viivi
Et muuten sattunut käymään Malmitalossa vauvajumpassa?Alkuperäinen kirjoittaja viivi:ap, mistä päin Helsinkiä oot? Täällä olis 23-vuotias ja 1v2kk tyttö
Et muuten sattunut käymään Malmitalossa vauvajumpassa?Alkuperäinen kirjoittaja viivi:ap, mistä päin Helsinkiä oot? Täällä olis 23-vuotias ja 1v2kk tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:Et muuten sattunut käymään Malmitalossa vauvajumpassa?Alkuperäinen kirjoittaja viivi:ap, mistä päin Helsinkiä oot? Täällä olis 23-vuotias ja 1v2kk tyttö
joo, siellähän meAlkuperäinen kirjoittaja viivi:Et muuten sattunut käymään Malmitalossa vauvajumpassa?Alkuperäinen kirjoittaja viivi:ap, mistä päin Helsinkiä oot? Täällä olis 23-vuotias ja 1v2kk tyttö
Idässä asutaanAlkuperäinen kirjoittaja ap:missä päin Helsinkiä pyöritte? Hitsin vaikeeta tutustuu ihmisiin, noikin tuolla puistoissa jo tuntee toisensa tai kaikilla niin paljon kavereita ennestään ettei mitkään puistotutut kiinnosta....Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:Meillä melkein sama ikä ja sama paikkakunta, mutta oma poika on 3v :snotty:
niin mekin, ja itiksessä pyöritään ahkerastiAlkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:Idässä asutaanAlkuperäinen kirjoittaja ap:missä päin Helsinkiä pyöritte? Hitsin vaikeeta tutustuu ihmisiin, noikin tuolla puistoissa jo tuntee toisensa tai kaikilla niin paljon kavereita ennestään ettei mitkään puistotutut kiinnosta....Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:Meillä melkein sama ikä ja sama paikkakunta, mutta oma poika on 3v :snotty:
Me käytiin vaan keväällä, en tajunnut aiemmin, että sellainenkin on Oon myöskin yrittänyt katsella, että olisiko 1-2 -vuotiaille jotain missä äitikin saisi jumppaa mutta ei taida oikeen ollaAlkuperäinen kirjoittaja viivi:Mua harmittaa et se jumppa loppu, käytiin siellä jo syksystä asti. Pitäis löytää joku uusi samantapainen ens syksyksi
Ei oo ainakaan työväenopistolla, pitää yrittää muualta katsella!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Me käytiin vaan keväällä, en tajunnut aiemmin, että sellainenkin on Oon myöskin yrittänyt katsella, että olisiko 1-2 -vuotiaille jotain missä äitikin saisi jumppaa mutta ei taida oikeen ollaAlkuperäinen kirjoittaja viivi:Mua harmittaa et se jumppa loppu, käytiin siellä jo syksystä asti. Pitäis löytää joku uusi samantapainen ens syksyksi
joo no me oltiin sitten siinä heti sen jälkeen olevassa Nyt ainakin kaikki siellä olleet tunnistaa..Alkuperäinen kirjoittaja viivi:Mekin käydään aika usein itiksessä Taidan olla kyllä sen verran ujo, etten rohkene lähteä tapaamaan, vaikka mukavaa se varmasti olisi! Me oltiin muuten 10.45 ryhmässä.
Heh, no ei kai se oo niin justiinsaAlkuperäinen kirjoittaja ap:joo no me oltiin sitten siinä heti sen jälkeen olevassa Nyt ainakin kaikki siellä olleet tunnistaa..Alkuperäinen kirjoittaja viivi:Mekin käydään aika usein itiksessä Taidan olla kyllä sen verran ujo, etten rohkene lähteä tapaamaan, vaikka mukavaa se varmasti olisi! Me oltiin muuten 10.45 ryhmässä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tähänkin ketjuun ilmoittautui aluksi vaikka kuinka monta seuraa kaipaavaa mut sit ku ehdotin et järkkäis jonkun tapaamisen niin johan hiljeni... :/ Harmi, aattelin et joku porukka jos olis saatu kasaan niin olis ollut tosiaan helpompi tavata ja tutustua.
kerro tarkemminAlkuperäinen kirjoittaja ap:joo...siis mä ajattelin tolla suunnilleen saman ikäisillä jotain sellasta 20-35v Me asutaan siis Koillis-Helsingissä.