Hakutulokset

1. H

sattuu niin prkleesti!!!!!!!

kertokaas joku,onko nää supistelua vai liitoskipuja vai mitä,ku joka ilta nyt viikon ajan sattunu alavatsaan,vihloo ja polttaa ja erityisesti oikealta puolen.nyt rv 25
  2. H

KERTOKAA SUPISTUKSISTA!!

joo nyt ku sanoit muuten niin aina on samalla hirvee vessahätä...eiks se tunnu siltä et vatta menee ihan kivikovaks??
  3. H

KERTOKAA SUPISTUKSISTA!!

eli millon teillä alko ekat ja miltä tuntuu?voiko mulla olla jo ku viikko 20 menossa vasta..ja ne tuntuu yleensä yöllä,miks??
  4. H

kertokaa äkkiä!!!!!!

KIITOOS!!!!!!!
  5. H

kertokaa äkkiä!!!!!!

mitä tarkottaa ku joku laittaa et "laitoin sulle yv:tä"???????Tyhmä ku on näitten koneitten ka..
  6. H

LAPPUHAALARIT

moikka,kertokaas kekkä tietää mistä treelta saa äitiyslappuhaalareita???en oo tähä asti löytäny mistää,kaikki loppunu tai ei ees myydä.koko 32-34
  7. H

rakenne ultra

kiitooos!
  8. H

rakenne ultra

miks jouduit uudestaan?
  9. H

rakenne ultra

kuinka monella on näkyny selvästi sukupuoli?vai oletteko halunnu edes tietää?musta ois kiva ees vähän suuntaa antavaa =) Nyt rv 16 ja ultra viikolla 20.
  10. H

sikiön sukupuoli

kertokaas joku mistä se kiinalais sukupuolitesti juttu löyty??heh...huumorilla menis kattoon ;)
  11. H

kohdun kasvu ulospäin

onko monellakin?alkaa vissiin maha näkyä nopeempaa?
  12. H

niskapoimu ultra

oon tampereelta kai niillä niin hyvät laitteet on et saa masun päältä ?
  13. H

niskapoimu ultra

just kiva.ni eipä sillä väliä pääasia et saa kuvaa.
  14. H

Onko muita rv 11?!!

sama täällä!!joo ei puhettakaan et farkut menis enää jalkaan"normaalisti",istumaan ku jotuu ni ilmat pihalla....ahistaa joo,ku näi aikasin alko nousee!!
  15. H

Joululahjat *vko20*

on uniongelmia ja päänsärkyä!!!ja niskat jumissa koko ajan....
  16. H

Onko muita rv 11?!!

onko tullu kiloja????mulla oli lähtöpaino 47kg,ja nyt jo painoa 50kg!"!!MIETTIKÄÄ!!!ja vasta viikko 11 tai no oikeestaan 12 tänää
  17. H

Onko muita rv 11?!!

ai jaa en tienny et on sellanenki..kivat saikut sulla,heh...kai se kohta helpottaa...tai pahenee,mulla ei ollu mitn ennenkä vasta rv 10 alko vähän...
  18. H

Onko muita rv 11?!!

mulla niskapoimu viikon pääst ja esikoinen joo.ihan uutta kaikki!!miten töissä ootte pärjänny?
  19. H

Onko muita rv 11?!!

joulutonttupinos?
  20. H

Onko muita rv 11?!!

mää en oikeen haltsaa tätä chättiä viel,eka kerta täällä...mulla siis rv 11+4

Yhteistyössä