Hakutulokset

1. J

Lapsen kaveri kertoi tänään saamistaan rangaistustavoista.

Muut rangaistukset kuulostaa ihan normaaleilta. En tiedä uskonko. Hänen isäpuoleen olen kyllä kiinnittänyt huomiota, että on melko jurmu jätkä. Semmoinen työtön hapannaama. Ja äiti keksii ihme sääntöjä ja kieltoja. Mutta kukin tavallaan.
  2. J

Ei ole sama. Tämä on toinen tyttö, melko uusi kaveri hänkin. Tokaluokkalainen.
  3. J

Kavereilla syöminen?

Varsinkaan kun en tunne koko äitiä, ja lapsikin on ihan uusi tuttavuus. Ja asiasta ei ollut sovittu mun kanssa. Ja lapselle ei ole tarjolla kotona ruokaa 8-9 tuntiin.
  4. J

Kavereilla syöminen?

Mun mielestä vaan on pirun outoa, kun lapsi tulee sanomaan; Äiti sanoi, että jos mulle tulee nälkä, niin voin tulla teille syömään.
  5. J

Niitä on: Viikkorahan menettäminen Karkkipäivän peruutus Kotiaresti Vyöllä piiskaaminen
  6. J

Mistähän noita idioottiäitejä oikein tulee?

Muksu on ekaluokkalainen. En tiedä mitä olisi tehnyt, jos ei oltais oltu kotona. Ilmeisesti tuo lähtikin silleen, että tiesi minun olevan kotona, joten pystyi turvallisesti jättämään tenavan iteksiään. Mulla erolapsi, joten jos hän on leikkikaverina tnäillä pihoilla, tietää et mie oon kotona.
  7. J

Niillä on koira, jonka kanssa lapsi ei kuulemma pärjää. Sen takia ei saanut mennä kotiin, koska äiti ei ollut kotona.
  8. J

Mä en edes tunne tuota äitiä, soitti sitten illalla lapsensa puhelimeen ja halusi puhua mun kanssa, tiedusteli että kuinka myöhään meillä saa olla. Lapset olivat koko päivän ulkona, syömään sitten kutsuin, ja jäivät vähäksi aikaa sisälle. Ei voi kuin ihmetellä tollaista menoa :o Lapsi oli...
  9. J

Mulle sanoi tänään lapsen uusi kaveri, että hänen äitinsä sanoi hänelle; Jos sulle tulee nälkä, niin sä voit syödä sitten Hannalla(eli meillä). No arvatkaa vain uskoinko. Mutta, kutsuin tytön ruokapöytään kun omanikin piti tulla. Sitten huomasin illalla seitsemän aikaan, että äidin sanoma...
  10. J

G: Kasvaako teillä muilla naisilla ihokarvoja reippaammin naamassa/kaulassa???

Mulla kasvaa, pikku hiljaa ilmestyy uusiin paikkoihin. On poskissa, leuassa, kaulassa. Viiksistäni olis moni teinipoika kateellinen...
  11. J

Kyllä mä vaan huomiseksi ostan YHDEN pussin sipsejä ja litran limsaa

Mä kuulemma ostan 10-vuotiaalle huomenna ison pussin sipsejä ja pullon limua. Ei yhdessä illassa sitä syö, kahdessa kyllä. Ostan melko harvoin noita kotiin, joten en pidä pahana juhlistaa niillä Uutta Vuotta. Mutta sipsipussin koosta ja tottumuksesta riippuen, kai se yksi pussi voi riittää...
  12. J

Joko teillä on paljon hiihdetty?

Tänään tytär hiihteli ekaa kertaa, tosin kaikki välineet olivat liian pienet. Huomenna saa uudet monot ja sauvat, sukset saa olla samat vielä tämän talven.
  13. J

Missä kunnossa lastenne hampaat?

Muksu 10 v., ei yhtään reikää. Pesu aina iltaisin tavallisella harjalla, aamuisin pesee jos mennee kouluun...vapaalla ei ilmeisesti muista... Karkkipäivää meillä ei ole, syödään kun huvittaa. Välillä se on päivittäin, välillä viikko välissä. Ei ole käytössä Xylitol-tuotteita, pitäisi kyllä...
  14. J

mitä asioita teet joka ikinen päivä (kodinhoito)?

Sään mukaan tulee aikoja, kun pitää imuroida joka päivä... ja monta kertaa. Muuten ei varmaan ole muuta hommaa, mitä tekisin päivittäin. Muoks... Niin siksi pitää imuroida, kun ulkoa tulee hiekkaa yms koiran ja kenkien mukana, ja meillä on tuo eteinen semmoinen mistä kuljetaan joka...
  15. J

Kuinka mulkero olet? (testi)

Pisteesi: -2/150 Olet siis suorastaan mukava tyyppi.
  16. J

ale-löytöjä?!!

Tytölle ostin ensi talveksi 160 egen talvitakin alle 50 eurolla :heart: Lasketteluhanskat ostin puoleen hintaan, ovh oli 49,90 e. Niin, ja Top Sportista yks karvavuorinen collegetakki puoleen hintaan, olin sitä kattellut jo pitkään tyttärelle. Aiemmin ostin myös toppaliivin puoleen hintaan...
  17. J

Jätättekö jouluvalot yöksi päälle?

Kaikki valot sammuu, kun lähdetään pois asunnosta tai ruvetaan nukkumaan. Tulipaloa pelkään todella paljon, vastahan ne uutisissakin varotti jouluvalojen paloherkkyydestä.
  18. J

Olenko tylsä( kyse uudesta vuodesta)

No minä jäisin kotiin, niin kuin jäänkin koiran vuoksi. Se tulee hulluksi paukkeesta.
  19. J

lapsen paras lahja (sukupuoli ja ikä mukaan)

Niin että kun sinä olet saanut suklaata ja yöpaidan, niin kukaan muukaan ei saa saada parempaa? Mitä väliä on lahjojen kalleudella, jos on varaa niihin :)

Yhteistyössä