Mulle ei sanottu kuin tästä päivästä että olis hyvä olla vain kotona kun nukutettiin.Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:ei ole hoidossa, mutta vastaan että en veisi..korvia pitää nyt suojata hyvin kylmältä ja muulta..mulle ainakin sanottiin ettei ulkoilua 2päivään
no en veisi huomenna vielä..mutta totta tee niinkuin parhaaksi näet, meillä alkoi vuotaa putkituksen jälkeisenä yönä toinen korva verta..Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Mulle ei sanottu kuin tästä päivästä että olis hyvä olla vain kotona kun nukutettiin.Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:ei ole hoidossa, mutta vastaan että en veisi..korvia pitää nyt suojata hyvin kylmältä ja muulta..mulle ainakin sanottiin ettei ulkoilua 2päivään
Ohjeissa mitä kotiin lukee näin. Arkirutiinit Korvien putkitus ei aseta rajoituksia ruokailulle, liikunnalle tai esim. lapsen päivähoidolle.
Mutta siis seurailen miten yö menee ja mikä on tilanne aamusti.
Niin teen. Millain verta paljonkin?Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:no en veisi huomenna vielä..mutta totta tee niinkuin parhaaksi näet, meillä alkoi vuotaa putkituksen jälkeisenä yönä toinen korva verta..Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Mulle ei sanottu kuin tästä päivästä että olis hyvä olla vain kotona kun nukutettiin.Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:ei ole hoidossa, mutta vastaan että en veisi..korvia pitää nyt suojata hyvin kylmältä ja muulta..mulle ainakin sanottiin ettei ulkoilua 2päivään
Ohjeissa mitä kotiin lukee näin. Arkirutiinit Korvien putkitus ei aseta rajoituksia ruokailulle, liikunnalle tai esim. lapsen päivähoidolle.
Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Meillä putkitus tulee tapahtumaan keskiviikkona ja hoitoon saa mennä aikaisintaan maanantaina.
no ei..mutta siis tyrehty yön aikana..ne saattaa alkaa oireilemaan,vuotamaan tms et pitää käyttää näytillä sit ..korvii voi myös satua ..Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Niin teen. Millain verta paljonkin?Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:no en veisi huomenna vielä..mutta totta tee niinkuin parhaaksi näet, meillä alkoi vuotaa putkituksen jälkeisenä yönä toinen korva verta..Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Mulle ei sanottu kuin tästä päivästä että olis hyvä olla vain kotona kun nukutettiin.Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:ei ole hoidossa, mutta vastaan että en veisi..korvia pitää nyt suojata hyvin kylmältä ja muulta..mulle ainakin sanottiin ettei ulkoilua 2päivään
Niin miksi? Tuolla sanottiin ja tuossa ohjeessakin sanotaan ettei ole estettä! Sitten on eri jos kitarisatkin viedään siinä samassa.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Meillä putkitus tulee tapahtumaan keskiviikkona ja hoitoon saa mennä aikaisintaan maanantaina.
Meille tuli putkituksesta ja kitarisan poistostakin vain kaksi saikkupäivää, eli operaatiopäivä+sitä seuraava päivä. Tuo vähintään 5 päivän sairasloma kuulostaakin tosi pitkältä.Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Niin miksi? Tuolla sanottiin ja tuossa ohjeessakin sanotaan ettei ole estettä! Sitten on eri jos kitarisatkin viedään siinä samassa.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Meillä putkitus tulee tapahtumaan keskiviikkona ja hoitoon saa mennä aikaisintaan maanantaina.
Siis lääkäriltä tuli määräys, että hoitoon ei saa mennä loppuviikon aikana. Eli meillä lapsi menee hoitoon aikaisintaan maanantaina, mikäli kunto antaa myöden.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Meillä putkitus tulee tapahtumaan keskiviikkona ja hoitoon saa mennä aikaisintaan maanantaina.
Niin mustakin.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Meille tuli putkituksesta ja kitarisan poistostakin vain kaksi saikkupäivää, eli operaatiopäivä+sitä seuraava päivä. Tuo vähintään 5 päivän sairasloma kuulostaakin tosi pitkältä.Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Niin miksi? Tuolla sanottiin ja tuossa ohjeessakin sanotaan ettei ole estettä! Sitten on eri jos kitarisatkin viedään siinä samassa.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Meillä putkitus tulee tapahtumaan keskiviikkona ja hoitoon saa mennä aikaisintaan maanantaina.
On tuolla oli tänään samaan aikaan toinen potilas jolta leikattiin vain kitarisat ja lääkäri sanoi et kolmeen päivään ei voi hoitoon viedä.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis lääkäriltä tuli määräys, että hoitoon ei saa mennä loppuviikon aikana. Eli meillä lapsi menee hoitoon aikaisintaan maanantaina, mikäli kunto antaa myöden.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Meillä putkitus tulee tapahtumaan keskiviikkona ja hoitoon saa mennä aikaisintaan maanantaina.
Syytä en tiedä, mutta lapselta leikataan kitarisat samalla, joten onkohan sillä jotain tekemistä asian kanssa?
On tottakai, tekeehän se operaatiosta hieman suuremman.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis lääkäriltä tuli määräys, että hoitoon ei saa mennä loppuviikon aikana. Eli meillä lapsi menee hoitoon aikaisintaan maanantaina, mikäli kunto antaa myöden.
Syytä en tiedä, mutta lapselta leikataan kitarisat samalla, joten onkohan sillä jotain tekemistä asian kanssa?
Nin meille laitettiin vain putket!Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:Kolme päivää pois hoidosta/kerhosta putkituksen ja risojen poiston jälkeen oli meidän ohje.