Hakutulokset

1. S

OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

Täällä ilmoittautuu 28vee äiti ja 8kk tytsy.. oulun pohjoispuolelta! :wave:
  2. S

Äippäkamuja

missä päin asutte?
  3. S

miksiii??

Kertokaapa miksi..? miehet odottaa aina poika vauvaa?? siis sehän on niiiin vanhanaikaista ajattelua!! ihan ällöttää!! Jos ajatellaan parinkymmenen vuoden päähän että tämä oletettu poika jatkaisi sukua...saako hän lapsia? haluaako hän lapsia? hän voi tykätä miehistä..! jatkuuko suku sittenkään...
  4. S

Isän tuki synnytyksessä

Juu meillä oli näin.. apua kyllä sai jos PYYSI.. muuten ei ukko "älynnyt" vaikka oli jo toinen synnytys.. pahin pettymys taisi olla miehelle kun syntyikin tyttö.. (ekakin tyttö..) :snotty: näyttikin kyllä sen! ilmeellään jne.. Itse olen tosi onnellinen lapsistani!! :heart: Onko muilla näin...
  5. S

ystäviä tampereelta?

moikka! onko sulla mese ositetta olisi kiva jutella
  6. S

Mesekamuja!!

moikka! missä päin asut lasten kaa?
  7. S

Mesekavereita etsitään!!! =)

moi! missä päin asut?
  8. S

Tamperelaiset!

moi missä asutte nyt? onko sulla mesee jos voitaisi jutella paremmin.
  9. S

Mielipiteitä hoidosta

Siis olsivat joka päivä tai neljänä päivänä viikossa sen pari tuntia hoidossa. Isä veisi aamulla hoitoon ja minä hakisin heidät autolla kotiin... Eli meillä on siis kaksi autoa kätössä. =)
  10. S

lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

Lisäys vielä... Kuopus poikamme kohdalla on Jeremias Onni Markus, mutta oikeasti se on JEREMIA eli ilman S-loppua
  11. S

lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

Mä en oikein ymmärtänyt edellisen viestiä... :/ No joka tapauksessa... :D Meidän lapset: Josefiina Ella Olivia -99, Jonatan Eero Mikael -01, Jeremias Onni Markus -03 ja masussa kasvaa Jemina Iida Aurora (ainakin ultran mukaan), mutta jos tuleekin poika niin varmaan Julius Niilo Topias...
  12. S

Yhteinen vai omahuone

meillä on kolme lasta ja neljäs syntymässä. Asumme omakotitalossa missä on viisi makuhuonetta; yksi vanhemmille, työhuone/vierashuone ja kolme lapsille. Minkä ikäiseksi teidän mielestä voi nukkua yhteisessä huoneessa? Pitäisikö teidän mielestä työhuone/vierashuone siirtää pois että jokainen...
  13. S

Mielipiteitä hoidosta

Eli meillä olisi alkutalvesta tämä tilanne: Perheeseen kuuluu isä, äiti, tyttö 7v (ekaluokalla nyt), poika 5v (minieskari), poika 3v ja mahassa kasvaa tyttö, jonka la vuoden vaihteessa. Minä jään siis kotiin vuoden vaihteessa ja pitäisi ratkaista kahden nuorimmaisen hoitopaikka. Mies käy...
  14. S

itä-Tampere/lähiseutu

\ mä odotan esikoita la aika 14 syyskuuta . olisi kiva tutusua ja jutella vaikka mesessä
  15. S

itä-Tampere/lähiseutu

\ moikka! olisi kiva tutusua paremmin. onko sulla mesee
  16. S

itä-Tampere/lähiseutu

moikka ! mistä päin asutte tre.lla
  17. S

uusia tuttavuuksia

moikka! missä päin olette? olisi se kiva saada uusia tuttavuuksia? odotan esikoistamme .ikää mulla on 27 v. entä sulla?
  18. S

Ratkaisun paikka

\ hei viel..niinpä niin, mutta kun mirjalle tuottaa aivan hurjia ongelmia, se että poikani on isänsä luona..ei saisi kuulemma tavata poikaa liian usein??? siis hänellä on itsellään kolme lasta myös, mutta heidän isät eivät tapaa heidän lapsia lainkaan..mikä on todella surullista..no joo...
  19. S

uusperheen lasten kasvatus

heip..olen samaa mieltä kanssasi, vaikka olenkin se toinen osapuoli, itse olen sanonut, että olkoon kyseessä kuka tahansa aikuinen, isän uusi tyttöystävä, mummo etc niin heillä on yhtälainen oikeus kasvattaa mun lasta myös..lapsella pitää olla rajat molemmissa perheissä..taitaa vaan monella etä...
  20. S

Ratkaisun paikka

hei viel..en toki tarkoittanut, että iskän tyttöystävän pitäisi tuntea mitään velvollisuutta poikaa kohtaa, mutta mielestäni jo hyviin tapoihin kuuluu tervehtiä etc.. ja ehkä olen tiukkis, mut mun mielestä kun kerran lapsia on tehty niin niistä kuuluu myös huolehtia vaikkapa sitten erikseen...

Yhteistyössä