Hakutulokset

1. E

¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

:wave: :wave: :wave: Tervehdys piiiitkästä aikaa tännekin :wave: :wave: :wave: Tuolla naamakirjassa osan kanssa tuleekin jotain juteltua ja kuulumisia luettua, mut kiva lukea muidenkin kuulumisia! G:t Mies on keittiömestari :p. Kotonaoleminen/töihin paluu... Mähän jäin äippälomalle...
  2. E

MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

Onnittelut ellen hienosta nimivalinnasta! Meidän pojasta tulee myös Oliver :D . Täällä mennyt muutoin oikein mukavasti, mutta mulle pukkas järkky kuume ja kipuileva rinta. Tänään käytiin pojan kanssa neuvolassa (päänympärysmitan kontrollointi viikottain kystan takia) ja samalla lääkäri...
  3. E

Huh kuinka paljon tänne tulee tekstiä! Ja nyt kun ei muka millään kerkeä lukemaan tai kirjoittelemaan... KIITOS kaiille vauvaonnitteluista. Täällä ollaan niin onnessaan ja ihastellaan minipakettia jatkuvasti. Uskomattoman pieneltä vaavi tuntuu vaikka tämä kolmas meidän suurin :o . Noh, eipä...
  4. E

Hei kaikille! Pikaisesti vain ilmoitan, että tänään kotiuduttu =) . Kirjoittelen ja luen jutut myöhemmin. Meille siis syntyi poika rv 39+1 4.11.09. Mitat 2920 g ja 48 cm. Pipo 32,5.. Synnytys käynnistyi vesien menolla. Koko synnytyksen kesto 4 tuntia. Supistusten alkaessa kipeinä, poika...
  5. E

Hui!!! Nyt lorahteli jotain!!!! Palataan!!!!
  6. E

TT Kiitos! Löytyihän tuo kerhojuttukin :) Varri Onnea :heart: :hug: Mun eiliset kivut helpottuivat suihkun jälkeen ja nyt kävely taas helpompaa. Yökin meni suhteellisen mukavasti, vain 2 vessareissua! Tosin illalla sängyssä lukiessa tuli MEGAsupistus :o . Supisti 5 minuuttia yhteen...
  7. E

Piti vielä kommentoida jatkoa... eli mä tykästynyt nyt tähän kaksplussan "tyyliin". Mut en oikein ole hiffannut tuota kerhojuttua? Siis salasanan saa pyytämällä, mutta missä semmoinen kerho täällä on? :ashamed: :ashamed: :ashamed:
  8. E

Kuittailen luetuksi... Onnea vielä kerran KAIKILLE vauvautuneille, jos jollekin jäänyt onnittelematta :ashamed: Täällä kova väsy ja HIRVEÄT kivut alakerrassa. Vauva on ilmeisesti laskeutunut vieläkin alemmas. Kiinnittyneenä ollut jo vähintään viikon. Vessassakäydessä kun vääntäydyin...
  9. E

Kyllä oli kiva lukea taas synnytyskertomusta. Kiitos thor. Hienosti ja nopeasti hoidettu homma. Ehdit siis epiduraalin saamaan, mutta ilmeisesti sinällään hyvään saumaan, että vaikka ei ehtinyt auttaa, ei myöskään hidastanut synnytystä! Tänne saapui aamulla uusi sohva! Vihdoinkin =). On...
  10. E

thor Hirmuisesti onnea :heart: rinsessasta :heart: :) :flower: Vietettiin eilen isännän kanssa "leffailtaa"... oikeastaan katsottiin tuota Harper´s island sarjaa viimeiset 3 jaksoa putkeen ;). Koko ajan tuntui suppailua, kipua selässä jne ja ajattelinkin toiveikkaana, että joskos jotain...
  11. E

Mitä tekis 6,9 miljoonalla eurolla?

Ihan uteliaisuuttani... miksi silti lainalla?
  12. E

*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

Pikkuihra Täällä mä jännään sun puolesta :o Jennylille ONNEA :flower: Tupuna Koitahan jaksaa. Vois oikeesti tehdä hyvää sellainen hetken pako, mut toisaalta... helppohan muiden on sanoa. Oma koti on kuitenkin oma koti. :hug: Oma napa Suppailee aika tiheesti ja välillä ollut pari...
  13. E

*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

Tupunalle :hug: :hug: :hug: Varrille Zemppiä :hug: :hug: :hug: Mimona Eihän sitä tiedä, jos vaikka tänä yönä juuri ;)
  14. E

Röh, röh -kuulumisia :snotty: Täällä alkaa olo olla jo voiton puolella :wave: . Hönö olo on ja päätä särkee, mutta kuume pysynyt nyt poissa. Ihan muutamassa tunnissa olo parantunut huomattavasti! Mahtavaa!!! :) :) :) Mukava kuulla, ettei monellekkaan ole tullut pahoja oireita...
  15. E

Huomenta -särkevää sellaista. Mä nyt sit onnistuin saamaan tuosta possupiikistä ne pahimmat oireet. Elikkä eilen muutamia tunteja piikin jälkeen alkoi käsikipu lievänä. Otinkin siihen sitten suoraan gramman panadolia. Mutta illalla noin 10 tuntia piikin jälkeen alkoi tuntua olo hieman...
  16. E

Kiitos kovasti kaikille zempeistä :heart: Täällä jo rauhallisemmin mielin ollaan, vaikka huoli on ja pysyy. Nyt kuitenkin pahin sekavuus ohi. Jotkut teistä ehdottikin lääkärille soittamista, mutta (vaikka ehkä omituiselta kuulostaa) en aio soitella perään. Ihan siksi, että oikeasti se...
  17. E

omaa napaa ja urakalla Kävin tänään siis kokokontrolliultrassa. Koon ja kasvun puolesta vauvalla kaikki hyvin ja sukupuolikin varmistui (kolmannen kerran) pojaksi. Mutta, mutta. Lääkäri totesi sikiön päässä 16 x 16 mm kokoisen kystan (aivokudoksessa) :'( . Mulla ajatukset ja kaikki ihan...
  18. E

thor Täytyypi pitää liikkeet kurissa :) . Tosin kaikki käy kyllä niiiiiin hidastettuna että! Voi olla, et yöllä käännyin unissani liian vauhdikkaasti. En kyllä halua vastaavaa enää kokea!!! mimona Oon onneks menossa huomenna ultrattavaks. Painokontrolli raskausdiabeteksen takia... Kyselen...
  19. E

Miss Mindy Mun yhdellä kaverilla oli myös sellainen sänky, jossa oli mahdollisuus vaan yhteen tasoon. Ja se oli tosiaan sitten ihan siellä "pohjalla". Zera Ei ihan sellaista kipua taida mulla olla. Itseasiassa tajusin vasta oikeastaan tuossa viime yönä minkälaista kipu on!!! Eli valitusta...
  20. E

Kiitos Miss Mindy myötäelämisestä :) Kamalaa jotenkin valittaa jatkuvasti, mutta olo vaan pahentunut. Kovasti kipuilee tuossa edessä, missä alushousujen kuminauha on. Siis sisältä, mut ei kuitenkaan syvältä. Sellaista jännää kiristyskipua on. Välillä ei oikein pysty edes suorassa...

Yhteistyössä