Hakutulokset

1. K

Turun saaristo - Pieni Rengastie

Onko täällä keskusteluja Turun saaristoreittikokemuksista? Kiinnostaisi tietää, kumminpäin esim. Pieni rengastie kannattaa kiertää, kuinka aikaisin pitää mennä jonottamaan lauttoja?
  2. K

Hyvät päiväkotikokemukset-pino

Meillä myös vähän alle 3-vuotias on hoidossa ja tykkää! On ollut noin vuoden ikäisestä samassa paikassa. On ainoa lapsi ja saa aika paljon kotona "tahtoaan läpi". Ihmetelläänkin välillä miehen kanssa, miten ihmeessä hoitajat saa esim. puettua kaikki lapset kohtuullisessa ajassa. Eri-ikäisiähän...
  3. K

Te joitten lasten korvat on putkitettu?

Putket torstaina iltapäivällä, pe-la-su kotona, maanantaina hoitoon.
  4. K

Kevätkullat06

Hei vaan äeppä ja muut. En ole tänne KaksPlussalle juuri kirjoitellut, mutta nyt voisin rustailla, kun palsta kolahti. Meillä on juhannuksena 2006 syntynyt tytöntyllerö. Ei kävele vielä, mutta kovasti yrittää. Kävelyttäjä täytyy olla, ainakin toisesta kädestä kiinni pitämässä. Taidot ja...
  5. K

Urosuhittelua

Kyllä välillä uhittelee, varsinkin jos on kysymys perheen puolien pitämisestä. Se on ärsyttävää, vaikka hyväähän se sillä haluaa tarkoittaa. Mun mielestä se on lapsellista ja siksi olenkin siinä vaiheessa aina hiljaa (ja sitä tapahtuu harvoin!), niin uhittelu onneksi yleensä loppuu.
  6. K

Lupaus-elokuva, onko joku nähny?

Olen nähnyt ja oli tosi liikuttava. Kannattaa katsoa!
  7. K

Milloin RELA-tippoja

Mä aloin antaa heti, kun tultiin sairaalasta kotiin. Aloitin yhdellä tipalla, sitä muutaman päivän, sitten pikkuhiljaa lisäsin. Lapsi on vielä niin pieni, etten tiedä, onko niistä mitään hyötyä, mutta ainakin korvatulehdusten estoon niitä on suositeltu, samoin suoliston bakteerikannan...

Yhteistyössä