Vieläkö on Kuumamammoja 2005.....

Moikka kaikki kuumeilijat.

Tässä on vanha kuumeilija, jolla uusi kuume oon alkanut nousta... :) Onkohan täällä kuumeilijoiden joukossa kuumamammoja mallia 2005, siis ketju, jossa höpistiin kuumisjuttuja päivittäin.

Siitä on jo aikaa ja kylläpä elämä vie ja paljon tapahtuu........ :D

Valmistuminen, uusi tulokas, pari muuttoa ja uusi talo projekti aloitettu....ym mitä kaikkea mahtuu tähän väliin...siis täällä.

Jos teitä ihania kuumattaria on vielä täällä niin oisko halua lämmitellä taas kuumisketjua???? :D :D :attn:

Kiva ois kuulla kuulumisia ja mukava ois taas saada kuumamammat elvytettyä uusilla jäsenillä!!!! Mites ois?

Nyt lähetän kaikille kuumeilijoille :hug: ja plussatuulia.<br><br>

Täällä :wave: yksi kuumamamma myös. =) Nuorin nyt 1v3kk ja taas uutta kuumetta pukkaa.Tosi kiva kun huhuilit...en ois enää ees muistanu koko kuumamammoja.
Onko teillä jo yitystä vai pelkkää kuumeilua?
Meillä minä kuumeilen ja oletettavasti joulukuussa saan ottaa kierukan pois. On tulossa ens keväänä talon maalausta ja katto remppaa niin mies ei halua,että oon silloin viimesilläni,mikä on ihan fiksusti ajateltu. :D

Moikka mamitre..

Muistankin nimimerkkisi.

Tosiaan täällä vasta kuumeilaan... Saa tulla pikku3, kun on tullakseen. Tosin ne juoksutkin voisi alkaa ensin niin voisi olla mahdollista tuo raskautuminen :D :D .

Imetys on juuri loppumaisillaan, kun tuo nokkamukista juominen alkaa olla hanskassa. Meillä kun tuo ukkeli ei ole pullopoika alkuunkaan. Se on joko tissi tai nokkamuki. Onneksi saatiin se juomaan edes siitä sitä tuttelia, mutta pitkään se kestikin. Ei siinä, tarvittaessa imetän niin pitkään kuin on tarvis, mutta on se kiva päästä muutamaksi tunniksi jonnekkin ja isi voi hoitaa syöttämiset ja juottamiset.

Meillä on kanssa taloprojekti aloitettu tosiaan ja vasta on puut vedetty tontilta ja muutaman viikon päästä aloitetaan pohjatyöt ja perustukset. Voi kun siihen vaiheeseenkin jo päästäs, niin kovasti odottaa sitä. =)

Onko totta, että sen aikaisista kuumamammoista on vaan me 2 jäljellä?????

:eek: \|O Huhuu, missäs olette kuumikset.

No mutta mamitre, laitetaas taas kuumikset alulle, eix vaan ;)

Siis tervetuloa kuumamammojen päivittäiselle postituslistalle kaikki, haaveilijat, haahuilijat, kuumeilijat ja muutkin vauvaa haluavat. Iällä näöllä tai muulla seikalla ei ole väliä, kunhan juttu luistaa....
Taidan huomanaamuna laittaa het aamulla perinteisen kuumisaloituksen, mitä silloin aiemminkin oli. Jospa vaikka saatais siitä taas yhtä laaja ja pitkä päivittäinen lista juttua kuin aiemminkin...

Mutta kuumamammaisia haleja kanssasiskoille!

:D :saint: :hug: Plussatuulia!<br><br>

Moikka!!!

Ihana kuulla varsinkin sinusta sanmama :hug: Olen sinua yrittänyt etsiskellä palstalla, mutta enpä ole tätä ennen löytänyt..(muistatkohan vielä mua ;) )

Meilläkin sitten vihdoin ja viimein 2.v yrittäminen palkittiin ja nyt tuolla pinniksessä tuhisee 4kk ikänen pikkumies :heart:

Uusi vauvakuume alkaa pikkuhiljaa nostamaan taas päätään, mutta ainakin toistaiseksi ollaan miehen kanssa saatu pidettyä järki päässä :D Saa nyt nähdä kuinka kauan :whistle: ;)

Toivottavasti saatais nyt mahdollisimman monta vanhaa kuumiskamua tänne kuumeilemaan seuraavista päivänsäteistä..

Nelly ja Miika<br><br>

:wave: Täällä kans!

Ei muakaan varmaan kukaan muista, pari kuukautta taisin vaan pyöriä kakkosta odotellessa =) Enkä mä nytkään tänne enää kuulu, plussa tuli jo muutama kuukausi sitten :heart: Kolmosta odotellaan.

Mutta muistan kyllä sanmaman ja nellyn :)

Heippa taas!!

Kyllä mä sut mamitre muistan ja emmamman kanssa(onnea vaan plussasta :flower: )

Täälläkään ei tosiaan ihan vielä ole yritystä päällä... Hirmunen vauvakuume vaivaa sekä mua että miestä, mutta ajatus kahdesta näin pienellä ikäerolla tuntuu niin hurjalta, että kumiukot on ainakin vielä toistaseks välissä ;)

Meillä kyllä tää esikko on niin ihana ja helppo tapaus, että jos kakkonen olis samanlainen, niin ei sit ois hätiä mitiä, mutta kun sitä ei voi etukäteen tietää niin odotellaan vielä..Syssymmällä sitten :D <br><br>

Terppa taas!!

Me tultiin just mummolasta kotiin. Oltiin sielä yötä, kun isännän autoremppa venyt niin myöhään, että Miika piti saada jo sitä ennen yöunille. Tänään pitäis iltapäivällä lähtee sitten toiseen mummolaan moikkaamaan Miikan toisia isovanhempia. Miikalle se on sitten ensimmäinen reissu sinne päin.. Mummi on kyllä täälläpäin ehtinyt käydä jo poikaa moikkaamassa useampaan kertaan.

töissäkin pyörähdin ohimennen tänä aamuna kundin kanssa ja kovasti jo työkaverit kyseli, millon olen takaisin palaamassa... enpä vielä viittinyt mainita tästä vauvakuumeesta sinneppäin, jos vaikka taas joutuukin tärppiä 2.v odottelemaan :whistle:

No niin, eiköhän nyt pidetä ketjua pystyssä, että saadaan nää kuumamammat heräämään uudestasn henkiin ;)

Nelly

Mua ei varmaan kukaan muista kun en hirveän kauan kerennyt kirjoitella.
Meillä kuopus 1v 2kk kohta. Ja uutta kuumetta on ollut jo ilmassa pian puolivuotta varsinaista yritystä. Periaatteella saa tulla jos on tullakseen 2kk nyt takana.
:wave:

Heippa!!

Tervetuloa takaisin pumppernikkeli!! Ja hirmuisesti tärppionnea!!

Täällä ollaan kotiuduttu miehen vanhempien luota. Oli kyllä ihana käydä taas pitkästä aikaa maalla.

Eilen sitten pongasin kundin ikenestä pienen valkoisen pisteen, eli taitaa olla meille ensimmäinen hammas tulossa :heart: Kieltämättä muutama yö on ollut varsinaista tuttirumbaa, mutta eiköhän se tästä, kun saadaan se hampunen vaan ulos.

Jaahas nyt taitaa Miikalla mennä herne nenään tuolla puuhamatolla, joten tän mamman on nyt mentävä.... Elkää nyt unohtako kuumamammoja :attn: :wave:

Entinen Vauvis täällä kirjottelee. Ahkerasti kirjottelin myös kuumiksissa. Jos muistatte?!
Sanmama mä oon kaipaillu sua kanssa! =) Olit aina niin ihanan positiivinen ja piristit kirjotuksillas.
Nellyn muistan tietysti myös. =)

Meidän tyttö syntyi siis toukokuussa 2006 ja vauva-aika oli aika rankkaa... :( Mutta äkkiä se unohtuu, kun nyt ollaan pikkukakkosta puuhailemassa. Yk4 meneillään, kierto loppu vaiheessa. Taitaa olla tänään kp25/27-32.

Kiva kuulla vanhoista kamuista! =) <br><br>

Kiva kun on löytyny lisääkin.Valitettavasti en kyllä teitä uusia muista,poistuin kuumiksista melko pian silloin. Mutta kiva et taas on löydetty toisemme ja voidaan jutella taas,mistä muusta kun vauvakuumeesta! :D
Joka mulla on ihan kamala! :whistle:

Heippa taas!!!

Kiva että ollaan satu pinoon vähän eloa =) Tataa alkava kesä tehdä tepposensa :whistle: ;) täällä edelleen kärvistellään, ukko haluais jo heittää kumiukkelit nurkkaan, mutta mä en uskalla vielä :ashamed: Mutta sovittiin tossa, että elokuussa lähtee kumiukot ja pikkukakkonen on tervetullut.

saanko rinkinki udella, että millä tavalla teillä oli vauva aika rankka? oliko koliikkia tms.? kun mua just pelottaa, että jos se tuleva pikkukakkonen on sitten rankka tapaus, niin nukunko mä sitten enää ollenkaan. Miika kun on aika helppo lapsi (vaikkakin tempperamenttia löytyy), niin osaakohan sitä rankkaa vauva aikaan edes asennoitua oikein :/

Kaikkea hullua sitä päässä pyöriikin. Ihan niinkun siitä ei selviäis, kun niin monet muutkin äidit on selvinneet :headwall:

Jaahas, täytyypä lähteä viemään Miikaa unille :wave:

Nelly

nelly juu, likalla oli koliikkia (ilmeisesti). Oli tosi tyytymätön koko ajan ja huus vaan. Alotti jo sairaalassa huutamisen. Yöt yleensä nukku kuitenkin, kun vaan sai nukahtamaan. Öisin tietty söi monta kertaa, mutta jatkoi kumminkin uniaan. Sillon aattelin, et miten oikeesti kukaan voi nauttia vauva ajasta, kun mun mielestä se oli yhtä h*elvettiä. Mutta niin aika kultaa muistot ja kai sitä jotenki uskoo ja toivoo, ettei toinen voi olla samanlainen... Ja ehkä kumminki ekan lapsen myötä on saanu vähän itseluottamusta hommaan eikä ressaa kaikesta niin hirveesti. =)
Mulla alko menkat eilen, joten yk5 lähti käyntiin. :(

Rinkinki: Joo meilläkin toi miksu oli aika kova märisemään ja ei viihtynyt kun vaan sylissä ekat viikot. Parin kk:n ikäsenä alko jo viihtymään jonkin aikaa sitterissä ja 3kk lattialla. Nykyään viihtyy jo tosi hyvin itekseen(ikää 29.pv 5kk). Yöt ollaan meilläkin nuukuttu alusta asti todella hyvin. 1,5kk meni 6h putkeen ja 2kk jo 8h yö unet. Nykyään nukutaan 10h yössä.

Iso halaus vielä menkkojen alkamisen johdosta :hug: toivottavasti sitten ens kierrosta tärppää!

Jaahas nyt Miika meni iltapäivän päikkäreille ja tää mamma painuu yhden oluen kanssa saunan lauteille (viikon rentoutushetki :D )

Nelly

Hellouta, mulla ollu pakosta muutaman päivän nettitauko ja heti on löytynyt kuumiksia. Ihanaa kun olette täällä ja onnea kaikille vauvan saaneille. Nellylle :hug: :hug: :hug: . Olipa kiva kuulla susta ja tietysti kaikista muistakin kuumamammoista ja uskokaa ken tahtoo muistan teiät kaikki vaikka huonomuistinen olenkin :D . Tuntui ihan uskomattomalta kun pääsin koneen ääreen ja huomasin, että tekstejä oli tullut noinkin paljon. Tuli tosi hyvä fiilis

Tällä hetkellä mulla on kanssa esikoisneiti jo 3vuotta ja täyttää syksyllä 4v ja pikkukakkonen, pikkuisäntä on 6kk ja täyttää myös syksyllä 1 vuoden. Lapsillemme tuli sitten 1 päivän ero synttäreihin. Meinasi tulla sama synttäripäivä, mutta onneksi mua ei keritty leikata kyseisenä päivänä vaan leikattiin seuraavana. Eli vietin siis viime syksynä Millan synttäripäivän sairaalassa, pikkuveljen haussa.

No niin siis taas kuumeillaan ja kuumeillaanko taas porukalla??? No jes!
Nyt varmaan saahaan päivittäinen aloitus kuumiksille niin kuin aiemmin.

Siis tosiaan vauvan syntymästä on 6kk ja nyt on jo kova kuume. Alkais vaan nuo menkat, että voisi raskautua. Tuo meiän Roope se jaksaa tuota tissiä syödä edelleen, joten se pitää nuo sisäiset hanat kiinni.

JOtenki silti kummastuttaa, että ne ei ole alkanu....? Vai onko ne tosiaan kokonaan poissa niin kauan kun imettää. Valaiskaa nyt tyhmempää.

Jotenki mulla on vaan semmonen mielikuva, että ei välttämättä ole kiinni edes imettämisestä vaan voi alkaa aiemmin. Meillä on toki päästy siihen asti, että pikku-ukko juo mukista puolet tuttelia ja puolet tissi, että vähenemään päin ollaan menossa kuitenkin. ;) Mietin tuota asiaa ja esikoisen imetys se jäi vaan 4kk ja sit ne menkat alkoikin aika pian. Nyt vaan näyttää kestävän...

OIs se silti ihanaa saada taas se massu tohon ja sit vaavi jne.... KOko se aika on aivan ihanaa. Varsinkin tämä toinen raskaus oli paljon helpompi vaikka vauva olikin sitten liian iso syntymään normaalisti ja tuli sectiolla tähän maailmaan. ompa nyt sitten koettu molemmat synnytykset.

Mites teiän muiden synnytykset on menny? Vieläkö karistelette noita ihania raskauskiloja. Täällä ainakin on aloitettu pisteiden laskut, sekä säännöllinen liikunta, taas kerran. Sainkin hyvin painoa pois noiden lasten välissä, mutta taas sitä painoa vaan tuli, enkä edes suklaata syöny..... (no joo en ehkä suklaata, mutta muut herkut kyllä maistui... :p )

Se siitä ja kuumikset siis käyntiin. kasa haleja ja plussatuulia taas kerran ja kummallista, että yleensa toivotaan, että täti menis pois, mutta tulis nyt edes kerran niin tietäs, että hanat toimii taas :D
Huomiseen!!!!!<br><br>

Mulla synnytykset menny ihan hyvin. Toka käynnistettiin esikon kuoleman takia mut kolmas tuli sit itellään rv 38,mun synttäri pvänä ja kahesta vikasta ponnistusvaihe 2min. :D
Iso kaipuu on taas saada masu ja tuntee liikkeet ja saada se pikku tuhisija tissille. ;)

Taidan mäkin taas hypätä tänne pinoon. Kaikkia teistä en tunne, kun vasta syksymmällä aloin kuumiksien joukossa pyörimään. Mutta on täällä tuttujakin nimimerkkejä.

Meidän poika täyttää sunnuntaina 10kk, hui kun aika menee äkkiä.. Nyt on täti kylässä ja pillerit saa jäädä lääkekaappiin. Kakkonen on tervetullut, mutta koitan ainakin aluksi edetä tjot linjalla.

Minä kirjottelen nyt tähän pinoon, kun ei tohon meidän maanantai pinotukseenkaan näköjään paljon tekstiä ole tullut ja kellokin tikittää jo melkeen puolta kasia, niin en viitti uutta senkään takia alottaa.

Nyt on kyllä ihan pakko ekaks alottaa, että mulla on menkat myöhässä!!! Siis juman kekka JOS mä nyt oon raskaana, niin sit oon kyllä raskautunut touhutipoista tai sitten on kumiukot pettänyt.

Onko teillä muilla kuin paljon heittänyt menkat synnytyksen jälkeen??
Mulla alko ekat 30pv jälkivuodon loputtua ja tokat sit 30pv siitä. Ja sit seuraavat alko kp 27 ja nyt vedellään jo kp 34, eikä menkkoja kuulu ei näy!!! nyt on aikas sekavat fiilikset ja testiä ei uskalla tehdä, kun toisaalta pelkään, et on nega ja toisaalta, että on pos. Tää on ihan hullua ja miehelle just sanoin, et jos ei ens maanantaihin mennessä ala menkat, niin kai se on pakko se testi ostaa ei kai sitä voi loputtomiin lykätäkkään... Olis se aika hurjaa, jos nyt raskaana oisin,. niin ikäeroks tulis esikon ja kakkosen välille vaan 13kk!!!! \|O

Jaahas nyt en sit enempää ehtinytkään kirjotella kun taitaa Miksulla mennä herne nenään tuola puuhamatolla ja mies korjaa saunan kiusta :wave:

Nelly paniikissa

Ai niin Liinokselle tervetuloa takasin. Täällä sitä taas yhdessä kuumeillaan ;)

voi ihanaa että ootte vielä täällä :)
kaipaan ketjuamme :heart:

meidän pikkuprinsessa kohta 1v 2kk ja toista yritetään. KM oli 4/07 just J:n synttäreitten jälkeen, siitä ollaan toivuttu ja nyt kovasti toivotaan että tulisimme taas raskaaksi :heart:

mäkin oon valmistunut ja sain vakipaikan heti, just ennen kun jäin Ä-lomalle ;) nyt oon kotona ja viikonloput töissä. syksyllä meen töihin takaisin ja J päiväkotiin.

mekin ollaan muutettu, ostettiin iso uusi PT vähän kaupungin ulkopuolelta. kaivataan takaisin kaupunkiin mutta kaipa tässä pakko asua vielä muutama vuosi ennen kun kehtaa myydä B)

mutta nyt alkaa OC eli pakko mennä :D

kirjoittelen enempi kun on aikaa!

mindille :hug: km:stä. Toivottavasti pian pääsette odottamaan uutta tulokasta. =)
Nelly mulla on ollu aika säännölliset menkat, yhen kerran oli kierto 32. Muuten 26-27. Mutta ei se mitenkään erikoista oo, että menkat heittelee synnytyksen jälkeen. Ilmeisesti sulle pidetään peukkuja, että menkat alkaa?! =)
Juu aika lyhyiks on jääny noi meijän päiväketjut... :whistle: Ehkäpä se tästä piristyy taas, tuo kirjottelu. Tosin sattuneesta syystä ei kerkee enää istumaan koneella niin paljo, ku sillon 2005. :D
Hauskaa viikon jatkoa! :wave:

Huomenta!!

Uuteen aamun herätty ja tänään sit kp 35. Musta kyllä tuntuu, että kierto heittelee. Enhän mä nyt mitenkään voi olla raskaana (enhän?)!! Nyt vaan lähinnä ottaa kupoliin, kun niin säännöllisenä alko noi menkat synnytyksen jälkeen niin nytköhän sit taas alkaa jäämään pois ja jotuu sit taas terojen sun muiden juttujen kanssa pelleilemään :headwall: no toivotaan nyt vaan et ne sieltä tulis ja tää olis sit vaan joku pikku heitto, joka ei toistuis enään

Mindille Terveuloa taas mukaan ja pahoittelut km:stä :hug: Toivottavasti teillä tärppäis pian uudestaan. Viimekshän sä lähdit odotuspuolelle ekojen joukossa, että saas nähdä kuin käy tällä kertaa ;)

Juu ei tosiaan tunnu olevan enää samalla tavalla aikaa roikkua koneella kun ennen. täytyy nimittäin pikkuhiljaa lähteä pojan kanssa kauppaan, ennen kun väsymys alkaa mennä yli :wave:

Nelly<br><br>

Yhteistyössä