vauvahaaveita: Tervetuloa fabo ryhmään! Lähetä mulle yv:tä täällä ja kerro oma fb profiilisi nimi. Lisään sut kaveriksi ja sitä kautta sitten tähän salaiseen ryhmään
Se ryhmä ei näy kenellekään ja siellä on niin raskaana olevia, kuin meitä kuumeilijoitakin.
Paperinaru: ONNEA ISOSTI! <3 <3 Ihanaa aikaa <3
ON: Kävin sillon keskiviikkona kp22 labroissa ja tuhruttelut alko heti seuraavana päivänä, eli kp23. Nyt menossa kp26 ja tuhruttelee vieläkin. En oikein voi laskia näitä menkoiksi, koska hädin tuskin siteeseen tulee kuin pari hassua tippaa. Pyyhittäessä hieman enemmän. Montakohan päivää se nyt tuhruaa, ennenko alkaa kunnon menkat.
Ei pääse uuteen kiertoon sitten millään.
Labroista bongasin itte, et mulla ois keltarauhasen vajaatoiminta. Ei ihme siis, että tuhruttellee eikä tärppiä kuulu. Huomenna maanantaina lääkäri soitteleepi tuloksista ja mietitään jatkot. Kiva vaan, koska kyseessä tk-lääkäri, joten liekköhän tuo tuloksia kattellessa ajattelee samaa kuin minä. Vaikka siis selkeä tulos oli. Ovulaatio tod.näköisesti tapahtunut, mutta koska keltarauhasen puutostila niin ei jaksa ylläpitää mahdollista alkanutta raskautta, vaan vuotaa liian aikasin pois..
ääh! Huomennapa tuo seleviää sitten... toiv. sais Lugesteronit heti kättelysä.