Hakutulokset

1. S

Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

Mahtavaa Doris!! Toivotaan että plussa pysyy syntymään saakka!! :D Laitettiinko sulle 1 vai 2 alkiota? Ja kiitos onnitteluista, katsotaan nyt kuitenkin vielä huomenna miten käy. Pelottaa että viiva on haaleempi huomenna ku tänään.. voi apua. Nyt pitäis saada sit muka nukkua..joopa joo...
  2. S

Kiitos hurjasti Dreamer..toivotaan niin!!
  3. S

Ainiin ja tosiaan sitä ruskeaa tuhrua on tullut oikeestaan joka päivä..välillä tulee, välillä ei. Selvää verta ei oo paljoakaan tullut. Tänä aamuna oli flunssainen olo ja ihan hirvittävä jano koko päivän + yökötyskohtauksia. Olen ennenkin ollut ihan oikeasti raskaana ja täysin samanlainen olo...
  4. S

Katjuzka - :hug: :hug: Kyllä se plussa teillekin vielä tulee, ihan varmasti!! Toivottavasti pettymyksestä huolimatta pystyt nauttimaan joulusta ja saat lisää voimaa seuraavaan hoitoon. Ellei sitten tosiaan sitä plussaa tule jo ennen sitä;) Kiitos Sannis!! Doris - Olen ymmärtänyt että...
  5. S

Joo oon pystynyt olee testaamatta niiden viimekertaisten haamujen jälkeen. Nyt tuntuu taas siltä että tulva alkaa kunhan Crinone loppuu. Mutta kyllähän mä sen arvasinkin. Huomenna virallinen testipäivä mutta otan vähän varaslähdön ja testaan jo tänään nyt päivällä. Huomenna aamulla sitten...
  6. S

Katjuzka - Mulla oli myös viime kerralla täysin sama juttu ku sulla nyt! Mä olin ihan järkyttynyt mitä kaikkea (ja miten paljon!) mun sisältä tulee. Mut ei mitään menkkatuntemuksia ollut ja siksi se tuntuikin oudolta. Mun hcg oli silloin 16... Syötkö vielä lugeja ja silti vuotaa noin paljon? Mä...
  7. S

Kympin hoidot

Heippa! Ilmoittaudun myös mukaan! Mulla 2. ICSIstä juuri alkanut vuoto (eilen) ja seuraavaksi ensi vuonna jossain vaiheessa PAS. Nyt seikkailen täällä jonkin aikaa mutta yritän kuitenkin olla murehtimatta tulevaisuutta. Yritetään nyt selvitä tuosta kovasta pakkasestakin ensiksi.. no tiedän...
  8. S

Onkos meillä listan päivittäjää koska ei ole listaa tullut näkyviin enää pitkään aikaan? Mä en itse sitä osaa tehdä..tai no varmasti osaisin jos jaksaisin asiaan paneutua sen enemmän. Doris - Tsemppiä piinapäiviin. Tuo kropan tarkkailu on kyllä masentavaa! Itse päätin jo viime kerralla että...
  9. S

On tää vaan niin #¤%&%¤ että nyt pidän tämän jutun jälkeen taukoa ensi vuoteen ihan mielelläni! Onneksi edellinen kerta oli vielä niin hyvin muistissa että osasin tähän varautua..mutta ei se pettymys silti ikinä iloisena uutisena tule! Tein testin..taitaa taas olla kemiallinen koska näyttää...
  10. S

Voi ¤%&%%¤#¤#!!!!! Alkoi sitten tuhrut ja ihan oikeaa vertakin tuli vähän. Ihan niinkuin viimeksikin!! Voi että ottaa päähän!!! No.. elämä jatkuu ja nokka kohti ensi vuotta ja PASsia!! Ihanaa että tällä kertaa siellä pakkasessakin on jotain eikä tarvitse punktiota käydä uudelleen läpi! Nyt...
  11. S

Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Puskatäti ja muut täällä vielä hengailevat, tulkaa tuonne loppuvuoden pinoon..täällä on kovin hiljaista!!
  12. S

Katjuzka - tarkoitn siis onko tosiaan toivo heitetty menemään TÄSSÄ hoidossa?
  13. S

pp2009 - Meille ei edes kerrottu kuinka monta solua tässä alkiossa oli ja ihan hyvä niin. En pääse analysoimaan että onko toivoa vai ei. Kaipa he olisivat kertoneet jos oltais älytty kysyä. Kyllä mä ainakin olen lukenut monta kertaa että vähäsoluisestakin on lapsi tullut! Tsemppiä! Viiva -...
  14. S

Firefox - :hug: ON SE VAAN NIIN EPÄREILUA!!! :kieh: Voimia sulle!!
  15. S

Kiitos viimasta Viiva!! :D Sannis - En käytä lugeja vaan Crinonea. Viime yrityskerralla käytin lugeja ja lopetin ne pp9-10 koska verenvuoto oli sen verran kovaa ja VL:ssa sanottiin että saa lopettaa.. vaikka toiset lääkärit olisivat käskeneet vielä jatkaa. En sitten tiedä olisiko muuttanut...
  16. S

Mulla oli eilen todella etova olo koko päivän, mutta tänään ei sitten niin mitään! Vähän on rinnat arat mutta sekin ihan vähän vaan. Miksi yhtäkkiä loppui kaikki oireet? Mutta menkkakivut ovat myöskin loppuneet! Eilen olin ihan varma että kohta tulee täti käymään, mutta tänään taas ei mitään...
  17. S

Katjuzka - toivotaan nyt kuitenkin että vähäinen oireettomuutes johtaa plussaan!! Niinkuin monella on tehnytkin ;) SaaraX - Onnea toiseen yritykseen!!! ).( - Mulla oli eilen todella etova olo koko päivän, mutta tänään ei sitten niin mitään! Vähän on rinnat arat mutta sekin ihan vähän...
  18. S

Huomenta! Ja :hug: neganneille :'( Mitä kuuluu Katjuzkalle? Meillä sama pp meneillään eli nyt 8. Onko tullut mitään erityisiä tuntemuksia? Mulla rintojen arkuus alkaa olee poissa josta ainakin tiedän että Crinone sen aiheutti. Yökötystä on välillä suunnattomasti, itseasiassa alkoi...
  19. S

"Oispa mulla voimaa kuin tahtoa oisi, en tuskaa näin suurta kantaa sun soisi Jos ois siipeni vahvat ja syliini saisin osan sun murheestas sitä kuljettaisin, auttaisin taakkaa tätä kantamaan joka tuli sun sydämees asumaan" :snotty:
  20. S

Katriina aivan mielettömästi onnea!!! :hug: On ihanaa kun välillä tulee näitä positiivisiakin uutisia että meillä muillakin pysyy toivo yllä!!! ON: pp7 ja pelkään pahoin että mulla ei taas natsannut. Kaikki nippailut on kadonneet ym. tuntemukset. Ainostaan rinnat vielä kipeät mutta en usko...

Yhteistyössä