Hakutulokset

1. Lisey

Nukahtamisongelmat, ikäkausi vai jotain muuta?

Meillä meni ajan kanssa ohi. Juurikin tuollaista "keksin ihan mitä vaan, että saan vetkutettua nukkumaan menoa" -juttua oli. Pidin rutiineista kiinni, iltapisulla ja hammaspesulla käynti. Jos ilmoittaa huoneessa, että on jano, vien tilkan vettä. Sitten satu, pusu ja nukkumaan. Tottahan lapsi...
  2. Lisey

+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++ vol.2

Heippa, nostellaanpas tätä pinoa... :) Loppuraskaus on tosiaan saapunut taloon. Alaselkä kipuilee, liitoskipuja on etenkin häpyluun tienoolla... : / Aamulla menee joku tovi ennenkuin uskoo, etten sittenkään ole halvaantunut. :D Lisäksi mulla on aivan kamala yskä!!! Tuntuu ettei muutenkaan...
  3. Lisey

Maira: Keskikäyrävauva siellä. :D Onneks ei sentäs mitään kohtutulehduksia ollu! Hui kauhistus. Mango86: Lohdullista kuulla, toivotaan siis parasta. :) Toivotaan ettei sun sokereissa olis häikkää. :hug: Neuvolakuulumisia täältä. Perätilassa vauveli tosiaan köllöttää edelleen, ja...
  4. Lisey

Maira: Niin varmasti pt vaikuttaa, tosin lääkärin mukaan vauva oli jo silloin 22cm-mittauksessa pt:ssa... : / Tiedä sitten. Mitäs sun sf näytti? :) Mango86: Eri mittaaja oli, eikä puhettakaan mistään ultrauksista tms. No, katsotaan mitä se ens kerralla on. Varmasti kaikki sulla ok. :hug...
  5. Lisey

Mitäs tänne kuuluu? :) Viime viikolla terkkari sai sitten sf-mitaksi 32cm. :O Että mukamas ois 10cm tullu kahdessa viikossa lisää mittaa. :laugh: Ei varmaan ihan nyt pidä kutiaan nää mittaamiset...että alakäyrän alapuolelta hypättiin yläkäyrän yläpuolelle. :D Mutta perätilassa pieni...
  6. Lisey

G: Vuodot raskausaikana

Tapaus 1: Pientä tumman ruskeaa tuhrua viikolla 7-8. Loppui levolla. Alkoi uudestaan viikolla 9-10. Tummaa ruskeaa, välillä punaruskeaa, mutta pikkuhousunsuojalla pärjäsin. Lievää selkäjomotuksta. Päivystyksessä todettiin keskeytynyt keskenmeno, sikiö vastasi kooltaan rv 7-8. :'( Tapaus 2...
  7. Lisey

Maira: Niinpä, äkkiä se aika vaan menee! :) Koitahan korjata kuivuutesi. :D Epa_88: Oi, onnea avioitumisesta! :heart: Täällä poksahti 30 viikkoa eilen. :O Niin se aika vaan menee. Keskiviikkona ois neuvola ja sitten kuulee sokerirasituksen tulokset ym... Tuntuu että vauva kieppuu tuolla...
  8. Lisey

Epa_88: LA korjattu. :) Tsemppiä, koitahan lepäillä että paikat pysyis kiinni. :hug: Mä täällä vaan mietin tota mun pientä sf-mittaa... :( (rv 28 22cm) Tyhmä minä. Ei stressaaminen kuitenkaan tee hyvää vauvallekaan, argh... Ei vaan voi mitään, huolettaa heti kun jotain "normaalista...
  9. Lisey

Mango86: Mulle ei oo tullu suonikohjuja, mutta jokaöisiä suonenvetoja kyllä...ja ummettaa aika tavalla, että peräpukamia saa pelätä... :$ Niin voi olla tosiaan mittavirhekin. Mä en vaan luota tähän ko lääkäriin tippaakaan... Aikanaan esikoiselta löysi "sivuäänen" sydämestä, minkä...
  10. Lisey

Epa_88: Ihania uutisia! :heart: Pieni poika. :) Nautihan onnellisuuden tunteesta! :hug:
  11. Lisey

SiSa78: Onnea tyttölupauksesta! :heart: Ja tsemppiä verenpaineen kanssa, kurja homma mutta onneksi hoito yleensä puree. Mango86: Mulla on vähän sama fiilis noiden neuvolakäyntien kanssa. : / Ja toi yöunien pätkiminen on tosi kurjaa!! Maira: Toivottavasti ei oo mitään suurempia häikkiä...
  12. Lisey

Heippa kaikki, olipas kivaa huomata että täällä on ollut kirjoittelua. :) JiiMii82: Suuret onnittelut pojasta! :heart: Maira: Siellä onkin hankintoja tehty, ihanaa. :) Tsempit metsästysleskeyden takia, onneksi tosiaan ei kestä ikuisuuksia se kausi... Meillä harrastetaan kalastusta, se ei...
  13. Lisey

Heippa pitkästä aikaa kaikille! :hug: macy gray: Kiva kuulla sinustakin. :heart: Toivon kaikesta sydämestäni, että pääset sinäkin pian tänne...ja toki kaikki muutkin sieltä kuumeilijoiden puolelta... :) Maira: Harmillista että ultra oli pettymys. :( Mutta mukava kuulla että muuten vointi...
  14. Lisey

käytöstavat hukassa ?

"nin" kysyi tuossa, että etkö toivonut raskautta. Ja vastasit että et. Tuossa taas vastaat, että kyllä, toivoit. Tätä ajan takaa.
  15. Lisey

käytöstavat hukassa ?

Eli miten se nyt oikeesti oli?
  16. Lisey

käytöstavat hukassa ?

Tässä siis kaksikin ketjua aiheestasi... http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2005963-pidanko/ http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2005980-pidanko/
  17. Lisey

käytöstavat hukassa ?

Kysymyksesi Odotus-puolella kuului "Pidänkö?". Voi olla, että herättää hämmennystä ja ihmetystä, että tosissasi (käsittääkseni?) haaveilit lapsesta ja toivoit tulevasi raskaaksi, kun tulit raskaaksi olit siitä onnellinen, mutta kuitenkin sitten aloit miettimään aborttia...ja ilmeisesti siihen...
  18. Lisey

Mitäs tänne kuuluu? :) Joko miimii10 on saanut vauvan syliin? :heart: Toivottavasti olette kaikki jakselleet hyvin ja paksusti... :hug: Täällä lähestytään puoliväliä...mihin tämä aika oikein menee? Pieniä potkuja satelee päivittäin, se on jotain niiiin ihmeellistä ja ihanaa. :heart...
  19. Lisey

Onnea skorpioni07 poikavauvasta! :heart: Tuon voi sanoa jo menneen yliajalle... :hug: Ihanaa vauvahuuruista arkea teille! :) miimii10: Toivotaan että poitsu puskisi niin voiman kanssa että menisi vedet. :) :hug: Mun esikoinen lähti syntymään just niin, sanoin ääneen että "ihan hullu kakara...
  20. Lisey

Ainiin ja P.S: Tuli sitten ensimmäinen raskaudenaikainen hiiva riesaksi. : / Esikoisesta ei ollut kertaakaan. Mistä tulikin ihan hintsuinen tyttöolo... Mitähän miimii10lle ja muille elokuisille kuuluu?

Yhteistyössä