Minä synnytin siellä nyt marraskuun lopussa. Osasto oli han täynnä. Yhteen yöhoitajaan (mutta siis vain yhteen) meinasi hermo mennä, kun oli huoneessa kuin pyörremyrsky, laittoi isot valotpäälle, ajatteli ääneen, kolisteli laatikoita,törmäili sänkyihin jne. Ei edes YRITTÄNYT olla häiritsemättä. Muuten oli kaikki ok, suurin osa hoitajista oli vallan ihania. Apua sai kun pyysi/tarvitsi. Ruoka oli aika hyvää. Se mikäminua häiritsi ehkä eniten oli se, että osasto tosiaan oli tupaten täynnä -> yölläkin olo oli välillä kuin karjamarkkinoilla kun käytäviltä kuului melua. Toisen synnyttäneiden osaston käytävän alkupäässä on naistentautien potilaita. Siellä oli pari höppänää mummua jotka kulkivat yöllä käytävillä japuhuivat suureen ääneen. Ja hoitajat yrittivät parhaansa mukaan näitä hillitä -> lisää melua. Mutta jos ei melusta häiriinny, niin oikein mukava paikka se oli synnyttää ja olla. Huoneessa oli vaan kaksi äitiä, mikä oli mun mielestä hyvä juttu. Ja molemmat huonekaverit mitkä mulla ehti olla olivat oikein kivoja.