Hakutulokset

1. maternel

Onko teiltä koskaan otettu "väärin"verikoe?

muutama vuosi sitten erittäin tyly sairaanhoitaja "tökkäsi" neulan käteeni ja kun sanoin että sattuu, käski lopettamaan ruikutuksen kun aikuinen jo olin, repäisi kädistäni nelan ja minulta repesi suoni ja noin puoli senttiä ihoa (näytän nyt siltä kuin olisin itseäni joskus piikittänyt.. :( )...
  2. maternel

lapsen "korina"ääni?

=) pojil vaa on nii ne hengitystiet luonnostaan tyttöjä kapeammat lapsena, et sillä mein poika korisi, tytöstä en tiedä..
  3. maternel

lapsen "korina"ääni?

:whistle:
  4. maternel

lapsen "korina"ääni?

onko tyttö vai poika??
  5. maternel

Eka lapsi ja kämpän koko?

60 neliöinen kaksio ja siitä 65neliöisee kolmioon lapsen ollessa vuoden vanha
  6. maternel

ei tää murjottamalla parane...

..tää lähtee juoksemaan. Ciao!! :wave:
  7. maternel

Miten paljon teidän perheessä käytettiin alkoholia vappuna?

yhden siiderin nautin ruoan kanssa ja illalla join sauna oluen, mies taisi illan aikana juoda 4
  8. maternel

kaamee olo

nyt mulla on vielä pahempi olla :ashamed:
  9. maternel

kaamee olo

syöny herkkuja kaksi päivää ja nyt kamala olo ja morkkis :ashamed: :x
  10. maternel

vadelmakakun (tms) reseptiä vailla

pohjaksi n. 100-150g jotain keksejä, itse pidän dominoista ja kaurakekseistä, pari desiä kuohutettua kermaa, 200g rahkaa tai tuorejuustoa, 1-2dl sokeria, 4-5liivatetta ja 200g paseerattuja vattuja tai mitä vaan sosetta. vuorattuun reunusvuokaan ja kaapissa jotain 5 tuntii tai yön yli. ja jos...
  11. maternel

vadelmakakun (tms) reseptiä vailla

tossahan se resepti jo olikin!! =)
  12. maternel

Muita joiden vauva rakastaa Oikeaa kysymystä?

meidän esikoinen 4-v. tykkää siitä, haluu kattoo aina illalla ja aamulla =)
  13. maternel

Onko farkkutakki ihan out?

en mä pistäis,en oo oikein ikinä niist tykännyt mutta eikö pidä pukeutua niin kuin itsestä hyvältä tuntuu
  14. maternel

Poika menee mummolaan yöks

mä olen aina innoissaa ekan tunnin ku saa vähän omaa rauhaa ja sitten aloitan mankumisen kun on niin ikävä :) ja aamul ajois lapsi kotio
  15. maternel

G: Ketkä aikovat edes maistaa alkoholia huomenna ja...

mä laittasin lisäks contreauta, vähän vielä sitrusmehuu, spriteä, vishyä ja karpalumehua
  16. maternel

pitkät parisuhteet??

näin jälkikäteen ajateltuna ilman kaikkea sitä pahaa emme voisi olla nyt tässä, vastoinkäymiset on opettanut kumpaakin tuntemaan itsensä ja toisen osapuolen paremmin. Yhdessä ollaan niistä kasvettu, yhdessä ollaan asiat läpikäyty ja yhdessä ollaan niistä opittu. En kadu yhtään kyyneltä jonka...
  17. maternel

Vihdoinkin!!!!!!! *raivona*

pikkukiukut hih :)
  18. maternel

Vihdoinkin!!!!!!! *raivona*

:hug:

Yhteistyössä