Hakutulokset

1. H

Suositelkaa hyviä lastenleffoja

Shrek!
  2. H

taistelua 3-v:n kanssa

Siis onkohan kenelläkään yhtä jääräpäistä lasta kuin meillä? Meillä on tämän viikona aikana riistäytynyt käsistä 3-vuotiaan pojan kanssa taistelu. Lähes joka asiasta väännetään ja käyttäytyy tahallaan sopimattomasti, kuten esimerkiksi tänään linja-autossa. Ei suostunut istumaan, painoi kelloa...
  3. H

Sukkahousut pojalla

Meillä siirryttiin kalsareihin vajaa 2-vuotiaana. Hassuinta on se, et poika-3v- on pariinkin otteeseen tänä talvena sanonut haluavansa sukkahousut, kun serkkupojallakin-5v-on. Ei oo kyl tullut hankittuu... :/
  4. H

kohtalotovereita?

Minua taas häiritsee aivan kamalasti se, että vauvamme altistuu parvekkeella nukkuessaan tupakan savulle! Ei jostain syystä tunnut soveliaalta kieltää naapuria olemaan tupakoimatta uniaikoina. Toivottavasti tuo harso suodattaisi savua edes vähän! Nyt olen yrittänyt nukuttaa vauvaa sisällä...
  5. H

pohjois-karjala.

Moi! Kiva huomata, että täällä on muitakin äitejä täältä päin Suomea! :) Minullekin saa sähköpostia laittaa: hanuliv@suomi24.fi olis osoite. Joensuun Utrassa asustellaan. Olen 22v. ja lapset: poika 3v ja tyttö 2,5kk. Perheeseemme kuuluu myös isä ja koira. :wave:
  6. H

montako lasta haluatte???

Kaksi on ja neljästä itse haaveilen,mies on kyllä puhunut seitsämästäkin! Mutta lapsia tehdään sen mukaan miten tuntuu itse jaksavan...
  7. H

äitit -82

Minä kanssa samaa ikäluokkaa kanssanne! Meillä on 3-vuotias poika ja 8-viikkoinen rinsessa! :heart:
  8. H

Miten äitisi reagoi raskausuutiseesi?

No meidän äiti ei kyllä riemusta pomppinut kummallakaan kerralla. Ensimmäistä aloin odottaa niin nuorena ja toista silloin, kun olisi pitänyt jatkaa opiskeluita. Pelkäsin kertoa ja pelkäsin koko suvun reaktioita, sillä harvempi vanhempi ihminen varmaan aluksi voi hyvin suhtautua nuorena...

Yhteistyössä