Hakutulokset

1. L

Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v VOL.2

Siirtoon päästiin, alkio oli selvinnyt hyvin sulatuksesta. Nyt sitä piinaillaan, 19.11 testipäivä=)
  2. L

Nyt alkaa jo jänskättää, perjantaina olis siirto. Pitäisi kuulemma alkioiden selvitä hyvin sulatuksesta, mut eihän sitä koskaan tiiä.. Vatsanahka alkaa olla klexanen pistämisestä niin mustelmilla ja kipee ettei kohta tiedä mihin pistäis:(, mutta mitäpä sitä ei kestäisi. Kaikki mahdollinen täytyy...
  3. L

Ivf hoitoja lapsettomille

Hydrangea Mulla on melkein aina ollu kysta oikealla puolella myös. Oli myös eilen ku kävin limisultrassa PAS:ia varten, lääkäri oli sitä mieltä että ei vaikuta kiinnittymiseen. Se oli siellä myös viime stimulaatiossa josta tuoresiirrosta myös plussasin.(Keskenmeno 16+6). Oli kylläkin nyt...
  4. L

Nyt on käyty limisultrassa ja siirto olis ens viikon perjantaina. Yllättäen taas oli joku kysta mollukka oikealla puolella, mut ei pitäis haitata kiinnittymistä lääkärin mukaan. Nyt vielä lauantaiaamuun asti synarela ja sit alkaa niin ihana lugesteron. Taas ollaan yksi askel lähempänä siirtoa=)
  5. L

Hiskias Joo mullekin tuli ihan uutena tämmöinen PAS-hoito, tuntuukin kyllä ihan "pitkältä kaavalta". Kyllähän se lääkäri selitti millä tapaa tää on parempi vaihtoehto, mut meni kyllä ihan ohi korvien:DTäällä on vähän sama tuon hermojen kiristyksen kanssa, veikkaisin kans stressiä ja jännitystä...
  6. L

HiskiasMulla alko kp 21 synarela, jota sumuttelin kaks viikkoo ja sit aloitin zumet. Synarela jatkuu edelleen. Vuoto piti tulla tuon kahden viikon aikana. Mulla on aikasemmin ollu vaan pelkät zumet kp2 alkaen, mut nyt tuolla yksityispuolella lääkäri oli sitä mieltä että ovat tällä tavalla...
  7. L

Nyt on alotettu zumet ja lisäks myös klexane piikit. Ei oo kovin kivantuntuinen piikki pistää, ihan ku olis jotenki tylsä neula tai jotain ku ei meinaa mennä nahasta läpi. Ens viikolla olis ultra ja toivottavasti päästään taas askel kohti siirtoa. On tässä aina niin monta jännityksen aihetta...
  8. L

Krish73Mahtavaa, onnittelut
  9. L

Ivf hoitoja lapsettomille

Tähtitomu Mulla oli punktion jälkeen kahden antibiootin kuuri ihan juuri siitä syystä että epäily on endosta. Aikasemmin julkisella ei oo edes ollu puhetta antibiootista. Ollaan nyt siis yksityisellä hoidoissa. Meidän julkisen puolen hoidot meni oikeastaan ihan hukkaan, koska tarpeellisia...
  10. L

Tiltu77 Voi ei:( Rouva P Minä kävin muutama vuosi sitten vyöhyterapiassa n. vuoden ajan säännöllisesti. En huomannu et siitä olis ollu ainakaan mulle mitää apua ivf:ssä. Mutta oli kyllä rentouttavaa ja stressiä lieventävää=) Krish73Täältä vielä viimeisille piinapäiville tsemppiä:)
  11. L

Joo meillä ainakin lääkäri sano et blastokystialkio siirrettiin ku punktio oli pe ja siirto ke. Kaksi meni pakkaseen, myös blastokysti vaiheessa olevaa. En kyllä muista oliko puhetta moniko soluisia olivat. Joista toinen toivottavasti siirretään marraskuun eka viikolla. Aika tuntuu menevän nyt...
  12. L

Onnea piinailuun=)
  13. L

Krish73 Mulla on vielä vajaa pari viikkoa sumuttelua ja sit alkaa zumet siinä rinnalla. Toivon vaan ettei mun kroppa mee ihan nukuksiin tuosta synarelasta tällä kertaa. Siitäkin on kokemusta. Oliko niin että sulla alkoi piinapäivät?=)
  14. L

Eka päivä sumutteluja takana ja voi jestas mitkä kuumat aallot pukkas heti. Yhtäkkiä tulee hirvee hiki ja naamaa kuumottaa ja punottaa. Sit menee ohi yhtä nopeesti ku alkokin.En yhtää muista oliko aikasemmilla kerroilla tällaista reaktiota. : /
  15. L

Tiltu77, äkkiä ne ivf-jutut tulee sit tutuksi ku joutuu/pääsee niiden pariin. Toivotaan et sulle inssi tuo toivotun tuloksen=) Täällä alkais ens viikolla tosi toimet, sumuttelut pariks viikoks sit zumet ja ehkä myös klexane. PAS marraskuun ekalla viikolla, jos kaikki sujuu suunnitelmien mukaan:)
  16. L

Krish73, toivotaan et tulis hyvä tulos=)
  17. L

Krish73, mulla oli 3 ivf:ssä suuremmat pistosmäärät ku tässä viimeisessä, josta sitten plussa tuli. Mulla ei kans ollu ku viisi isompaa ja muutama pienempi rakkula, punktiossa saatiin kuitenkin 8 josta 5 hedelmöittyi. Pitkä viljely, 3 jakaantui blastoiksi, yksi siirrettiin ja kaks meni...
  18. L

Hoidot jatkuu 2013

Ihanaa ku plussatuulet on alkanu puhaltaa täällä. Onnea plussanneille=) Se on kyllä niin uskomaton hetki ku huomaa et testiin on tullu kaks viivaa. Mulla oli keskenmenneessä raskaudessa ihan selkeä "kiinnitymiskipu" navan vieressä, kokopäivän oli sellainen tunne et joku tökkii neulalla. Mulla...
  19. L

Tiltu77 täällä ollaan peukut pystyssä=) Täällä ootellaan vielä pari viikko ja sit alkais synarelan sumuttelu ja sit zumenon. Menispä aika nyt nopsasti ja kaikki hyvin et päästäis siirtoon.
  20. L

Hoidot jatkuu 2013

Jee taas ollaan askel lähempänä PAS:ia, vuoto alko, nyt sit ootellaan et kolme viikko hurahtais nopeesti ja pääsis sumuttelee synarelaa. Mulla on aikasemmin ollu vaan pelkät zumet, mut nyt ekaks synarela ja sit zumet. Alkaa taas toivo nostaa päätään=) Nipsu74, täällä ollaan peukut pystyssä=)

Yhteistyössä