Hakutulokset

1. T

Apua! Olen raskaana..

No en usko, että noista pillereistä on haittaa, eikö ne ole minipillerit eikä yhdistelmät. Minulle lääkäri kirjoitti saman merkkisiä imetyksen aikaiseen ehkäisyyn. Toki neuvola on juuri tuollaisiakin kysymyksiä varten. Mielenrauha äidillä= mielenrauha vaavilla
  2. T

*MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

Olen seuraillut kirjoitteluanne koko rasauden ajan, kiitos siis tuestanne ;) Perheemme kasvoi 25.11 poikalapsella. Hurmuri oli syntyessään 4195g ja 52 cm. Sydäntenmurskaajalla on paksu tumma tukka ja piiiitkät ripset. Olemme onnesta sekaisin ja hautautuneet kotiin nauttimaan tulokkaasta...
  3. T

*MarrasMassutII kesäkuussa*

Riippuu toi sukupuolen "näkyminen" tutkivan terveydenhoitajan tai lääkärin motivaatiostakin. Ekan kans ei sukupuoli näkynyt rakenteessa. Sanoi, et ehkä poika, mutta saattaa olla et onkin napanuora edessä.. Sit olin niin kiinnostunut, että menin yksityiselle raskausviikolla 20 ja se sano, et...
  4. T

Kiitos Mamina! Olen vähän uus näissä keskusteluhommissa ja mulle helpompi seurata tiiviimmin vain yhtä pinoa. Huomasin viestisi kautta, että täällä voisi kyllä ottaa osaa moneenkin porukkaan; uusperheläisiin, 25- v äiteihin, toista odottaviin ja niin edelleen. Ensimmäinen poika on syntynyt...
  5. T

Ihanan lämpimästi olitte toivotelleet uudet mukaan, uskaltaudun siis minäkin. LKS eli Rovaniemi näytti olevan vain yhdellä ennestään synnytyssairaalana, minä tulen nyt mukaan tuohon remmiin. LA on 23.11. Masu on jo kovin pyöreä ja potkut ovat tuntuneet jo viikon ajan, tuntuvat nyt myös isin...

Yhteistyössä