Hakutulokset

1. K

Pesukoneen paha haju?

Heippa vielä, Voisitteko mainita vaikka jonkun zeoliitti-vapaan pesuaineen nimeltä,kiitos ja kumarus :flower: !?
  2. K

laitetaanko pino nimimerkeista

:wave:
  3. K

Oletko koskaan ollut ihastunut liittosi aikana?

\ Vähän sama mulla,nuoruudenrakkauteni kummittelee vahvasti mielessäni ja ajatuksissani.Tosin en ole nähnyt tätä ihmistä 6 vuoteen,mutta aina se vain muistuttaa..viimeksi viime yön unessa.Tämä ihminen oli sellainen sielunkumppani silloin,vaikka suhteemme ajoikin karille. Aviomieheni kanssa...
  4. K

Pesukoneen paha haju?

Kiitos,pitää kokeilla! Voiko tuota sitruunahappoa muuten käyttää astianpesukoneeseenkin?
  5. K

Kodinkone mistä et luopuisi?

Pyykkikone,imuri ja KAHVINKEITIN!
  6. K

Pesukoneen paha haju?

Mistä voi johtua pyykinpesukoneeen ällöttävä haju?Tai lähinnä,miten sen saa pois?? Nukkasihdit on putsattu,luukkua pidetään auki kun on tyhjä että tuulettuu,olen kokeillut etikalla puhdistaa ja perään pyöräyttää 90 asteessa-ei auta ei! Kone on n. 5 vuotta vanha.
  7. K

Nokkamukiin siirtymisestä

\ Oliko tämä tarkoitettu minulle? No,Tupperwaara on yksi meidän mukeista eikä kelpaa,ei..Tyttö ei ilmeisesti "osaa" imeä siitä joten suurensin sitä reikääkin mutta ei!
  8. K

Nokkamukiin siirtymisestä

Meillä myös yksi pullottelijaneiti 1v 5kk.Nokkamuki ei kelpaa,eikä tavallinen.Niiden pitää lentää seinän ja lujaa jos tarjotaan :ashamed: . En saa millään juomaan nokkamukista,kolmea erinlaista mukia kokeiltu ja ei.KAikki nesteet menee pullosta ja vieläpä mielellään sylissä.En oikein tiedä...
  9. K

pistäkääpä tänne hyviä pelilinkkejä

siis tietokonepelien linkkejä tänne... jookos???! :wave: sellasia seikkailujuttuja ja älypelejä ja muita.... :hug:
  10. K

liikkeet hukassa=(

Kyllä mun mielestä noilla viikolla ei liikkeitä montaa kertaa päivässä tartte tunteekkaan.Riippuu ihan miten päin vauva on! JOs tunnet yhdenkin liikkeen päivässä niin asiat on hyvin,sanottiin mulle.Muistaakseni liikelaskentaakaan ei tarvitse tehdä ennenkuin viikkoja on reilusti yli 30.(En muista...
  11. K

luurangot omasta lapsuudesta

:wave: Yhdyn joukkoon.Ihmettelen vieläkin miten mieheni kesti minua odotusaikana...Minäkin olin huolissani siitä,kun masukki kuuli kaiken sen melskauksen,mutta ehkäpä siksi tyttärestä on tullut oikea ilopilleri! Lapsuudessani on ollut paljon hankaluuksia,joita en omalle tyttärelleni soisi...

Yhteistyössä