Jos kello on 15.42, niin onhan se mies edelleen sanojensa mittainen, ei ainakaan ennen 12 tullut :D Sitten kun kello alkaa olla lähelle 12 (24) uudelleen, kierros alkaa uusiksi ;)
Sekäettä. Jos rakastaa, ei voi pettää. Mutta luonteen lujuutta tarvitaan siinä vaiheessa, jos rakkaus on haihtunut, mutta ollaan edelleen liitossa, joka on sovittu niin, ettei petetä.
Mä en voisi pettää miestäni, koska rakastan häntä. Eikä mun mieskään petä mua, samasta syystä.
Enkä osaa...
Siis ei se mun kuva ole, en ole edes nähnyt sitä, ihmettelen vain otsikkoa.
Ilmeisesti tuollainen "siirretty" otsikko on ihan normaalia meininkiä täällä, en vain ole kuukausiin ollut paikanpäällä.
Kun viet hiiren osoittimen siinä etusivulla kaverisi kirjoituksen päälle, siihen tulee semmoinen ruksi.
Klikkaa ruksista, niin saat estettyä kirjoitusten näkymisen.
Mun serkulla oli vauva 3kk, kun oli jo raskaana uudelleen. Se siitä luonnon tajuamisesta.
Itselläni alkoi kuukautiset 5 vkoa synnytyksestä, olisin vallan mainiosti voinut siis raskautua ihan heti!"
Meillä tuli kesämökiltä lukemalasku. Lasku oli 112,98 e. Kulutus 10 kWh.
Sähköenergian osuus 22,92e , sähkön siirto 69,67e , arvonlisävero 20,39e.
Tässä ei paljon kilpailuttaminenkaan auta, kun sähkönsiirtohinnasta ei tingitä.
Ei. Sopisin lyhennykset niin pieniksi, että elämiseenkin jäisi rahaa. Käteen jää... siis laskujen jälkeen? Helpostihan tuosta sitten lainaa lyhentäisi vaikka tonnilla.
Miten etusivulla erottaa rekisteröityneet ja ei rekisteröidyt nimimerkit toisistaan? Turhauttavaa klikkailla profiileja auki, kun sitten tulee ilmoitus: käyttäjä ei ole rekisteröitynyt.