no se on justiin sitä semmosta arveluttavaa aluetta... en lähtis ite.Alkuperäinen kirjoittaja JeLLuNaS:sudentie 2 ,millasta siinä on?
mulla setä vitosessa ja ihan rauhallista aluetta ne ovat omistusasuntoja joten juoppoja ei varmaan ole sen enempääkuin muuallakaan. Turhaan Korkaolovaarastya tehdään juoppojen ja narkareiden paikkaa. ihan siisti asuinalue. Itse asun Vaaranlammentiellä rivarissa.Alkuperäinen kirjoittaja JeLLuNaS:sudentie 2 ,millasta siinä on?
okei. ne on sitte muuttuneet muutaman vuoden sisällä aika paljon ne sudentien asunnot... sillonku minä siellä asuin niin oli melkosta touhua... sama homma niinku kuntotiellä tai salmenperällä.Alkuperäinen kirjoittaja Lapin Neito:mulla setä vitosessa ja ihan rauhallista aluetta ne ovat omistusasuntoja joten juoppoja ei varmaan ole sen enempääkuin muuallakaan. Turhaan Korkaolovaarastya tehdään juoppojen ja narkareiden paikkaa. ihan siisti asuinalue. Itse asun Vaaranlammentiellä rivarissa.Alkuperäinen kirjoittaja JeLLuNaS:sudentie 2 ,millasta siinä on?
taitaa olla joka kaupungin kämpässä samaa ongelmaa,ainakin täällä kun asuttiin niin oli epämäärästä porukkaa tungettu ja me ainoona lapsi perheenä :snotty: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:niin, ja justiin tarkistin kaverilta... sudentie 2 on kaupungin vuokratalo joten menokin on sen mukaista.
mitähän se alkupää on?Alkuperäinen kirjoittaja sieltäpäin:Ihan rauhallista seutua se Sudentien alkupää, kyllä siellä uskaltaa asua.
Sinne loppupäähän en suosittelis muuttaan, kunta-asuntojen taloja eli juoppoja riittää :/
tossa sulle linkki mistä löytyy rovaniemen kaupungin vapaat vuokra-asunnot:Alkuperäinen kirjoittaja JeLLuNaS:ok.ei meinaan ole hajua millaista on missäkin ja olis kiva ettei tarvi heti olla pakkaamassa kamoja uudestaan kasaan,
en tiedä miten kaupungilla sie sit on muuten vapaita ja missä..