Hakutulokset

1. J

montakos mariannee pystyttr syömään yhteen menoon

Aivan liian monta. Olen kerran elämässäni ollut sokerihumalassa ja sen tein Marianne-karkeilla. VAikka en edes pidä niistä. :ashamed: Eli meillä töissä oli jäänyt messuilta ylitse niitä isoja laatikoita ja loput voittekin arvata.
  2. J

Mitä noi lukukerrat on?

Noup. Itse katsoin juuri yhden ketjun lukukerrat. Kävin lukemassa ja katsoin sen jälkeen uudestaan. Ei ollut muuttunut lukukertojen määrä ollenkaan.
  3. J

Miten saan uunipellit puhtaiksi?

Oletko kokeillut Patapataa? Sillä saan pahimmat kökkäreet pois.
  4. J

Vihaan työpaikkaani, mutta milläs lähdet pois...

Ei kannata ottaa lopareita ensin. Hae uusi paikka ensin ja sitten voit haistattaa pitkät nykyiselle työllesi. :)
  5. J

V Tech V-smile, lasten tv-peli

Onko kellään kokemusta tästä lasten tv-pelilaitteesta? JOs on, niin kannattaako ostaa? Kiitos.
  6. J

Virpi ei hiihdä huomenna!

Mä alan kanssa epäillä tätä. MInkä ihmeen takia se sinne edes lähti, kun tuntuu, ettei tuo hiihtäminen kiinnosta pätkän vertaakaan.
  7. J

Mitä laitatte Brita-tortun väliin?

Tein tänään Brita-tortun ja laitoin väliin kiiviä. Kuten Mii jo totesikin, tuli mukavan raikasta. Teen varmasti toistekin.
  8. J

Minkä näköiseksi täyte menee, kun mustikat alkaa sulamaan? Valuuko sitä sinistä nestettä reunoista? Mulla on meinaan pakkasessa paljon mustikoita. :p
  9. J

Ootko tehnyt tuoreista vai pakastetuista? Meillä on kaikki vadelmat hillona.
  10. J

Tätä voisinkin kokeilla. Kiitos vinkistä. =)
  11. J

Vinkkejä kaipaan mitä voisi laittaa väliin sen ikuisen mansikan ja raparperin sijaan. Kiitos.
  12. J

Lapsen ensimmäinen piirretty / dvd?

Vili on meillä se suosituin. Itsekin pidän Vilistä. =)
  13. J

Ostin valmislettuja kaupasta, hinta 0,90e

Ja meillä myös mies paistaa parhaillaan lettuja. MIkään ei ole niin hyvä kuin juuri paistetut letut itse tehdyn hilloin kera. :p
  14. J

Ostin valmislettuja kaupasta, hinta 0,90e

Ööö, ja nyt nutiset täällä, että itse paistetut letut maksaa paljon. Ja ulkona syöminen ei sitten maksa...
  15. J

Barbapapan kylpylelut, oletko nähnyt missään myynnissä?

www.taikapilvi.com, www.vaippala.com, www.sisukas.net Muitakin löytyi. Nämä tulivat ensiksi vastaan.
  16. J

Kiitos! =) Täytyypi mennä viikonloppuna käymään.
  17. J

Siinä se kysymys tulikin. Poika haluaisi ja en muista nähneeni missään kaupassa noita myynnissä. Netistä kyllä löysin, mutta silloin joutuu maksamaan postimaksuja. Onko kukaan nähnyt niitä Prismassa, Cittarissa tai jossain muussa peruskaupassa? Kiitos vinkeistä jo etukäteen.
  18. J

libero kysymys

Ok. Tästä näkee, että meidän perheestä ei löydy alle kaksivuotiaita. =)
  19. J

libero kysymys

Eikös sinne pistekauppaan käytetä niitä pupumerkkejä. Eihän Libero tiedä mistä paketista se pupumerkki on leikattu. Kun se keräilykampanjaan laitetaan se koodi, joka on siinä paketin sisällä.
  20. J

70-lukulaiset! En muista yhtä koululeikkiä, ja haluaisin muisteluapua!

Tää on niin totta. Ei tullut koskaan mieleenkään laskea mitään prosentteja kahdelle tytölle tai pojalle.

Yhteistyössä