Hakutulokset

1. M

mikä on miehenne...

Vastaa puhelimeen "Haloja" :headwall: Se on myös kohtalaisen ärsyttävää jos selitän sille oikein tohkeissani jotain ja kun saan vuodatukseni finaaliin ni se kattoo oikee sillee silmät sepposen selällään ja olevinaan "yllättyneenä" et "Ihanko totta" :headwall:
  2. M

Hennatatuoinnit

Mä en ole koskaan sitä valmista hennatahnaa kokeillut mut mitä oon sitä tuubia nähnyt niin siinä on liian paksu se kärki eli ohutta viivaa sillä ei voi tehdä enkä mä kyllä muutenkaan tohon valmiiseen luottais... Mulla on sellanen pehmeä (lue:tosi lötkö) pieni pullo jossa on irrotettava korkki ja...
  3. M

Löysin taas talon... ;)

\ Ei kai sitä nyt raiskaamiseksi sanota jos laitetaan torppa vastaamaan nykypäivän tarpeita? Ei kun päreet vaan seinän rakoihin ja oljet lattialle... :headwall:
  4. M

Hennatatuoinnit

\ En usko että on kyseessä sit ainakaan tällänen "perinteinen ja vanhanaikainen" hennatatska jota mä tarkoitan. Nämä tosiaan kestää sen muutaman viikon, tollasesta en ole kuullut koskaan että kestäis muutaman vuoden :/
  5. M

Hennatatuoinnit

\ onks tää nyt sitten joku oikee hennatatuointi muka? eikös sen pitäisi kestää vuosia? Juu ei.
  6. M

Hennatatuoinnit

\ onks tää nyt sitten joku oikee hennatatuointi muka? eikös sen pitäisi kestää vuosia? Juu ei.
  7. M

näkemiin vaan muru

Olihan se, varsinkin Jimmy Nail :p
  8. M

Hennatatuoinnit

\ En tiiä mistä johtui, en tiiä mitä hennaa ne ovat sulla käyttäneet. Itse teen hennatahnan vahvaan teehen ja lisään siihen muutaman tipan sitruunan mehua, mun mielestä kestää sit iholla kauemmin.

Yhteistyössä