Hakutulokset

1. L

Kolmatta kaipaavien syksy 2012

Pahoittelut Sunflower tädin saapumisesta! Voimia ja tsemppiä toivon sinulle nyt kasapäin. Tintti, mun mielestä voisi tehdä uuden talviketjun, vai mitä mieltä muut ovat? Oltaisiin sitten vähän niin kuin ajan hermolla. :) Ja Viiru, onko uusia tuntemuksia vai miltä tilanne näyttää? Onko...
  2. L

Onnea plussanneille! Ihanasti plussia täällä onkin tullut. Itse olen ollut alkukierron ajan hiljainen, mutta kurkkinut kyllä muiden kuulumisia. Nyt kun ovisajat taas lähestyy, niin raskautuminen pyörii mielessä enemmän. Mulla on siis tänään kp 11, ja ovis ajoittunee viikonlopulle...
  3. L

Tintti, alkoivat joo. :( Taidan tuntea oman kroppani paremmin kuin luulinkaan. Jostain syystä ei ollut missään vaiheessa päättynyttä kiertoa sellaista oloa, että olisi voinut käydä tärppi. Tänään mulla on siis kp1. Ajattelin huomenna soitella neuvolaan ja kysellä tuosta luteaalivaiheesta. Ei...
  4. L

Viikonloppuja! Eipä tarvitse tässä kierrossa testailla. Tuhru alkoi tänään, ja mahassa sellainen kutina, että tädin kyläily alkaa toden teolla huomenna. Harmittaa kovasti, mutta eipä tälle mitään voi. Vähän huolestuttaa, kun tuntuvat olevan nuo kierrot lyhenemään päin. Kaksi edellistä oli...
  5. L

Suhveli mukava kuulla, että joku muukin on nyt malttamaton. :) En tiedä, miksi olenkin nyt näin kärsimätön. Ehkä se johtuu siitä, että mulla on ollut vauvakuume jo tosi pitkään, ja kun mieskin nyt alkusyksystä innostui ajatuksesta, niin sitä toivoisi, että tärppäisi jo. Tänään on pariin...
  6. L

No onpa täällä nyt ollut negoja liikenteessä. :( Ja näitä, että menkat myöhässä ja testit näyttää negaa. Ei muuta kun isot tsempit kaikille uuteen kiertoon joutuneille! Miltäs Astren aamutesti näytti? Minä täällä pähkäilen, olisiko mitään järkeä testailla huomenna aamulla. Ovis oli viime...
  7. L

Heipsan! Astre, kiitoksia kysymästä. :) Tällä loppukiertolaisella ei ole muita oireita kuin hillitön palelu (jota on siis aina ennen menkkoja) ja ilmavaivat, jotka johtuu varmaankin liiasta ruisleivän syömisestä. Näillä mennään. :) Oviksesta on varmaan nyt n. viikko, ja kauheasti tekisi...
  8. L

Tervetuloa mukaan Hemu2! Kiva kun porukka sen kuin kasvaa. Mitäs Kemai, alkoiko menkat vai mikä on tilanne? :) Mulla on tänään kp 21 ja dpo noin 4. Ei siis mitään uutta raportoitavaa. Täytyy odotella vielä hyvä tovi, ennen kuin joko alkaa menkat tai voi alkaa testailla.
  9. L

Onnea Alabama! Eiköhän jo uskalla onnitella, jos plussaa kerran näkyy. :) Eiköhän se siitä ala vahvistua. Huonejaosta: meillä on lapsilla yhteinen leikkihuone ja yhteinen nukkumahuone. Nukutukset on alkaneet mennä aika vaikeiksi, joten jossain vaiheessa täytyy varmaan muuttaa huonejakoa...
  10. L

Hyvää viikonloppua! Ditalle tsemppiä uuteen kiertoon! Alabamalla ja Astrella mukavan kuulosia oireiluja. :) Vähän galluppia: Kun vauva on tavoitteena, niin pystyttekö silti nauttimaan seksistä? Meillä on tänä viikonloppuna ollut hurja pupuilutahti verrattuna normaaliin. Just sanoin...
  11. L

Pahoittelut Tintille uuteen kiertoon joutumisesta. Tsemppiä mustiin päiviin! Tervetuloa Alabama mukaan. :) Kävin tänään gynellä ja kaikki näytti olevan kunnossa. Kovin nopeasti tuo paikat tsekkasi, mutta lasku oli niin iso, että kait gyne vaan osasi hommansa. ;) Hän epäili, että ovulaatio...
  12. L

Tervetuloa Amylee mukaan juttelemaan! :) Dita sun oireet kuulostavat oikein hyvältä. Kuinka kauan aiot malttaa olla testaamatta? :) ON: Mulla on kp10, joten ovisajat lähestyvät uhkaavasti. Toivottavasti saan huomenna gyneltä jotakin vinkkiä siitä, koska ovis mahdollisesti olisi käsillä...
  13. L

Onnea Pupurtti plussasta ja tarrasukkia matkaan! Pahoittelut Sunflowerille negasta. :( Jaksuja! Mulla menossa tänään kp8, ja tylsää alkukiertoa elellään. Varasin sen gynen torstaille, jolloin on kp11. Vähän taka-ajatuksiakin oli: tarkoitus on siis tsekata, että paikat on kunnossa, mutta...
  14. L

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja tsemppiä mustiin päiviin! Varovainen onnittelu Tillukkaalle! :) Hyvää viikonloppua kaikille ja tärppionnea ovisaikoja eläville!
  15. L

Mitenkähän toi mun viesti tuli tuohon kahdesti...
  16. L

Oho ViiruP, mahtoi olla todellinen yllätys, että raskaus oli jo noin pitkällä. Tuliko sulla menkat alkuun ihan normaalisti? Mulla oli esikoisesta ennen plussaa ihan sellainen olo, että menkat alkaa ihan just. Ei ne sitten alkaneet, mutta testitkin näyttivät alkuun negaa. Luulin jo, että...
  17. L

Oho ViiruP, mahtoi olla todellinen yllätys, että raskaus oli jo noin pitkällä. Tuliko sulla menkat alkuun ihan normaalisti? Mulla oli esikoisesta ennen plussaa ihan sellainen olo, että menkat alkaa ihan just. Ei ne sitten alkaneet, mutta testitkin näyttivät alkuun negaa. Luulin jo, että...
  18. L

Heipsan! Uusille tervetuloa mukaan! Kiva kun porukkaa on koossa jo näin mukavasti. Täällä menossa tänään kp3, täti hyökkäsi paikalle kuten muutama päivä sitten uumoilinkin. Nyt alkoi sitten yk4. Mielen rauhoittamiseksi tilasin itselleni gynen ensi viikolle. En ole aikoihin käynyt, niin...
  19. L

Synnytyksistä: Esikoisen synnytys kesti hieman reilut 10 tuntia. Sairaalassa oli kaamea ruuhka, enkä ehtinyt saada juuri minkäänlaista kivunlievitystä. Ponnistusvaihe kesti kamalan kauan. Sairaalan papereihin taidettiin merkitä aktiivinen ponnistusvaihe, joka kesti tunnin, mutta reilut kaksi...
  20. L

Heipsan! ViiruP peukut pystyyn, että oireet tarkoittaisivat hyvää! Äitikissalle pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, mutta toivotaan että se tulee olemaan tuloksellinen. :) Suanille tsemppiä oviksen odotteluun! Oletteko te muut huomanneet, että halut olisivat jotenkin korkealla...

Yhteistyössä