Hakutulokset

1. H

*MarrasMassutII kesäkuussa*

tervehdys pitkästä aikaa :wave: pikaisesti tulin piipahtamaan...... Koululaisen kesäloman alettua , kerhon loputtua on tässä kotona aikamoinen huiske vaikka erityislapsukaiseni vielä kesäkuun onkin päiväkodissa muutaman tunnin päivässä. Lueskelin tuolta miten monet odottavat kesälomien...
  2. H

*MarrasMassutII Toukokuussa 2008*

Kävin itse tuossa 3d (4D) Utlrassa 2006 joulukuussa kun odotin tuota meidän -07 ja muistelisin että raskaus viikkoja minulla oli tuolloin 26 . Jostain olen lukenut että tuohon ultraan sopivin aika olisi juuri tuossa 26-28 välillä. Menin tuohon ultraan ihan sen vuoksi että halusin sen kerran...
  3. H

Tervehdys taas kaikille :wave: Saimme eilen iloisia uutisia , siskoni sai toisen pikku prinsessan eilen iltapäivällä. Hänen ensimmäisellä ja minun nuorimmaisella on sama syntymäpäivä mutta vuosi ikäeroa. Nyt sitten syntyy serkukset samalle vuodelle. Äidilleni jolla on nyt jo 9...
  4. H

Hei :wave: Ultra olisi tuleva torstaina... hiukan jännittää , kuten asiaan kuuluukin. Lapsemme ovat 14v. , 6v. , 5v. ja 1v. ja kolmesta nuorimmasta olen käynyt tuossa ultrassa. 6 vuotiaalla pojallamme oli syntyessä molemmin puoleinen täydellinen huuli-ien-suulakihalkio ja hän on myös...
  5. H

Tervehdys kaikille :wave: 33v. äippä ilmottautuu listaan LA on 16.11 ja tulokas on perheen 5. lapsukainen sairaala on SAS äippä-75 ja hippu-08

Yhteistyössä