Hakutulokset

1. W

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

Voi Rapu, pahoittelut. Vaikka hyvähän se on jossakin vaiheessa päästä pois, on se aina omaisille rankkaa. Minullakin ollut lähipiirissä nyt kolmet hautajaiset viime aikoina. Ihme ruljanssi järjestellä. Babyfever: Myös pahoittelut. Vaikka olisi kuinka jalat maassa, on se silti tympeää kun...
  2. W

Hellurei. Täällä puhelimen vaihtaminen teki tepposet ja nyt vasta pääsin kirjautumaan. Niin paljon tapahtumia, ettei kykene kaikkia kommentoimaan. Onneksi suurimalle osalle riittää ONNEA. Onnea piinailuun ja onnea pienokaisesta! Halit ja tsempit kaikille! Täällä kuntokuuri tehonnut niin...
  3. W

Ja vielä niist, ettei menisi lääkkeitä hukkaan. Tiedän vain Pregnylistä, mutta voi katsoa YA:n nettisivuilta kaikista lääkkeistä myyntikoot ja -hinnat. Pregnylissä oli 300,600 ja 900iui vaikamikäsenytikinäolikaanyksikköä. Ja joka ampullissa on 100-150 sitäjotain extraa. Eli ihan ylilääkäri käski...
  4. W

Onnea matkaan. Ja oikeastihan se klassinen " yksi riittää" pitää kyllä paikkaansa - älä stressaa. Itse en ottanut yhteenkään punktioon ketään. Tee kuten itse koet hyväksi ja itsevarmsksi- se on pääasia.
  5. W

Hei naiset. Mites piikitykset ja munasolut? Entä fiilikset. Muistan itse turvonneeni kyllä niin, että luulin toisten luulevan minua jo raskaana olevaksi ja pitkällä . Kuljeskelinkin lieppaisissa villatakeissa, jotka peittivät vatsan seudun tehokkaasti. Harmi nuo Jolanan yliostelut. Itsekin...
  6. W

Oo. Nyt ollaan jännän äärellä! Onnea matkaan! Nyt vain peukuttelin. Tervetuloa myös uudet. Ollut tooosi kiire- vaikka olen lukenut, en oikein ehdi kommentoimaan. Olette kuitenkin mielessäni.
  7. W

Iitukka: Jee, hyvä menkat ! Nyt lähtee. :) Agrafiina: Anteeksi lukihärö. :/ Pallero: Hyvähyvä! Mikro ei oo pakko- en ole käyttänyt juuri koskaan (vesihaude on nopea). Laita mikrorahat tekoon ja osta jos tarvitset kun pikkupallero on maailmassa . :D
  8. W

Hei taas. Tervetuloa Sinikello, eipä nuo kirjoitusvirheet maailmaa kaada. Täällä ei onneksi tarvitse tuollaisista välittää :). Ja toimeen vaan nopeammin kuin myöhemmin, sanon minä. Itseäni jälkikäteen hieman ihmetyttää, miksi en toiminut jo 30, vaan venytin 35 saakka ennenkuin aloin toimia...
  9. W

Nyt täällä hiljenee siis hieman, kun näin monilla meillä meni hieman myttyyn yritys. Jolanaa tsemitämme :D. Positiivinen asenne on hyväksi ja luultavasti jollakin meitä pitää myös tärpätä. Kyllä se ensimmäisestä voi onnistua hyvinkin, kuten oma pienokaisenikin. Hintaa hänelle tuli noin 8000€...
  10. W

Babyfever: Oioi. Jaksoja. Ensi kerralla me onnistumme <3

Yhteistyössä