Hakutulokset

1. L

PartyLite

asun Rovaniemellä ja mulla on kutsut 27.9
  2. L

vakuutusyhtiö

kertokaapa missä teillä on vakuutukset mikä oliis se edullisin hinta/laatu suhteeltaan oleva vakuutusyhtiö :kieh:
  3. L

palkka

paljonko on tunipalkkasi ja monta tuntia viikossa? Pitäis työhakemukseen laittaa palkka toive eikä mitäänkäsitystä myyjän palkoista
  4. L

palkka

paljonko on ESPRIT liikkeen myyjän palkka? :attn:
  5. L

Olin kotoa illalla 4tuntia poissa ja sillä aikaa

tosi pikakännit. :o
  6. L

ihanaa huomenta

Minulla tänään synttärit ja viikon loma alkoi, lähdetään viikoksi Leville rentoutumaan. Mukavaksi tämän tekee että vanhempani ja siskoni perheineen ovat viikonlopun meidän kanssa Levillä, Levihotellista on tänään varattu klo 17 pöytä mennään porukalla sinne syömään. =)
  7. L

Rovaniemi KORKALOVAARA millainen paikka

mulla setä vitosessa ja ihan rauhallista aluetta ne ovat omistusasuntoja joten juoppoja ei varmaan ole sen enempääkuin muuallakaan. Turhaan Korkaolovaarastya tehdään juoppojen ja narkareiden paikkaa. ihan siisti asuinalue. Itse asun Vaaranlammentiellä rivarissa.
  8. L

G: KAUPUNKI????

Rovaniemi :wave:
  9. L

onnitteluruno

joku nätti onnitteluruno 10 vuotiaan kummitytön korttiin :flower:
  10. L

vaatekaappeja

tietääkö kukaan Rovaniemellä liikkeitä jotka valmsitavat vaatekaappeja mittatilauksena sekä suunnittelevat niitä? :wave:
  11. L

päivän ruoka

mitäs tänään syötte?
  12. L

Kemi-Tornio alueen kuumeilijat!!

olen Rovaniemeltä aikoinaan asunut vuoden verran Kemissä. Mieheni on Keminmaasta. Joten kelpaisko juttuseura?
  13. L

ROVANIEMI alue hoi

tässä olis yks asnut joka osui silmään. Itse asun Korkalovaarassa ja on hyvä paikka asua lenkkipolut menevät lähellä eikä kaupunkiinkaan ole pitkä matka...
  14. L

Tiistain kuumamammat

:attn:
  15. L

Tiistain kuumamammat

Enpä huomannut aloitusta aiemmin. Nyt kierto on siinä pisteessä että menkkojen pitäisi alkaa lähipäivinä. Toivon tietysti etteivät alkaisi joten jänniä aikoja elellään. Palaan illalla uudestaan asiaan on niin ihana ilma, että on pakko mennä ulos. B)
  16. L

Vieläkö on Kuumamammoja 2005.....

minäkin pyärähtelin tällä palstalla. vauvasta haaveilaan vielä ei ole yhtään siunaantunut mutta nyt kesän tullen yritys aloitetaan tosissaan.
  17. L

vuorenkilpi

B)
  18. L

vuorenkilpi

Olen Rovaniemellä
  19. L

vuorenkilpi

ei olisi kellään paikkauntalaisella antaa vuorenkilven oksaa?

Yhteistyössä