Hakutulokset

1. L

PARTYLITE

- kuinka nopeasti saitte aloituspaketin tienattua - liitytäänkö ennakonperintäreksiteriin mitä se tarkoittaa - maksatteko veroja kun aloituspaketin on tienannut niin saako ne itelle esittelyjä varten kaikki tieto on tarpeen harkitsen konsultiksi ryhtymistä kun tilaajat maksavat...
  2. L

PARTYLITE

- kuinka nopeasti saitte aloituspaketin tienattua - liitytäänkö ennakonperintäreksiteriin mitä se tarkoittaa - maksatteko veroja kaikki tieto on tarpeen harkitsen konsultiksi ryhtymistä Minulle voi laittaa myös YV:tä
  3. L

PartyLitesta

minullaoli kaksi viikoa sitten kutsut, kuka tilatut tavarat toimittaa minulle. Konsulttioli yrittänyt aamulla soittaa tuoko hän ne minulle?
  4. L

konsultti

:attn:
  5. L

konsultti

onko tupperware konsultteja paikalla? Olen its ekiinnostunut siitä ja kaikki tieto olisi tarpeen. voi laittaa myös y-viestiä
  6. L

ongelma tämäkin

pitäisi lähettää vauvaonnittelukortti mutta mitä kirjoitan kirjekuoreen. Eli perheeseen kuului ennen vauvaa isä, äiti ja sisko
  7. L

päivän huutispino

http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=62738880
  8. L

PartyLite konsultti

menkö siitä veroja, kerro vähän lisää
  9. L

PartyLite konsultti

onko konsultteja paikalla, kertokaa hyvät ja huonot puolet työstä ja teettekö sitä sivubisneksenä ja paljonko on tulonne kuukuadessa, meneekö veroja ym. tärkeitä asioita. Itse olen kiinnostunut siasta. :attn:
  10. L

PartyLite

heittäkää yv:tä joka on halukas emännöimään kyseisiä kutsuja, Rovaniemellä.
  11. L

PartyLite

emäntä ei voikaan ostaa emännäntarjoustuotteita jos ei ole tietty määrä ostoja. itse löysin kuvastosta ihanan kynttilänjalan ja sitä ei voikaan ostaa???
  12. L

PartyLite

emäntä ei voikaan ostaa emännäntarjoustuotteita jos ei ole tietty määrä ostoja. itse löysin kuvastosta ihanan kynttilänjalan ja sitä ei voikaan ostaa???
  13. L

työ

eli onko kukaan töissä vuokravälitysfirman kautta jossain yrityksessä. Mulla olis huomenna työhaatattelu vuokravälitysfirmassa joka värvää työntekijöitä yritykseen. Eli kaikki kokemukset otetaan vastaan. :D
  14. L

työ

eli onko kukaan töissä vuokravälitysfirman kautta jossain yrityksessä. Mulla olis huomenna työhaatattelu vuokravälitysfirmassa joka värvää työntekijöitä yritykseen. Eli kaikki kokemukset otetaan vastaan. :D

Yhteistyössä