Hakutulokset

1. B

Kaikki mukaan! Nimiehdotuksia naistenvaateliikkeelle!

Kaavasilmä ja nimen keksiminen ovat taiodt erikseen.
  2. B

Kaikki mukaan! Nimiehdotuksia naistenvaateliikkeelle!

ja siis ideana se että keski-ikäiset, hyvin muodokkaat voivat olla tyrmmäviä :)
  3. B

17-22-vuotiaat odottajat, raskauden kesto noin 3-5 kk

Tuo on totta. Kova hinku olisi ittelläänkin. ;)
  4. B

17-22-vuotiaat odottajat, raskauden kesto noin 3-5 kk

Mihin teillä on kiire? :D Kyllä minäkin tahdon perheen, mutta vasta sitten kun on ammatti. *muoks. ikää 20
  5. B

En ole ihan VIELÄ raskaana, joten tukalle tahon tehä jotain!

tai voin mennä opinnäytteitä tekevien amiksien möhittäväs *bongasin tuon tiedon siitä toisesta ketjusta :popcorn:
  6. B

En ole ihan VIELÄ raskaana, joten tukalle tahon tehä jotain!

Vaalennetut hiukset on päässä ollut ja kyllästyttää. Raitoja haluan, tumman ruskeita tonne keskimmäiseen kerrokseen. Miten saan ne itte? Kampaajalle en mene, koska tein värinpoistotkin itse (ei tullut harmaata/vihreää minullekaan, kuten joku teki alotuksen jo aiemmin tänään aiheesta) Niin mitä...
  7. B

Apua! Miten saan mustan hiusvärin pois naamasta,

älkää puhuko, muuten minäki tahon tummaa taas :kieh:
  8. B

Epätoivoinen

niin ja jaksan ihan vaan kun haaveilen tulevasta. Siitä kun minullakin on ammatti ja ehkä ollu vähän töissä, asuttaisiin paremmalla alueella. Ja tankkaamalla tietoa 2+:sta. Niin olen jaksanut odotella, kun tiedän että mies kuitenkin joskus haluaa perustaa kanssani perheen. :heart:
  9. B

Epätoivoinen

Mullakin vauvakuumetta, ikää 20. Mutta me ollaan juteltu että odotellaan niitä parempia aikoja (lähinnä taloudellisesti kun mulla esim. opinnot kesken) Sitten vasta. :) Eletään nuoruutta vielä vähän, mihin on kiire?!
  10. B

Hyvät yöt

kynttilänsammuttimia? O.o
  11. B

Onko modeja paikalla tai joku?

:heart::popcorn:
  12. B

Taidan poistua..

:popcorn:
  13. B

Taidan poistua..

kaikkeen tottuu... :mad: uuden kunniaksi ihan nimimerkki! :wave: