Epikutaanitestit näyttää sitten lääkärissä, että onko kyse siitä. :(
  5. M

\ Ihanaa, että vastasitte näin pian!!! Eli aika mystinen juttu tuntuu olevan noin ylipäänsä... :(
  6. M

Hormonikierukka

Onko kokemuksia hormonikierukasta? Senhän pitäisi kai lopettaa vuodot lähes kokonaan... mut miten vaikuttaa hormonit? Onks samanlaiset huonot puolet, ku pillereissä? Mitä maksaa, millasta oli laitto?
  7. M

Hei! Meidön 4-vuotiaalla tyttärellä on atopia, takana tosi rankat ruoka-aineallergiat vauvana jne. Eilen kerhosta soitettiin ja käskettiin tulla katsomaan, kun tyttären kasvot olivat aivan turvonneet, pinkit ja iho tulikuuma ja hän oli tosi tuskainen. Soitinkin heti terveyskeskukseen ja käskivät...

Yhteistyössä