Hakutulokset

1. L

olisiko teillä tiedossa biisiä..

Ja olen pahoillani. Voimia!!!
  2. L

olisiko teillä tiedossa biisiä..

Happoradio - Puhu äänellä, jonka kuulen
  3. L

citalopram/sepram

Mä söin ensin kaksi viikkoa 5 mg ja sitten nostettiin kymppiin. Jouduin ottamaan lisäksi rauhoittavia pari viikkoa, kunlääke voimisti paniikkikohtausoireita ja ahdistusta. Vieläkin muistan olotilan, olin varma että kuolen sydänkohtaukseen. Voimia!
  4. L

Lapsi partioon, mikä reppu/rinkka teillä on käytössä?

Aikuisten Savotta mulla on ollut juuri 9 vuotiaasta saakka. Nyt siis 30 v aktiivikäytössä. Hyvin toimi silloin ja toimii edelleen.
  5. L

Onko sairaalaan pakko mennä lepäämään?

Mulla ainakin lääkkeiden aloitus pahensi oloa. Masennusta olen sairastanut usean vuoden, välillä on ollut keskivaikeaa ja välillä syvää. Ja samaa mieltä, tietäen mitä olen käynyt läpi, menisin juosten sairaalaan. Tosin sairastunut ei yleensä näe asiaa samanlaisena. Itse koin olevani jossain...
  6. L

Ketä paikalla?

Helsinki edustettuna. Heippa.
  7. L

Mitä järkeä? Avioliitosta.

Oman sukunimensä takaisinottaminen ei avioeron yhteydessä maksa mitään. Paitsi tietenkin jos on ajokortti tai passi, jotka pitää uusia.
  8. L

Ei kai veikkaus aina lapsen koosta pidä paikkaansa?

Neuvolan lääkärin arvio piti täysin paikkaansa. Kätilö synnytyssalissa heitti ilmaan, että täällähän tulee iiiiso vauva. No ei tullut vaan se kolmikiloinen mitä oli arvioitu.
  9. L

4kk ikäisen ummetus

Viisi päivä oli meillä pisin aika ilman kakkaa ja huuto tietenkin sen mukaista. No, se on kuulemma normaalia. Mallasuutetta annoin, kun en halunnut totuttaa lääkkeisiin. Kiinteät kun aloitettiin niin nyt toimii nätisti joka toinen päivä ilman kikkailuja.
  10. L

lapsen äkillinen vatsakipu.. kokemuksia?

Ummetus? Olen nähnyt aiheuttavan kuvailemaasi tuskaa.
  11. L

Maistuisiko?

Kiitos, minulle maistuisi.
  12. L

hcg arvon lasku normaaliraskaudessa

Voimia - epätietoisuus on raastavaa. Pidän peukkuja!
  13. L

Mitä mieltä nimestä Unnu-Liina

Unnu-Liina. Mulla tulee mieleen Pissa-Liisa. Pahoittelen tökeryyttä, mutta kysyit mitä tulee mieleen. Ja pissaliisa tulee ekaks mieleen.
  14. L

naisten vessasta yleisillä paikoilla

? = peukku
  15. L

naisten vessasta yleisillä paikoilla

Kannatan ????
  16. L

Miten paljon liikkeitä tuntuu rv:illa 25-26?

Riippuu mm missä istukka on. Itse tunsin liikkeet vasta noilla viikoilla (istukka oli edessä) eikä potkuja mitenkään usein tuntunut. Auttaisiko joku makea ja kylkiasento, että tuntisit liikkeitä useammin?
  17. L

Älä pidä vaunujen suuaukolla sitä peittävää rättiä, voit tappaa vauvasi vahingossa :(

Komppaan Yppeä! Ja mun vauvalla on kovin valonarat silmät. Edes aurinkolasit ei riitä, joten jotain on laitettava kuomuun. Mutta järjenkäyttö sallittua, ei kaikki ole niin mustavalkoista.
  18. L

Nimen valinnan vaikeus

Mun mielestä kaikki nimet on kauniita. Ongelma tulee siinä miten niitä yhdistellään.
  19. L

Mitä töitä äitiyslomalla sunnuntaisin?

Yksi frendi käy siivoamassa lisätienestejä sunnuntaisin.

Yhteistyössä