Hakutulokset

1. P

Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

Porvoo joo liian kaukana. Jorvi olisi lähin, mut lueskelin keskustelupalstoja ja tuli ahdistus :D Aloin miettimään että onko jotain mihin ei kantsi ainakaan mennä, esim se Jorvi? Naistenklinikka tuntui saavan ehkä eniten kehuja, mutta oli Jorvistakin hyviä juttuja.
  2. P

Osaako täällä kukaan antaa mielipiteitä pääkapunkiseudun synnytyssairaaloista? Onko ehdottomasti ei paikkoja?
  3. P

Täällä varattu eka neuvola, hih!
  4. P

Käyttäjätili (eli oman nimimerkin kohdalta, oikea yläreuna) -> Ilmoitukset-> sivustoasetukset
  5. P

Minulla oli jo viikko ennen kuukautisten alkua ihan hurjat tuntemukset mahassa. Ensin alavatsa "kupli" tuntui että siellä oli täysi tohina päällä. Sen jälkeen vatsaa turvotti eritavalla mitä ikinä ennen. Ihan kuin yksi osa mahasta olisi irrallinen ja se osa turvoksissa :D usein oli paineen tunne...
  6. P

Minäkin olen kiinnostunut faceryhmästä, vertaistukea todellakin tarvitaan! Mutta odottaisin mieluusti hetken ennen kun sinne liityn :) En ole vielä saanut soitettua neuvolaan, ei viitsi töissä ollessa soittaa..Odottelen siis ensiviikkoon. Latasin puhelimeen pregnancy plussan ja yritän...
  7. P

Heippa. Täällä olis yksi plussannut! Laskurin mukaan La olisi 12.11. Ensimmäinen lapsi olisi tulossa. Ikää minulla on 26. Hieman sekavat tuntemukset vielä.:) Tiesin kyllä jo ennen testiä että nyt masussa on jotain. Viikon on sellaset möyrinät ollut mahassa, ettei ennen vastaavaa ole ollut.
  8. P

Toiveena vauva 2017-2018

Tein testin ja plussa tuli. Tiesin kyllä jo olojen perusteella..täytyy tässä sulatella asiaa. Onnellinen olo, mut hiukan jännittää tuleva. :)
  9. P

Toiveena vauva 2017-2018

Miten minulla oli mennyt hirveä määrä viestejä ohi :D hups. Ensimmäinen lapsi olisi, kp 28/30 kai..laskinkohan oikein. Olen vasta aloittanut seuraamaan kiertoani marraskuussa :unsure: Ja olisikohan tämä sitten ensimmäinen oikea yritys, koska otin ovistikut käyttöön tähän kiertoon.
  10. P

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä oireet alkaa normalisoitua, pari päivää sitten oli todella vahvat tuntemukset alavatsassa. Ihan kuin joku olisi rutistanut alavatsaa ja enemmän vihlaisuja joka puolelta mitä normaalisti ovulaatiossa tai kuukautisten alkaessa. Rinnat edelleen kipeät. Mitkään oireista ei kuitenkaan ole...
  11. P

Toiveena vauva 2017-2018

Maicy: Ajattelin odotella varmaan maanantaihin, ennen kun teen lisää testejä. Vähän sulateltavaa, jos sieltä selkeä viiva pärähtää.
  12. P

Toiveena vauva 2017-2018

Heippa! Täällä ollaan jännän äärellä, olen monta kertaa meinannut kirjottaa tänne, jotta jollain tavalla voisi purkaa ajatuksia jonnekkin :p Aloin huolestua kun en tullut vahingossakaan raskaaksi vaikka ollaan oltu ilman pillereitä jo yli vuosi. Nyt tässä kierrossa ekan kerran käytin...

Yhteistyössä