Hakutulokset

1. M

Miten voi parantaa lapsen vastustuskykyä?

mäkin sanoisin että ei liian steriilia putipuhdasta kotia. :) meillä kohta 2 v joka ei koskaan ole sairastanut hampaiden tulo kuumetta lukkuunottamatta. En ole koskaan omistanut käsidesiä emmekä ottaneet rokotuksia. :P
  2. M

Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

täällä myös päästy vuotamaan. Ihan kauhea määrä verta tulee vaikka yleensä on aikas niukkaa. :/ onneksi nyt tulivat edes näinkin pian ettei tarvinnut odotella ja kummastella. Mahtavaa muuten kun tuo meidän neiti 2v tunkee mukaan vessaan ja kuukuppia tyhjentelen siinnä sitten muka...
  3. M

LAUANTAI 19.12.09 Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK ESIKOISTA KUUMEILEVAT : killi80.....................kp 115/30...............yritys käynnissä...........3 Opal........................kp 85/29-41............yritys käynnissä.............3...
  4. M

Mitäs neulevaatetta mä alkasin suunnittelee/neuloon? Jotai erikoista!

http://taijantekeleet.blogspot.com/2008/05/pinwheel.html tee tuommoinen pinwheel!! ne on ihania! :D
  5. M

TOSTAI 17.12.09 Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK ESIKOISTA KUUMEILEVAT : killi80.....................kp 113/30...............yritys käynnissä...........3 Opal........................kp 83/29-41............yritys käynnissä.............3...
  6. M

TIISTAI 15.12.09 Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK ESIKOISTA KUUMEILEVAT : killi80.....................kp 112/30...............yritys käynnissä...........3 Opal........................kp 82/29-41............yritys käynnissä.............3...
  7. M

Uusio(suur)perheessä kuumeilevat?? mahdollisesti KM saaneita, jo useamman äitejä??

no mä voin täällä sitten yksin rupatella. :D mulla meneillään nyt kp 34/32 eilisen testin mukaan en ole raskaana mutta menkkojakaan ei näy. Mahtavaa jos taas ovat menneet ihan sekaisin niinkuin nuorimmaista yrittäessä...
  8. M

mulla sitten kierto sekaisin... tänään toinen nega ja tuskin plussaksi muuttuu. en jaksais millään taas ootella koskahan tuo korjaantuu...
  9. M

MAANANTAI 14.12.09 Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK ESIKOISTA KUUMEILEVAT : killi80.....................kp 111/30...............yritys käynnissä...........3 Opal........................kp 81/29-41............yritys käynnissä.............3...
  10. M

ompelijat hoi

kaksoisneulalla. siksi siellä koneen päällä on ne kaksi tolppaa että saa kaksi lankaa kulkemaan. :)
  11. M

Lastenne nimet?

Cemilja ada anastasia 9v Robin mio mihari 8v. Mimosa saga alisa 2v kohta :)
  12. M

neitikat:eilen nega ja tänään virtsarakontulehdus. :D ei ole oikeen mikään olo tässä ja jos ei kohta ala kuulua niin testailen uusiksi. Joskus on ollut näitä ihme kiertoja joissa ovista ei olekkaan vaikka ihan varmasti bongasin sen tuossa! ans kattoo
  13. M

SUNNUNTAI 13.12.09 Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK ESIKOISTA KUUMEILEVAT : killi80.....................kp 110/30...............yritys käynnissä...........3 Opal........................kp 80/29-41............yritys käynnissä.............3...
  14. M

Sydämen lyönnit kuuluu korvassa?

minulla myös ja raskausaikana vaan paheni. lääkäri sanoi sen todennäköisesti johtuvan nopeasta pulssistani mutta ei sen kummempia. lupasi lisätutkimuksia jos asia alkaisi vaivata.
  15. M

Polkupyörän mustekalan oikea nimi!?!

näin tärkeän asian takia? :D
  16. M

se oli vissiin ihan lumisadepallo! :D me sanoimme aina vaan lumipallo.... :D
  17. M

samasta syystä kun minua vaivasi mikä on oikeasti sen lasipallon jossa on lumisadetta sisällä-nimi. :) En muista koskaan kuulleeni muuta nimeä kuin mustekala mutta esim mieheni ei tunnistanut ollenkaan.
  18. M

kauhea dilemma tuli kun en millään keksi mikä sen sellaisen muovisen köyden jonka päissä on koukut nimi on? itse olen aina sanonut vain mustekala... tietäisikö joku? :)
  19. M

oma napa: täällä ei mitään... Jos ei maanantaihin mennessä ala menkat niin testailen. Veikkaisin kyllä että huomenna viimeistään alkaisivat kun eilen oli jo sellaiseta fiilistä. En ole ihan varma tuosta kierrosta kun olevinani laskin sen oikein ja nyt kun laskin niin heitti päivällä tai...
  20. M

LAUANTAI 12.12.09 Kuka?-------------kp-------------Koska?--------------------YK ESIKOISTA KUUMEILEVAT : killi80.....................kp 109/30...............yritys käynnissä...........3 Opal........................kp 79/29-41............yritys käynnissä.............3...

Yhteistyössä