Hakutulokset

1. Kultapupu

mihin aikaan vuorokaudesta teillä harrastetaan seksiä

E, mä oon iltaihminen ja mies taas aamuihminen tässä asiassa mutta useimmiten nykyään käytännön syistä illalla/yöllä/päikkäriaikaan.
  2. Kultapupu

Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

Kiva lukea kuulumisia synnyttäneiltäkin :) Ässällä tosiaan kuulostaa et olis lähtö lähellä! Ja tsemppiä Nanijallekin käynnistykseen. Kävipä hyvä tuuri että sait sen painoarvion ja käynnistysajan nyt! Toivotaan että käynnistyy reippaasti, että teillä on jo hyvissä ajoin ennen pääsiäistä vauva...
  3. Kultapupu

Hyvä ettei mitään vakavampaa Ralliruutu ja että ootte päässeet teholta pois! Toivottavasti pääsette huomenna kotiutumaan hyvin voivan pojan kanssa :) (.) Tänään (tai siis eilen) oli vihdoin sitten ne vauvajuhlat, pysyttiin kuin pysyttiinkin siis yhtenä kappaleena niihin asti :) Nyt on...
  4. Kultapupu

Tekisittekö toisen lapsen jos esikko on vasta 1v9kk ?

Meillä esikoinen täyttää kohta 1v2kk ja reilu parin viikon päästä on toisen laskettu aika :heart: Sehän riippuu ihan ihmisistä että mikä ikäero kenellekin tuntuu hyvältä ja ihan toinen asia taas on että mikä toteutuu. Plussia ja miinuksia löytyy sekä pienestä että isommasta ikäerosta.
  5. Kultapupu

Paljon onnea eeku ja -Daniella! :flower: :flower: Ja kiitos synnytyskertomuksesta vilmuski, onpa ollut koettelemus! Sitkeesti olet kestänyt, ja onneksi kaikki päättyi loppujen lopuksi hyvin :) Nanija harmittava tilanne, toivottavasti lähtis nyt vauva kuitenkin itse tulemaan hyvissä ajoin...
  6. Kultapupu

Meillä ei oo vielä nimeä lyöty lukkoon, mies on kyllä tyytyväinen tämän hetkiseen ykkösvaihtoehtoon mutta itse oon vielä vähän jahkaillut. Esikoisen kohdalla oli nimi jo hyvissä ajoin päätetty mutta vauvapa ei sitten yhtään näyttänyt siltä, todettiin yksissä tuumin jo sairaalassa, kun yritettiin...
  7. Kultapupu

Ralliruutu hirmu paljon onnea! :flower: Ihanaa että sait poitsun vihdoin ulos ja syliin :) (.) Eilen muuten juteltiin neuvolassa niistä perjantain supistuksista ja th kyseli että tehtiinkö siellä äitiyspolilla alatutkimus silloin. No ei tehty, mutta supistukset alkoi silloin tosiaan heti...
  8. Kultapupu

Ohhoh, nyt näköjään tapahtuu ihan urakalla! Kaikille supistuksista kärsiville onnea matkaan tasapuolisesti, toivottavasti saatte vauvat syliin pian! Nanija kuulostaapa kurjalta ettei oteta edes tarkistettavaksi sun tilanteessa? Luulisi että tihkumisen takia jo tarkistettais tilanne! Ja...
  9. Kultapupu

Kauppareissuista???

Useimmiten käyn "yksin" lapsen kanssa tai joskus myös ilman lasta. Päästään paljon helpommalla kun käyn ohimennen päivällä kaupassa, miehen ei tartte lähtee kauppaan työpäivän jälkeen. Mies ei muutenkaan jaksa kaupoissa pyöriä ja mä taas olen sellainen pähkäilijä että mietin viikon kumpaa...
  10. Kultapupu

Onnea pienokaisesta Bluediamond! :flower: Johan tässä alkaa itsekin käydä malttamattomaksi ;)

Yhteistyössä