Hakutulokset

1. L

G: Mitä teillä on tänään päivälliseksi? :)

:laugh: Se voe tulla iiiihan mistä vaan. :D
  2. L

Kaikkee sitä näkee....

Niin mutta eikös se ollu se laihialais vitsikin kun täytyi saada rivit täyteen ilmotuksessa, ettei turhasta tullut maksettua. "Vaari kuoli. Myydään mopo." :laugh: :ashamed:
  3. L

Kaikkee sitä näkee....

:D Onneksi siinä nyt ei lukenut että "kaikesta huolimatta... hyvää joulua!" tai "Kuitenkin... hyvää joulua!". On se silti aika hauskaa.... kun ei omaa sukua vaan olis... :whistle:
  4. L

Miksi lasten esikoiset (erityisesti eka lapsenlapsi) ovat usein isovanhemmille rakkaampia/tärkeämpiä kuin muut?

Meillä kans olen huomannut että mummi on enempi poikalastenlasten perään. Pappa onkin sitten kaikken kaveri tasapuolisesti. :D
  5. L

Mitä sossulle joulu lahjaks

Eiköhän. Kai netissä nyt joku joulupadan tapanen keräys paikka löytyy tälläsillekin tapauksille... :D
  6. L

Mitä sossulle joulu lahjaks

Ei kiesus. :laugh: Mä voisin jo melkein maksaakkin jotain että mä näkisin tän "Ewin" ihan oikean persoonan. :laugh:
  7. L

:o :o :laugh: Mä en ainkaan voi vielä kuulua sisäpiiriin, koska tänään vasta mustuin. :D Kyllä säkin voit, ei maksa paljon ja saat purkaa mieltäsi, selvästi helpottaa... :hug:
  8. L

Miten ottaisitte jos sinun

Niin, kortin mäkin ehkä laittaisin. Tai riippuu nyt hiukan kuinka "nokkavaksi" sisko on muuttunut. Jos siitä kovin ylimielinen ja tärkeä ois tullu, niin en laittais kyllä korttiakaan... :whistle:
  9. L

Niinpä. Ja jos merkit paikkansa pitää, niin sun ei itse tarvi tehdä asian eteen mitään, äitis hoitaa sen kyllä ihan itse. :)
  10. L

No en mä mielestäni herneitä tuosta saanu. "kauhuruoka" vaan kuulosti niin hyvälle! :D
  11. L

Joskus vaan kannattaa kohauttaa olkiaan ja sanoa että "niinpä". Oma äitini on kuitenkin ollut tälläinen jo monen monta vuotta ja ollaan joskus oltu 3 vuotta tämän asian takia "riidoissa". Ei vain pidetty yhteyttä kun en aina jaksanut selvitellä muille asioita joita toinen oli vääristänyt ja...
  12. L

Nooooo, toivottavasti en joudu laittamaan lastani terapiaan 16-vuotiaana kun on syönyt suomalaista kauhuruokaa.... :laugh: Taitaa sen mieli silti jo vääristyä tuolla vatsassakin kun just sai kauhumakaroonilootaa ja kauhuketsuppia. Niin ja salaattia..... kauhusalaattia.... B)
  13. L

Taitaa Pappasti olla

Onkos hällä jokin hitaasti kuolemaan vievä sairaus, vai ihan vanhuuttaan on huonossa kunnossa ? halauksia kovasti ja voimia jaksamiseen. :hug:
  14. L

No mitenkä tää sun äitis ? Oletkos sä hänen kanssaan tekemisissä ? :o No, mulla on hiukan sellainen luonnekin, että jos tälläisessä tilanteessa nyt "sisar esim tulisi minulle kertomaan jonkun äitini sepittämän asian" joka ei siis olisi ollenkaan paikkansa pitävä, niin nauraisin ja sanoisin...
  15. L

Pääsiskö sittenkin teille tänään syömään ? :D
  16. L

No jos se nyt yhtäkkiä lopettaisi yhteydenpidon ja olisi kun ei tuntisi, niin toki mä syyn haluaisin tietää, mutta jos on jotain syytä miksi näin on, niin sittenpä ei voi kun yrittää joko selvittää asiat, tai antaa niiden vain olla. Ja jos se paskaa rupeaisi lepertelemään niin sitten menisin...
  17. L

he te,joilla tummaihoisia lapsia!

Toivottavasti on tyttö kyseessä. :D
  18. L

Makaroonilootaa, mutta munkin tekis mieli perunamuusia ja uunimakkaraa. Tulisko joku tekemään, aineet löytyis kaapista kyllä, kun en milläänkään jaksais itte. :snotty:
  19. L

Nyt kyllä kone apuja tänne!

Ei ei ei enää. Riitti kyllä jo. Oli aika isoja, pakko myöntää. :o
  20. L

Mitä mulle tapahtuu, kun jätän parkkisakot maksamatta?!

Kuinka musta kans tuntuu ihan just tolta ? :o Joka toisella nuorella tyypillä jonka tunnen on laskut ulosotossa tai luottotiedot jo menneet ? Mikä siinä on niin hankalaa soittaa, sopia uus maksupäivä tai yksinkertaisesti huolehtia vain asioistaan ajallaan. Huoh.

Yhteistyössä