Hakutulokset

1. B

Jouluvinkkejä!

me on tehty sellasia ikkunakoristeita, että mustaan rihmaan liimattu 2 pientä sinistä tähteä (biltemasta) vastakkain niin että rihma jää tietysti tähtien väliin. Niitä noin 10cm välein ja sitten ikkunaan. Ne kimaltelee ihan nätisti kun valo osuu niihin.
  2. B

Ketkä vielä täälä?

Täällä ollaan
  3. B

On tämäkin!

:hug:
  4. B

Miks on semmosia ihmisiä joille ei millään keksi joululahjaa?

niin minäkin olen miettinyt
  5. B

Vaivaako kiire?

joo joo on mut en välitä siitä
  6. B

Jumbo vai itäkeskus ?

itäkeskus
  7. B

Beata!!!!!

ei oikea
  8. B

Mitä keksis?

tai jouluolutta pullo
  9. B

Kissan tappajia?

mulla ei ole kissoja vastaan mitään, mutta kyllä niiden taajama-alueella kuuluis olla kiinni tai sisätiloissa kuten koirienkin tai sitte tietysti jos kestää omalla pihalla niin mikä ettei. Tiedän ainakin yhden tapauksen kun lapsi on hiekkalaatikolla leikittyään sairastunut kissan virtsasta.
  10. B

kohta tulee pizza

nyt lopettakaa tai pitää mennä tyhjentää jääkaappia
  11. B

kohta tulee pizza

Ei toivoakaan pitsasta. Eivät kuljeta näin korpeen. :headwall:
  12. B

Oletteko kuulleet tätä vauva-uutista?!

meiltä taitaa lähteä tuttipullot kanssa kaksosille :kieh:
  13. B

tää on hyvä

http://www.youtube.com/watch?v=eSbRn8cUI_k&feature=related
  14. B

Koskettavien biisien pino

Kristian Meurman - Lapin Kesä
  15. B

nyt sen kerron.sektiolla synnyttänyt

Mä sain olla hetken sen kanssa joka "perinteisesti" syntyi ja vajaan puolen tunnin päästä sitte jo seuraavaa leikeltiin ja oikein olen ylpeä molemmista lapsista. Yhtään en väheksy sitäkään joka leikattiin.
  16. B

Ylpeä mistä? sektiosta? lapsesta? Tottakai saat olla ylpeä mistä vaan. Ei mulla ole mitään vastaan sektiota, mutta joillakin tuntuu olevan ja viittasin siihen kun joku sanoi ap:n laittaneen päänsä pölkylle kun oli itse pyytänyt sitä.
  17. B

mies kilahti

häviä sieltä ennen ku kilahtaa lopullisesti
  18. B

mitä v itun väliä? Jos ei jollain oo muuta tekemistä ku haukkua sektioäitejä ni menkööt nukkumaan. Itse en saanut valita, mutta jos ei hätäsektiota olis tehty olis vauva kuollu et mielummin leikkaus kun kuollut lapsi. Ja jos joku saa valita ja haluaa leikkauksen ni oma on valinta. Olen myös...

Yhteistyössä