Rovaniemi KORKALOVAARA millainen paikka

Alkuperäinen kirjoittaja JeLLuNaS:
sudentie 2 ,millasta siinä on?
mulla setä vitosessa ja ihan rauhallista aluetta ne ovat omistusasuntoja joten juoppoja ei varmaan ole sen enempääkuin muuallakaan. Turhaan Korkaolovaarastya tehdään juoppojen ja narkareiden paikkaa. ihan siisti asuinalue. Itse asun Vaaranlammentiellä rivarissa.

vieras
En suosittele sudentietä enkä tosiaan mitään kerrostaloa sieltä. Hinnatkin on about 20 prossaa alempana korkalovaarassa just sen takia, että on aika rauhatonta ja masentavaa seutua.

Alkuperäinen kirjoittaja Lapin Neito:
sudentie 2 ,millasta siinä on?
mulla setä vitosessa ja ihan rauhallista aluetta ne ovat omistusasuntoja joten juoppoja ei varmaan ole sen enempääkuin muuallakaan. Turhaan Korkaolovaarastya tehdään juoppojen ja narkareiden paikkaa. ihan siisti asuinalue. Itse asun Vaaranlammentiellä rivarissa.
okei. ne on sitte muuttuneet muutaman vuoden sisällä aika paljon ne sudentien asunnot... sillonku minä siellä asuin niin oli melkosta touhua... :whistle: sama homma niinku kuntotiellä tai salmenperällä.

sieltäpäin
Ihan rauhallista seutua se Sudentien alkupää, kyllä siellä uskaltaa asua. :)
Sinne loppupäähän en suosittelis muuttaan, kunta-asuntojen taloja eli juoppoja riittää :/

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
niin, ja justiin tarkistin kaverilta... sudentie 2 on kaupungin vuokratalo joten menokin on sen mukaista.
taitaa olla joka kaupungin kämpässä samaa ongelmaa,ainakin täällä kun asuttiin niin oli epämäärästä porukkaa tungettu ja me ainoona lapsi perheenä :snotty: :snotty:

ok.ei meinaan ole hajua millaista on missäkin ja olis kiva ettei tarvi heti olla pakkaamassa kamoja uudestaan kasaan,
en tiedä miten kaupungilla sie sit on muuten vapaita ja missä..
tossa sulle linkki mistä löytyy rovaniemen kaupungin vapaat vuokra-asunnot:

http://www.rovaniemi.fi/?deptid=15612

janski
itse olen asunu sudentien alku-ja loppupäässä,loppupää oli aikoinaan kyllä melkosta ghettoa,mut nykyään sekin on rauhottunu huomattavasti.kyllä kaveri on ainaki viihtyny siellä,eikä siellä ole enää metakkaa,niinkuin aiemmin oli.
melkeen voisin lähteä uudestaan asusteleen sinne alueelle,jos tulisi tarve muuttaa takaisin rovaniemelle. :)

Me taidettiin asua sudentiellä vielä silloin kun siellä oli todella paljon (ei pahalla) mustalaisia....Ja me asuttiin viel loppu päässä...Mutta me oltiinkin silloin nuoria jne jne :ashamed: En suosittele kyllä sitä aluetta lapsiperheelle...Joskus kakkosessa kun asui tuttui niin ne valitti kun joku aina kuseksi hissiin päissään....Joten...... :D

Ken
Ei kaikki kaupungin vuokratalot on mitään räkälää.
Ite en kylläkään asu korkalovaarassa vaan kemijärvellä kaupungin vuokraamassa asunnossa.Ja rauhallista on ollu...Ei ole häirikköjä ainakaan meidän talossa.

Yhteistyössä