Polkupyörän mustekalan oikea nimi!?!

samasta syystä kun minua vaivasi mikä on oikeasti sen lasipallon jossa on lumisadetta sisällä-nimi. :)
En muista koskaan kuulleeni muuta nimeä kuin mustekala mutta esim mieheni ei tunnistanut ollenkaan.

mustekala tai kuormaside
biltemasta ainakin löytyy mustekalana
ja kärkkäiseltä
https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ResolveUrl?urlToResolve=ProductDisplay%3fcatalogId%3d10101%26storeId%3d10551%26productId%3d175659%26langId%3d-11&fromSearch=true

:p
Alkuperäinen kirjoittaja megara:
samasta syystä kun minua vaivasi mikä on oikeasti sen lasipallon jossa on lumisadetta sisällä-nimi. :)
En muista koskaan kuulleeni muuta nimeä kuin mustekala mutta esim mieheni ei tunnistanut ollenkaan.
Mikä sen lasipallon nimi on? :D

:p
se oli vissiin ihan lumisadepallo! :D
me sanoimme aina vaan lumipallo.... :D
No ku mäki yks päivä sanoin lumipalloks sitä ja sit aloin ajatteleen että eihän se nyt lumipallo kuitenkaa oo :D

Joo ja meillä on kans aina ollu vaan mustekaloja pyörän tarakalla :D

hei
mää muistaisin et mustekalan "nimi" olis joku taakka---- joku. Ukko tuolla nukkuu enkä viitsi herättää.
Se meinaan käyttää just tota toista nimee ja me muut meillä mustekalaa.

kyy
Alkuperäinen kirjoittaja :p:
se oli vissiin ihan lumisadepallo! :D
me sanoimme aina vaan lumipallo.... :D
No ku mäki yks päivä sanoin lumipalloks sitä ja sit aloin ajatteleen että eihän se nyt lumipallo kuitenkaa oo :D

Joo ja meillä on kans aina ollu vaan mustekaloja pyörän tarakalla :D
Se on lumisadepallo :D

jojo
Pyrypallo

Yhteistyössä