Hakutulokset

1. Aatoel

* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Leonella, mulla vähän samanlainen kokemus ekasta synnytyksestä, puudutus ei kiireellisessä sektiossa toiminut vaan tunsin viillon ym. :( Jouduttiin sitten nukuttamaan. Kävin pelkopolilla sitten seuraavan raskauden aikana, ja auttoi paljon! Eniten auttoi se, että tiesin, että tietoihin oli...
  2. Aatoel

Se mua tässä lyhyessä kierrossa vähän stressaakin, että mitä jos en ovuloikaan ollenkaan :|Nyt on menossa vasta toinen yk, mutta silti tekisi mieli ostaa ovistestejä, vaikka en jotenkin vielä haluaisi niitä käyttää. Todennäköisemmin mennään nyt kuitenkin vielä ainakin tämä kierto ilman, ja jos...
  3. Aatoel

Tänne voi päivittää kp 1/24-28 ja yk 2, olipas taas oikein tosi lyhyt kierto... Onko kukaan selvittänyt, mistä lyhyt kierto johtuu ja mitä siitä voi ns. seurata?
  4. Aatoel

Argh, kuinka nämä piinapäivät on kirjaimellisesti piinaavia!! Nyt kp 21/ 25-28 ja koko ajan tulee tarkkailtua kaikkia olevia ja olemattomia oireita. Toisaalta tuntuu, että mitä jos ja toisaalta taas siltä, että ei varmasti ole tärpännyt :/
  5. Aatoel

Täälläkin jo piinaillaan, jännää! Vielä kun malttaisi rauhassa odotella ainakin viikon :p Nyt menossa kp 16, uskoisin oviksen olleen joskus pe-la oireiden perusteella. Testaillut en ole, joten mutu:lla mennään :) Viimeistään ensi viikon pe olisi tarkoitus tehdä r-testi, jos ei menkat siihen...
  6. Aatoel

Mä en tikuttele, ainakaan vielä :D Tosin en kyllä kovin hyvin tunnista ovista, ehkä jonkinlaisesta valkovuodosta voin sen joskus kuvitella päätteleväni. Mulla on ollut 2. asteen solumuutoksia papassa vuosia sitten, silloin otettiin ensin koepalat (ilmeisesti oli oikeasti riski, että olisi...
  7. Aatoel

Mä olen malttanut olla hypistelemättä vauvanvaatteita, mutta tilasin kyllä itselleni äitiysmalliston takin, ups :p Toisaalta tarve uudelle takille oli joka tapauksessa, ja tuota voi pitää, vaikkei raskaana oliskaan. Täällä on meneillään kp 4, ihmeen niukat menkat olleet tällä kertaa... Josko...
  8. Aatoel

Mä en ole tikutellut ovista kahden aiemman lapsen teon yhteydessä, enkä ajatellut nytkään ELLEI tärppi nyt anna odottaa itseään :) On muuten ihana flunssa iskenyt tännekin, onneksi viikonloppu lähestyy!
  9. Aatoel

Mukaan olisi tulossa minä, eli 33 v. kahden lapsen (10/08 ja 06/12) äiti. Kolmas siis tässä suunnitteilla, tai oikeastaan tekeillä jo =) Lähes koko ikäni hormonaalista ehkäisyä käytettyäni olen nyt ollut melkein puoli vuotta ilman pillereitä, tosin kortsu ollut käytössä. Yritys on alkamassa...

Yhteistyössä