Hakutulokset

1. stupid shiny volvo owner

Virallinen Twilight-pino vol.4

Liput on :D
  2. stupid shiny volvo owner

Pojalle tuli vesirokko :D

Olin jo sitä mieltä ettei saanut tartuntaa kun kaverilta käytiin hakemassa yli kaksi viikkoa sitten. Nyt sitten näpyt ilmesty :D
  3. stupid shiny volvo owner

Tylsää kun ei ole ketään suunnilleen saman ikäisiä äitejä kavereina...

:wave: Töissä olen joten arkipäivät jätän väliin :snotty:
  4. stupid shiny volvo owner

Tylsää kun ei ole ketään suunnilleen saman ikäisiä äitejä kavereina...

Meillä melkein sama ikä ja sama paikkakunta, mutta oma poika on 3v :snotty:
  5. stupid shiny volvo owner

Jos teidän lapsi (ysiluokkalainen) olisi aloittanut koulussa ruokasodan..

Et loukannut :) Vaikka yritän kasvattaa omasta lapsestani arvoja kunniottavaa kohteliasta herrasmiestä niin silti minusta tuo on vain hauska temppu. Tosin siihen asti vain jos lapset osaa ottaa myös seuraukset niskoilleen ja siivota jälkensä. Asenne lapsen nuhteluun muuttuisi siinä vaiheessa...
  6. stupid shiny volvo owner

Ei se ole halveksuntaa. Haluisin tietää missä kohtaa tekstiäni halveksun koulua? Olen kuitenkin koulun keittiössä ollut töissä. Tuntuu vain että tämä koulun päättävien pieni HEIDÄN keskeinen sota rinnastetaan kuin he olisivat polttaneet ruokalan tai pistäneet pystyyn mellakan huonosta...
  7. stupid shiny volvo owner

Pakko kommentoida tuohon ruokalan henkilökunnan loukkaamiseen. Jos olisin koulussa töissä ja lapset pistäisi ruokasodan pystyyn niin laittaisin ne myös siivoamaan. En loukkaantuisi. En kokisi että sota olisi minua vastaan nostettu ja ettei minun ruokiani arvostettaisi.
  8. stupid shiny volvo owner

Kun ajattelee omaa nuoruuttaa niin en oikein usko että lapset ovat pahuuttaan tai vajauttaan tempaissut. Ovat tiedostaneet ettei jälki-istuntoja enää tipu ja halunneet päättää koulunsa hauskalla ja mieleenpainuvalla tavalla. Rehtorina ja vanhempana olisin laittanut lapset siivoamaan jälkensä...
  9. stupid shiny volvo owner

Mä varmaan nauraisin päässäni :laugh: Mutta lapselleni kertoisin ettei ollut kovin fiksu temppu :snotty:

Yhteistyössä