Hakutulokset

1. R

Nuoret vauvakuumeilijat

Mää oon jostain lukenut, että aika moni luontaistuote ei sovellu raskauden eikä imetyksen aikana. Mistähän lie sitten johtuu? En muista mistä näin luin, mutta joku sivusto missä kerrottiin mitkä kaikki on sallittuja ja ei sallittuja raskauden aikana. Itse ajattelin kertoa ehkä omalle äidille...
  2. R

Nuoret vauvakuumeilijat

kka, tuli vielä mieleen, että aika sopiva yhteys! Oon itse syntynyt tampereella ja siellä asunut elämäni ensimmäiset 15v! Tampere siis on "koti" mulle edelleenkin. :) Toiseksi kodiksi muodostui Ilomantsi, mistä koko suku on lähtöisin, nykyään Lappeenrannassa asustelen. Kertoilehan tampesterin...
  3. R

Nuoret vauvakuumeilijat

Melatoniini ei valitettavasti auta.. :( Sekin ollut kokeilussa. Mut eipä siitäkään sen enempää, kerta sitäkään ei saa syödä jos raskautta yrittää. Mua itseeni vähän harmittaa, kun ennen ketipinoria ei ollut mitään vaikeuksia nukahtaa suurinpiirtein milloin vain ja nykyään en saa ilman ketiä unta...
  4. R

Nuoret vauvakuumeilijat

Voi kiitos paljon kommentista kka! Vähän tuli "turvallisempi" oli! :) Mulla itsellä siis 75mg, 25mg liian vähän. :( Enköhän mäkin piakkoin sinne lääkäriin mene! :)
  5. R

Nuoret vauvakuumeilijat

Juu, juuri tuon olen lukenut! :) Oman päätöksen mukaan toistaiseksi menen niin, että sitten kiireellä lääkäriin jos se plussa sieltä tulee. Ellei nyt sitten sitä kauan odotettua aikaa satu tulemaan, tai soittamalla saa pikaisesti aikaa. Kuitenkin vasta kolme kk yritetty, niin en asian kanssa...
  6. R

Nuoret vauvakuumeilijat

jozzuuh, minä myös. Pelkään vaan tuon ketin lopettamista ilman lääkärin lupaa, kun siitä ei hyvää seuraisi. Pitänee heti maanantaina ottaa taas yhteyttä lääkäriin, niin josko siltäki kantilta asia vähän etenisi... :)
  7. R

Nuoret vauvakuumeilijat

Saaaris, oon samaa mieltä! Melkein kaikissa lääkkeissä juuri se viimeinen kolmannes on mainittu. Mulle itselleni tulee henkilökohtasesti tosi vaikeeta ketin lopettamisesta, kun sillä on nukuttava vaikutus. Oon syönyt kyseistä lääkettä jo reilusti yli 2v ja ilman tuota lääkettä en pysty...
  8. R

Nuoret vauvakuumeilijat

viime syksynä soittelin ja sanoivat lähettävänsä ajan postitse mielenterveysosastolle, mutta eipä oo kuulunu... Liekköhän sitten tosiaan unohtunut koko asia? :D Pitäis tosiaan soitella uudemman kerran ja kysellä asian perään. :) Jostain kuitenkin lueskelin että ketipinor raskauden alussa ei...
  9. R

Nuoret vauvakuumeilijat

Mulla itselläni loppui hoitosuhde terapeuttiin, kun tuntui että olo meni vain kamalammaksi, kun väkipakolla piti terapiassa käydä ja kertoa elämästä. Terapeutti oli sitten sitä mieltä, että parempi kun otan itse yhteyttä jos siltä tuntuu ja voin sanoa että elämänilo palautui aika hurjaa vauhtia...
  10. R

Nuoret vauvakuumeilijat

Heipsan! Liityn itsekkin tähän keskusteluun! Olen tällä hetkellä myöskin 20 vuotias ja meilläkin ehkäisy jätetty pois helmikuun lopulla. :) Avopuolisoni on vuotta vanhempi. Molemmat ollaan kesän lapsia, eli tulevana kevään/kesänä täytän itse 21 ja mies 22. Yhdessä ollaan oltu n. 1,5v, mutta...

Yhteistyössä