Hakutulokset

1. MarrasVaavi

*MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

Heips mamina Kasassa ollaan vielä :) Jotenki ollu muka niin hektistä tässä nyt, ettei ole ehtinyt kirjottelemaan.. lukemassa olen kyllä kuulumiset käynyt. Tänään oli neuvola.. kaikki ok. Painokin laskenut viime viikosta kilon verran *hienoa* Nyt tullu ekasta neuvolakerrasta +13,3kg.. eli...
  2. MarrasVaavi

Neeanäiti Onnea Hurjan Paljon Pikkuruisesta Prinsessasta Koko Perheelle! :heart: Täällä odoteltiin ihan ylitoiveikkaina, että olisko viime yönnäkin tullut supistuksia... mutta nope! :( Laskettuun aikaan on enää 8vrk, ja merkit synnyttelemään lähdöstä on kyllä tosi vähissä :( Kurjaa...
  3. MarrasVaavi

Lähiaikoina PHKS synnyttäneitä? kokemuksia? fiiliksiä?

Meillä varattiin tutustuminen PHKS:in äitiyspolille siinä vaiheessa, kun raskausviikkoja oli 30 täynnä. Ja itse käynnillä oltiin sitten raskausviikolla 35. Perhevalmennus alkoi Launeen neuvolassa sillai, että olin raskausviikolla 32. Seki vähän vaihtelee sen mukaan, että miten niitä ryhmiä...
  4. MarrasVaavi

Huomenta Täällä on viime yönä saatu ensimmäiset supistukset, jotka on ihan aiheuttanut jonkin asteista kipua sekä alaselässä, että alavatsalla :) Jei! Lisää niitä kiitos! Ne jäi kuitenkin vain muutamaan, alkoi 00.30 aikaan ja viimeisen tullessa kello oli jo melkein 02.00.. eikä niitä tosiaan...
  5. MarrasVaavi

Heips Tässä on kyllä omat huonot puolet, ku on pinon viimesiä, joilla LA.. sitten jos menee maksimin yliaikaseks, niin sittenhän on niin, että kaikki on siirtyny jo sinne toiseen pinoon... Mä en mitään toivo niin paljon, ku sitä, että tää syntyis nyt kuitenkin tän marraskuun puolella. :)
  6. MarrasVaavi

Hurjan Paljon Onnea Ohnalle ja Chalalle pienistä perheenjäsenistä!! :heart: Koskakohan se meidän vuoro koittaa(?) :) Joo, sitten kun synnyttelyt saatu hoideltua, niin ehdottomasti täytyy kyllä jatkaa tätä kuulumisten vaihtoa.. luulen, että mä ainakin tartten vähän vertaistukea monessa...
  7. MarrasVaavi

Neeanäiti Kovasti tsemppiä huomiselle.. :D
  8. MarrasVaavi

Tuhannesti Onnea Kisselle Prinsessasta ja Czarinalle Prinssistä :heart: mamina Mulla tuntuu siinä kohtaa mistä pitää painaa, niin semmonen arempi piste. Tossa toisessa linkissä oli laitettu ihan ne ajat, jotain pistettä piti hieroa minuutin ja niitä toisia 10minuuttia. Mutta siinä toisessa...
  9. MarrasVaavi

By the way.. tais mennä meidän syntymäpäivä arvio pitkälle mettään.. Arvelin, että se ois ollut tänään 17.11... mutta ei kovin lupaavalta vaikuta, kellokin jo noin paljon! :D
  10. MarrasVaavi

Heips Täällä on jo kirjoiteltu joulukortit valmiiksi.. meinasin, että en sitten kuitenkaan niitä muista ennen 15.12 kirjoitella josko synnytys sattuu olemaan lähimainkaan silloin ku LA on.. ja jos yliaikaseks menee, niin sitten voi olla, että ollaan käynnistyksessä just tollon 15.12.. :)...
  11. MarrasVaavi

mitähän täällä taas säädin noiden tummennuksien kanssa...? :D
  12. MarrasVaavi

[/b]Heips Akupainanta ohjeita niitä kaipaaville :D[b] http://www.babyidea.fi/aidille/akupainanta.html ja tässä toinen http://www.geocities.com/odotus/vinkit/vyohyke.html Ei muuta ku kokeilemaan josko tepsis! :) Meilläkin nyt sovittu, että aletaan noita pisteitä hipeltämään todenteolla...
  13. MarrasVaavi

Iltaa Nyt on kynttiläkutsut pidetty.. :) Vauva olisi siis nyt sitten enemmän kuin tervetullut! :D Meinasin, että laitan tuon miehen tekemään taas akupistehieronnan tänään.. josko se jotain auttais! Mulla ei oo kyllä ollu juurikaan mtn enteitä, että lähtö edes lähestyis! Kai se jouluksi on...
  14. MarrasVaavi

Hurjan Paljon Onnea LULU, JERKKU ja ONNENOMENA Perheenlisäyksestä :heart: Täällä sitä vaan edelleen niin odotellaan, että alkais jotain tapahtumaan! :) Huomenna olis nyt sitten viimeinen etappi, johon asti oli tarkotus pysyä kasassa -> Kynttiläkutsut! Tässä jo vähän iltapuhteina...
  15. MarrasVaavi

mamskeli Onneksi ei käynyt sen kummemmin kuitenkaan kaatuessasi. Kaikkea sitä voikin sattua... LEP Mulla kans taipumusta lueskella toisten synnytyskertomuksia.. joistain tarinoista tosiaan jää vähän hyinen maku. Onneksi jokainen synnytys on erilainen ja sitä ei voi tietää mitä edessä...
  16. MarrasVaavi

MissMaisalle perheineen kovasti onnea pienestä prinssistä :heart: Jo vauvaantuneet, laittakaa ihmeessä synnytyksestä kokemuksia ja tuntemuksia tänne jos haluatte, olisi kiva lueskella, että miten on mennyt? Samalla kun täällä hiljalleen aletaan jännitellään omaa tulevaa synnytystä...
  17. MarrasVaavi

manhis Ihana sydänten sulattaja :heart: Ja niin pieni! :) Voi, kumpa sitä ensi viikolla jo olis omakin käärö kainalossa...
  18. MarrasVaavi

samir05 Mulle tuli mieleen, että eikös raskausmyrkytyksessä ole näköhäiriöt yhtenä oireena? Kolmen S:n toimivuus Meilläkin on kyllä suhteellisen ahkerasti siivottu, saunottu ja heiluteltu lakanoita, mutta ei kyllä ole edes kunnolla aiheuttanut supistuksia. Ihan semmosia pintapuolisia...
  19. MarrasVaavi

Paljon Onnea Manhis ja Äitee78 Pikkuisten Prinssien Johdosta :heart:
  20. MarrasVaavi

Korjaus Kisselle onnittelut tosiaan tämän päivän johdosta.. :) Hieman ajatuksissani lueskelin nähtävästi, kun jotenkin tuli mielikuva, että ne syntymäpäivät olisivat olleet eilen :D *pitäisikö nukkua vieläkin enemmän*

Yhteistyössä