Hakutulokset

1. S

Moikka vaan! uusia ystäviä kaipaan myös olen 33v äiti joka odottaa kolmatta lasta .jos haluat...

Moikka vaan! uusia ystäviä kaipaan myös olen 33v äiti joka odottaa kolmatta lasta .jos haluat tutstua niin laita viestiä tulemaan.
  2. S

Seuraa tampereelta!

Moikka! Olen 33v äit joka kaipaa uusia tuttavuukai .lapset ovat 5v ja 6v ja kolmatta odotan . olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin .asutaan tampereen lähellä joten käytän bussia ja ne menevät hyvin tampereelle .odotan jos haluat paremmin tutustua niin laita mulle viestiä tulemaan.
  3. S

Haussa uusia kavereita

Moikka! Täällä kanssa -79 odotan kolmatta ja kaipaan uusia tuttavuukai
  4. S

Tampere hoi!

Täällä oli yksi kahden lapsen äiti 29v poika 2v ja tyttö 1v .olisi kiva löytää uusia tuttavuukai .autaan kangasalla ,mutta pussilla pääsee liikkumaan hyvin. toivottavsti saan mailia
  5. S

Se oikea ystävä Tampereelta.

:hug: Täällä olisi äiti joka on myös ystävää vailla.olen 29 v. lapset ovat poika 2v ja tyttö 1v olisi kiva tutusua paremmin .mieskin ja koira löytyy . asutaan kangasalla,mutta pusilla liikutaan laita sähköposiosoite vai onko sulla mesee
  6. S

Ylöjärvi ja Tampere huom!

Täällä äiti 29v ja lapset poika 2v ja tyttö 1v asutaan kangasalla autoa ei ole käytössä,mutta bussilla pääsee tre.lle uudet tuttavuudet ovat tervetulleita
  7. S

KANGASALA / TAMPERE !!!

Moi! Asumme kangasalla 29v äiti jolla on 2 lasta poika 2v ja tyttö 1v kaipailee uusia tuttavuuksia :hug:
  8. S

Etsitään kavereita TAMPERE/LEMPÄÄLÄ 2v.poika

;) Täällä olisi kahden lapsen äiti lapset poika 2v ja tyttö 1v kangasalta
  9. S

kangasala / tampere !!!

Moikka! Täällä löytyisi 29v äiti ja lapset 2v ja 1v asutaan lentolassa.olisi kiva löytää uusia tuttavuuksia ja leikki kavereita. :hug: ihaa1@luukku.com
  10. S

KAIKKI ÄIDIT HEI!

Olen 28v äiti Tampereen lähistöllä lapset 1.8kk ja 8kk . Olisi kiva saada uusia tuttavuuksia mailailla ensiksi sitten voisi myöhemmin tavata. mulle voi laittaa mailia ihaa1@luukku.com
  11. S

mese ystäviä!

moi vaan olisi kiva tutstua ja jutella mesessä paremmin
  12. S

Kaipaisin juttuseuraa meseen?

en saannut sun osoitetta lisättyä
  13. S

Kaipaisin juttuseuraa meseen?

lisäsin sut myös meseen :)
  14. S

Meiliystäviä

Moikka! Olen jo aikasemmin lisännyt sut meseen ,mutta et ole näköjään vastannut mulle.olisi kiva tutustua ja jutella .laita viestiä jos haluat
  15. S

"Oudoimmat" paikat missä ootte harrastanu seksiä

nuoruusmuistoja muistellessani.. Sipelius monumentin vieressä. Stadikan vesiliukumäessä joka ei ollut toiminnassa silloin. Kallion päällä johon aurinko paistoi kauniisti. Lenkkeilijä yllätti meidät mutta vaihtoi suuntaa.. Höyrysaunassa. Teltassa, ruohikolla ilosaarirokissa, poliisi tuli...
  16. S

mahd. maitoallergia?

Imetin n. 5kk asti ja sen jälkeen käytettiin Nan korviketta. Nyt taas on ollut normaalit posket ja kakkakin kiinteempää. Eli tuskin on kyse allergiasta :)
  17. S

mahd. maitoallergia?

Miten olette huomanneet maitoallergian? Meillä tyttö nyt 1 v ja olen n. kuukauden sekoitellut korviketta ja maitoa. Jossain vaiheessa huomasin että posket punoittavat, mutta välillä taas ei. Kakka on ollut melkein aina löysää, joten en soikein osaa sitäkään tohon maitoon yhdistää. Nyt tyttö on...
  18. S

olisiko yhtään 25v.-30 äitejä

moikka! lisäsin sut meseen
  19. S

Iltasatujen vaikutus lapseen?

Satuja lukealla lapsi oppii paljon kielellisiä käsitteitä (esim. haarukka, veitsi ja lusikka=ruokailuvälineet, auto, pyörä, juna=kulkuneuvoja) joita ei muussa yhteydessä ja puhekielessä tule käytettyä.
  20. S

tiskialtaan puhdistus

Laitan pienen määrän astianpesukoneainetta, jolla lika lähtee hankaamatta. huuhtelen ja kuivaan mikroliinalla.

Yhteistyössä