Tiiättekö kuka tekis hennatatuointeja Lahden lähiseudulla tai pääkaupunkiseudulla? Kaunis kiitos etukäteen vastauksista!!
Ei mulle ole siitä koskaan mitään tullut, olen tehnyt niitä itselleni lähinnä jalkoihin kun on vähän tyhmän näköistä jos on vaan toisessa kädessä. Vasurilla ei nääs onnistu! =)Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 19:58 Matkailija kirjoitti:En tiedä, mutta ei kannata ottaa.
Voi allergisoida loppuelämäksi (vaikuttaa myös esim. hiusten värjäykseen).
En tiiä mistä johtui, en tiiä mitä hennaa ne ovat sulla käyttäneet. Itse teen hennatahnan vahvaan teehen ja lisään siihen muutaman tipan sitruunan mehua, mun mielestä kestää sit iholla kauemmin.Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:01 vieras kirjoitti:En tiedä missä suomessa voi ottaa. Mutta Roomassa tein kerran selkään hennatatuoinnin mut ei se kestänyt kuin kaksi päivää iholla :kieh: Missä lie vika..
mie lisään kahvia niin vahvistaa väriä.Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:51 mehiläiskuningatar kirjoitti:\En tiiä mistä johtui, en tiiä mitä hennaa ne ovat sulla käyttäneet. Itse teen hennatahnan vahvaan teehen ja lisään siihen muutaman tipan sitruunan mehua, mun mielestä kestää sit iholla kauemmin.Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:01 vieras kirjoitti:En tiedä missä suomessa voi ottaa. Mutta Roomassa tein kerran selkään hennatatuoinnin mut ei se kestänyt kuin kaksi päivää iholla :kieh: Missä lie vika..
onks tää nyt sitten joku oikee hennatatuointi muka? eikös sen pitäisi kestää vuosia?Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:54 häh kirjoitti:En tiiä mistä johtui, en tiiä mitä hennaa ne ovat sulla käyttäneet. Itse teen hennatahnan vahvaan teehen ja lisään siihen muutaman tipan sitruunan mehua, mun mielestä kestää sit iholla kauemmin.
onks tää nyt sitten joku oikee hennatatuointi muka? eikös sen pitäisi kestää vuosia?Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:54 häh kirjoitti:En tiiä mistä johtui, en tiiä mitä hennaa ne ovat sulla käyttäneet. Itse teen hennatahnan vahvaan teehen ja lisään siihen muutaman tipan sitruunan mehua, mun mielestä kestää sit iholla kauemmin.
En usko että on kyseessä sit ainakaan tällänen "perinteinen ja vanhanaikainen" hennatatska jota mä tarkoitan. Nämä tosiaan kestää sen muutaman viikon, tollasesta en ole kuullut koskaan että kestäis muutaman vuoden :/Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:28 kysyn kirjoitti:kun kävin kampaajalla, siellä on samassa myös kauneushoitola, niin tuli puhetta, että haluaisin tatuoinnin. kampaaja kertoi, että siellä tehdään hennatatuointeja ja, että ne kestää muutaman vuoden. en ole ottanut vielä kumpaakaan... mutta puhuiko se kampaaja sitten lööperiä vai onko se joku ihan eri juttu kuin mistä tässä ketjussa puhutaan?
*ihan ulalla*
ai niin, hinta oli n. 10e halvempi kuin oikea tatuointi maksaisi. jotta jos ei ole varma haluaako sitä tatuointia loppuiäkseen, niin kannattaisi sitten ottaa hennatatska. niin se minulle sanoi.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:55 A shadieeyah kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:51 mehiläiskuningatar kirjoitti:\Tuota en tiennytkään. Muistaakseni annoin tatskan kuivua semmoiset 4 tuntia mutta pesin sen ihan vedellä pois. Kielimuurin takia en ilmeisesti sitten saanut oikeita ohjeita sen "hoitoon", eivät osanneet englantia ja mun italia on jäänyt turisti tasolle :ashamed: Mutta vastaisuuden varalle hyvä tietää kiitos :flower: pitäis joskus ottaa semmonen intialaistyyppinen jalka ja käsi hennaAlkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:01 vieras kirjoitti:En tiedä missä suomessa voi ottaa. Mutta Roomassa tein kerran selkään hennatatuoinnin mut ei se kestänyt kuin kaksi päivää iholla :kieh: Missä lie vika..
mie lisään kahvia niin vahvistaa väriä.
Ja mulla on marokossa laitatetut henna tatskat kestäneet 5-6viikkoa.
Riippunee hennan laadusta ja kuinka kauan huolella sen on antanut kuivua ennen kuin on skraappinu pois. Sitä ei sais vedellä ropsuttaa pois vaan öljyn avulla hieroa pois(näin neuvoivat ammattilaiset marokossa).
Henna on kuitenkin luonnonaine jota pidän turvallisempana ku näitä keinotekosia kaupan aineita.
Itellä tällä hetkellä henna tukassa joka ollut jo 6,5kk ja ei ole haalistunut yhtään. juuri kasvua vaan tulee(laadukasta tavaraa).
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:44 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:55 A shadieeyah kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:51 mehiläiskuningatar kirjoitti:\Tuota en tiennytkään. Muistaakseni annoin tatskan kuivua semmoiset 4 tuntia mutta pesin sen ihan vedellä pois. Kielimuurin takia en ilmeisesti sitten saanut oikeita ohjeita sen "hoitoon", eivät osanneet englantia ja mun italia on jäänyt turisti tasolle :ashamed: Mutta vastaisuuden varalle hyvä tietää kiitos :flower: pitäis joskus ottaa semmonen intialaistyyppinen jalka ja käsi hennaAlkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 20:01 vieras kirjoitti:En tiedä missä suomessa voi ottaa. Mutta Roomassa tein kerran selkään hennatatuoinnin mut ei se kestänyt kuin kaksi päivää iholla :kieh: Missä lie vika..
mie lisään kahvia niin vahvistaa väriä.
Ja mulla on marokossa laitatetut henna tatskat kestäneet 5-6viikkoa.
Riippunee hennan laadusta ja kuinka kauan huolella sen on antanut kuivua ennen kuin on skraappinu pois. Sitä ei sais vedellä ropsuttaa pois vaan öljyn avulla hieroa pois(näin neuvoivat ammattilaiset marokossa).
Henna on kuitenkin luonnonaine jota pidän turvallisempana ku näitä keinotekosia kaupan aineita.
Itellä tällä hetkellä henna tukassa joka ollut jo 6,5kk ja ei ole haalistunut yhtään. juuri kasvua vaan tulee(laadukasta tavaraa).
mulle on tehty sillai et tehtiin jalkoihin ja käsiin kanssa..se teko muuten sitten kesti..tais siinä tekijältä mennä 4tuntia? ja ku koko aikana ei saanu liikkua. ei edes kuselle..eli tyhjennys sitä ennen.
Ne tuupilliset(intian basaari)ei oo niin hyviä ku jos tahnan tekee ite.
Mut sit se millä sen laittaa ihoon onkin toinen juttu. Marokossa niillä oli semmosia ruiskuja johon ne vaihto aina uuden neulan(eri paksusen).
Hennaa saat esim. ruohonjuuresta, pieni tuoksukauppa (tosin juuri nyt lomalla) tai ulkomaalaisilta sivustoilta esim. Mehandi.com shop - Ancient SunriseSiis olisin kiinnostunu tekeen ite itelleni hennatatuoinnin. Mistä siis hennaväriä ja mihin siihen sekoitetaan?