Hakutulokset

1. MarrasVaavi

*MarrasMassutII Syyskuun Pyörteissä*

Syyskuuta kaikille Onko tosissaan jo syyskuu?! :) Niin se aika vaan menee.. Ihanaa! Täällä odotellaan äitiyspakkausta saapuvaksi tällä viikolla.. pääsee hipeltämään sen sisältöä ja peseselemään sitten tovin kuluttua niitä vauvalle valmiiksi. Täällä on alkanut ilmaantua kaikkea...
  2. MarrasVaavi

*MarrasMassutII elokuun tuulissa*

Perjantaita Käytiin keskiviikkona neuvolalääkärillä, enkä saanut minkäänlaista painoarviota lapsesta.. vaikka kysyin :( Tuumas vaan lääkäri, että niiden tehtävä on katsoa vaan, että kohtu ja lapsi on kehittynyt ok. Täällä sitten jo kamalia kauhukuvia näen siitä kuinka suuri vauva sitten on...
  3. MarrasVaavi

Huomenta Jännä Vuoto on selkeästi laantunut, mutta vielä jonkin verran jää verensekaisia tahroja pikkuhousunsuojaan. Uskon kuitenkin, että selvittiin säikähdyksellä.. Varmasti oli se lääkäri eilen vaan sen verta kovakouraisempi sisätutkimusta tehdessään, että sai jonkun limakalvon auki...
  4. MarrasVaavi

Iltaa Täällä on tänään käyty neuvolalääkärissä ja seuraavaa todettu: - pissa puhdas - verenpaine 113/72 - painonnousu 677g/vko - vauvan syke 150 - kohdunsuu kiinni ja kohdunkaulalla mittaa 4cm - sf-mitta 26.5cm - vauva oli poikittain masussa Kaikki oli siis ihan ok. Käytiin...
  5. MarrasVaavi

Iltaa Täytynee neuvolassa ottaa tuo puutumisasia puheeksi.. meillä on keskiviikkona neuvolalääkäri. Mulla on tullut myös ihan outoja kipuja jalkapöydän jänteisiin, johtuvatkohan tästä painosta mitä raskauden myötä tullut? Onko kellään muulla havaittavissa samaa? Ensin olin ihan varma, että...
  6. MarrasVaavi

Huomenta MissMaisa Mulla on ollut tota käsien puutumisongelmaa jo kans joitakin viikkoja. Se on niin kummallista, ku ne puutuu, vaikka ei edes nuku käsien päällä mitenkään! :) Oon kans ajatellut, että kuulunee raskauden ihaniin oikkuihin.. joku verenkiertohäiriö tms :) Täällä on koitettu...
  7. MarrasVaavi

Huomenia Veijari Mulla on semmonen asenne, että päivä kerrallaan vaavin suhteen. Tällä hetkellä pidän tuota liikuskelua merkkinä siitä, että vauvalla on kaikki ok. Ja jos jotakin muuta ilmenee, niin se asia täytyy sitten siinä vaiheessa käsitellä.. Turha murehtia etukäteen. :) Äitini aina...
  8. MarrasVaavi

Iltaa LEP Joo täytyy olla Tapiolasta kotivakuutus myös.. meillä on kaikki vakuutukset Pohjolassa, eikä aateltu vaihtaakaan, kun saadaan asuntolainan myötä niin hyvät op-bonukset vakuutuksista. Otetaan Tapiolasta nyt sitten se joku suppein mahdollinen kotivakuutus, sanokohan se virkailija että...
  9. MarrasVaavi

Torstai aamupäivää Me otettiin Tapiolasta lapsivakuutus.. se on kalliimpi hieman, ku mitä muilla firmoilla on tarjota, mutta se kattaa myös valtavan paljon enempi kaikkea... varsinkin jos sen saa varattua jo viimeistään 3kk ennen laskettua aikaa. Silloin äidin terveysselvitys riittää ja...
  10. MarrasVaavi

Aamupäivää marrasvauva Meidän jätkä oli rv 21+1 ultrattaessa 475g, silloin lääkäri tuumasi, että "potra poika"... saa nähdä antavatko nyt rv 26 neuvolalääkärissä painoarviota. Uskon, että meilläkin on jo siellä 1000g pinnassa paino. Kauhulla odotan marraskuuta, toivoisin niin kovasti ettei...
  11. MarrasVaavi

Huomenta LEP Onhan kummallista.. se neuvolantäti taitaa olla ihan unessa, kun työtään tekee siellä. Minäkin jo laitoin Kelalle sähköpostia, että missä viipyy päätös äitiysavustuksesta, kun kohta jo 4 vkoa odotellut.. ja sanoivat, että laittavat heti paikalla päätöstä etiäpäin, että saa...
  12. MarrasVaavi

Hiphei Just tossa laskeskelin, että maanantaina tulee 3 viikkoa siitä, ku vein paperit kelaan.. eikä ole vielä mtn kuulunut. *outoa* Noh, kai siellä alkaa nyt sitten olla ruuhkaa jo kaikkien opintotukiasioiden ym kanssa.. Josko ei ala kuulua kuun loppuun mennessä, niin tarvinee sitten...
  13. MarrasVaavi

Kamala polte täällä,että sais jo sen äippäboxin.. ei ole kyllä tullut kelalta vielä edes äitiysavustuspäätöstä :( Noooh.. onhan tässä aikaa marraskuulle asti vielä pitkästi.. mutta kun tahtois jo hipeltää ja pestä kaikki vauvan vaatteet hyvissä ajoin valmiiksi - ei ehkä tosin ihan vielä niitä...
  14. MarrasVaavi

Huomenta Meillä mies leipoo saaristolaisleipää aina aika ajoin.. ja todella hyvää leipää tekeekin :) Minä sitten joskus, todella harvoin kyllä.. leivon just sämpylöitä tai jonkun makean piirakan. Omenapiirasta tulee varmaan taas syksyllä tehtyä jonkin verran.. :) Mutta harjoittamisen varaa on...
  15. MarrasVaavi

LEP Mulle neuvolassa täti sanoi, että se raskaustodistus täytyy toimittaa sinne kelaan jokatapauksessa, joten mä sitten täyttelin ne neuvolasta saadut kelan paperit ja laitoin postilla menemään. Mutta kyllä kai sitä voi sen kaavakkeen netistäkin täyttää jos vaan toimitat sen raskaustodistuksen...
  16. MarrasVaavi

Heip MissMaisa Onnea rouviintumisesta :) Voin samaistua tunteeseen, meillä oli kans häät 10.5.08 ja tuntuu etten vieläkään osaa täytellä automaattisesti oikealla sukunimellä papereita. Vasta siskon pojan kastejuhlassa papille esitellessäni meinasi vielä lipsahtaa vanha sukunimi :) Mutta jospa...
  17. MarrasVaavi

Sunnuntaita Unista Täällä kans unet on ihan mahdottomia.. alkuraskaudesta oli kovasti painajaisia.. ja nyt sitten viime aikoina on myös täällä suunnalla nähty eroottisia unia, joissa milloin kenenkin kanssa vehdattu. :) Hassua, mitä kaikkea tämä raskaus saakaan aikaiseksi. Musta alkaa...
  18. MarrasVaavi

Terveisiä Tallinnasta Täällä on juuri kotiuduttu 4pvn Tallinnan reissulta. Olihan ihanaa olla vähän rentoutumassa.. viettämässä viimeistä lomaa ennen vaavin syntymistä :) Otettiinkin oikein rentoutumisen kannalta.. hotellilla oli oma uima- ja poreallas osasto, höyry- ja ihan tavan sauna.. :)...
  19. MarrasVaavi

*MarrasMassutII heinäkuussa*

Mamina Mulle vois myös laittaa sulkuihin LA:ksi 28.11.08.. 4D:n mukaan meinas, että olis jo 24.11.08, mutta sanoi sen johtuvan aika varmasti vain siitä, että poitsu on hieman pontevan kokoinen ikäisekseen.. :) Voi olla että tasaantuu vielä matkan varrella, tai sitten on vaan painavampi...
  20. MarrasVaavi

*MarrasMassutII heinäkuussa*

Hiphei Miten voikin jo toisen kesälomapäivän kohdalla alkaa aika tuntumaan näin pitkältä. Niin kamalasti painanu töitä aina koulun ohella ja sitten nyt ihan vaan työelämässä on tullu tehtyä kahta työtä päällekkäin ja parhaillaan 16h työpäivää.. ensin mennyt aamusta toiseen työpaikkaan ja...

Yhteistyössä