Mikä sen lasipallon nimi on?Alkuperäinen kirjoittaja megara:samasta syystä kun minua vaivasi mikä on oikeasti sen lasipallon jossa on lumisadetta sisällä-nimi.
En muista koskaan kuulleeni muuta nimeä kuin mustekala mutta esim mieheni ei tunnistanut ollenkaan.
En mä ole ikinä kuullutkaan, et se on joku mustekalaAlkuperäinen kirjoittaja ??:Miksi sille pitää tietää muukin nimi? Myydään ihan mustekala nimellä useassa paikassa ja kaikki ainakin tuntee sen sillä nimellä.
No ku mäki yks päivä sanoin lumipalloks sitä ja sit aloin ajatteleen että eihän se nyt lumipallo kuitenkaa ooAlkuperäinen kirjoittaja megara:se oli vissiin ihan lumisadepallo!
me sanoimme aina vaan lumipallo....
Se on lumisadepalloAlkuperäinen kirjoittaja :p:No ku mäki yks päivä sanoin lumipalloks sitä ja sit aloin ajatteleen että eihän se nyt lumipallo kuitenkaa ooAlkuperäinen kirjoittaja megara:se oli vissiin ihan lumisadepallo!
me sanoimme aina vaan lumipallo....
Joo ja meillä on kans aina ollu vaan mustekaloja pyörän tarakalla
En minäkäänAlkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:En mä ole ikinä kuullutkaan, et se on joku mustekalaAlkuperäinen kirjoittaja ??:Miksi sille pitää tietää muukin nimi? Myydään ihan mustekala nimellä useassa paikassa ja kaikki ainakin tuntee sen sillä nimellä.
PyrypalloAlkuperäinen kirjoittaja megara:samasta syystä kun minua vaivasi mikä on oikeasti sen lasipallon jossa on lumisadetta sisällä-nimi.
En muista koskaan kuulleeni muuta nimeä kuin mustekala mutta esim mieheni ei tunnistanut ollenkaan.