Tylsää kun ei ole ketään suunnilleen saman ikäisiä äitejä kavereina...

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Mietin et jos täällä ihmisillä olisi oikeesti kiinnostusta löytää uusia kavereita niin saiskohan tästä jonkun pienen porukan vaikka kasaan ja tavattaisiin jossain? Ei olisi niin iso kynnys lähteä oikeesti näkemään... Musta ainakin olis kiva, ihan tosissaan haluisin tutustua uusiin ihmisiin ja saada mulle ja pojalle seuraa.

täällä myös...
Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:
Meillä melkein sama ikä ja sama paikkakunta, mutta oma poika on 3v :snotty:
missä päin Helsinkiä pyöritte? :) Hitsin vaikeeta tutustuu ihmisiin, noikin tuolla puistoissa jo tuntee toisensa tai kaikilla niin paljon kavereita ennestään ettei mitkään puistotutut kiinnosta....
Idässä asutaan
niin mekin, ja itiksessä pyöritään ahkerasti :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:
Mua harmittaa et se jumppa loppu, käytiin siellä jo syksystä asti. Pitäis löytää joku uusi samantapainen ens syksyksi
Me käytiin vaan keväällä, en tajunnut aiemmin, että sellainenkin on :) Oon myöskin yrittänyt katsella, että olisiko 1-2 -vuotiaille jotain missä äitikin saisi jumppaa mutta ei taida oikeen olla :(

viivi
Mekin käydään aika usein itiksessä :) Taidan olla kyllä sen verran ujo, etten rohkene lähteä tapaamaan, vaikka mukavaa se varmasti olisi! Me oltiin muuten 10.45 ryhmässä.

täällä myös...
heh, siellä aina näkee äitejä vaunuineen, yhtä "tylsistyneenä" kun itsekin ja miettii että toi näyttää sellaselta mun tyyppiseltä ihmiseltä, mutta ikinä ei kuitenkaan voi mitään sanoa.

viivi
Mua harmittaa et se jumppa loppu, käytiin siellä jo syksystä asti. Pitäis löytää joku uusi samantapainen ens syksyksi
Me käytiin vaan keväällä, en tajunnut aiemmin, että sellainenkin on :) Oon myöskin yrittänyt katsella, että olisiko 1-2 -vuotiaille jotain missä äitikin saisi jumppaa mutta ei taida oikeen olla :(
Ei oo ainakaan työväenopistolla, pitää yrittää muualta katsella!

ap
Mekin käydään aika usein itiksessä :) Taidan olla kyllä sen verran ujo, etten rohkene lähteä tapaamaan, vaikka mukavaa se varmasti olisi! Me oltiin muuten 10.45 ryhmässä.
joo no me oltiin sitten siinä heti sen jälkeen olevassa :D Nyt ainakin kaikki siellä olleet tunnistaa..

viivi
joo no me oltiin sitten siinä heti sen jälkeen olevassa :D Nyt ainakin kaikki siellä olleet tunnistaa..
Heh, no ei kai se oo niin justiinsa :D

No mä olen kohta 20v, kahden lapsen äiti, ja ihan muutama kaveri joilla lapsia, muut kaverit liihottelevat baareissa, viettävät ns. villiä elämää. Kyllähän mä noita lapsettomiakin tapaan, mutta ei oikein puheenaiheet kohtaa, kun minä selitän pottailusta ja kaveri uusista drinkeistä :p

täti
Mä oon 41 v. ja minulla on ystävinä n. 80-vuotias rouva, 10 - 15 vuotta vanhempia, suunnilleen itseni ikäisiä, 5 - 10 vuotta nuorempia sekä myös 20 - 25 -vuotiaita (serkkuja tosin) ja sitten vielä liuta teini-ikäisiä kummilapsia ja sisarusten lapsia. Kaikkien kanssa koen tulevani hyvin juttuun, puheenaiheet on vähän erilaisia, mutta kaikkien kanssa löytyy hyvin "yhteinen sävel".

ap
Kuten aiemmin totesin, niin eihän se ikäero ole mikään ongelma/este :) Tuli vaan sellanen fiilis, että olisi kiva löytää joku, jolla myös pieni lapsi ja joka olisi kiinnostunut viettämään aikaa meidän kanssa...

ap
Tähänkin ketjuun ilmoittautui aluksi vaikka kuinka monta seuraa kaipaavaa mut sit ku ehdotin et järkkäis jonkun tapaamisen niin johan hiljeni... :/ Harmi, aattelin et joku porukka jos olis saatu kasaan niin olis ollut tosiaan helpompi tavata ja tutustua.

viivi
Tähänkin ketjuun ilmoittautui aluksi vaikka kuinka monta seuraa kaipaavaa mut sit ku ehdotin et järkkäis jonkun tapaamisen niin johan hiljeni... :/ Harmi, aattelin et joku porukka jos olis saatu kasaan niin olis ollut tosiaan helpompi tavata ja tutustua.

Niinhän se taitaa vähän mennä. Niin kuin aiemmin sanoin, niin sen verta ujo olen, etten oikein näe itseäni jossain itiksessä ryhmätapaamisessa :) Kivaa on jutella myös näin koneen välityksellä!

Yhteistyössä