Hakutulokset

1. P

minkä ikäselle ootte alkanu antaa tavallista jugurttia?

En anna ollenkaan kun on niin sokerista (valkosta sokeria). 10-12kk olen aloittanut isommila lapsilla Bulgarianjukurtti sekoitukset, eli vaikka hedelmäsosetta sekaan tai marjoja hedelmäsokerilla makeutettua luomumehua tai banaania sössönä sekaan jne... yosa-jugurtitkin on hyviä (maidottomia).
  2. P

vauvapuurosta "tavalliseen" puuroon?

Aloitin 7½ kk vaavilla tavallisella puurolla ruis- ohra- kaura- ja vehnä. Veteen tehtyä ja suolatonta tietysti. Sitä syö koko perhe. Vaavi saa ruokalusikallisen hedelmäsoseen kanssa. Tulee minun siihen tissimaitoa ruiskittua, mutta sen voi ohentaa myös keitetyllä vedellä niin ei tule kova maha.
  3. P

Vauvan tukkoisuus

Onko patja allergia hyväksytty? Eli ei pästä hengitykseen myrkyllisiä kaasuja tekstiileistä tai itse patja-aineesta? Muutenkin kaikki uudet tekstiilit pitäisi pestä ja tuulettaa ennenkun otetaan käyttäöön. Varsin tärkeää vauvoilla. Monet huonekkalutekstiilit on käsitelty palonsuoja-aineila ja...
  4. P

joululahjoista taas

Kuulostaa kohtuulliselta ämän kaiken kulutushysterian keskellä. Meillä päätettiin ettei osteta tänä jouluna leluja isommille lapsille. Tosin cd:t ja lautapelit ja pleikkaripelitkin maksavat jumalattoman paljon! Toivon hartaasti etten sorru meidän vaaville ostamaan mitään "romua", tai miellään...
  5. P

Aamupalanne?

Vettä, neljänviljan puuroa ja mustikka,- tyrni,- tofukeittoa. :p
  6. P

Huomenet,uusi esittäytyy!!

Tervettuloa!
  7. P

mitä ostat anopille joululahjaksi

Epätoivoisesti yritän saada hänelle pitkävartiset sukat kudottua. Meidän pirpana on vaan oppinu kontaamaan ja kävelemään pitkin tukia. Ei oikein ehdi kutimia kädessä pitämään...
  8. P

Arvatkaa mitä mulle eilen sattu :(

Kokeilkaas joskus mitä jälkeä saatte kun koskette OBH Nordican vedenkeittimen metalliseen nokkaan just kun se on kiehunut. Just just , minulla on kiva arpi kädessä. Suosittelen pitämään sen laitteen hyvin kaukana lapsista!!!
  9. P

Pitkästä aikaa: Mitä nimimerkkejä muistat ulkoa?

annabell jätkä tuksu pastori fjonga myynä rasputin footpollarswife just just... tälläistä muistin harjoittelua olisi ainakin minun kovasti harjoiteltava koska olen näissä aina armottoman huono!
  10. P

Syöttekö hei oikeasti tarpeeksi kasviksia??

Heviosastoltahan meidänkin isoin osa ruuasta on. Pakastin on täynnä marjoja, palkokasveja ja sieniä.
  11. P

Tekeekö itkuhälyttimellä mitään?

Tulee ilmankin toimeen, mutta on se ihan oivakin kapine. Esim. jos vaavi nukahtaa autoon ja käyt vain kiskalla tai toimittamassa jonkun nopeen jutun (ei käy tietty helteellä). Vaunuissa tosi hyvä (voi tehdä muutakin kun kytätä ikunassa, et joko vaavi heräs).
  12. P

Onko normaalia että kiinteitä syövä vauva ei kakkaa joka päivä?

Mitä kiinteämpää syö ja mitä vähemmän nesteitä saan niin sitä harvemmin kakkii. Tietenkin aineenvaihduntaan vaikuttaa perimä ja ruuan koostumus (ravintoasvot).
  13. P

Kuinka rentoidut?

Kylpyhuone täyteen kynttilöitä ja kuumaan kylpyyn!
  14. P

Irtisanon asiakkuuteni Hobby Hallista

Tässä jonottelen jälleen Hobbariin! Kodinhoidontuki tulee käytettyä tosi hienosti. Jo neljännen kerran joudun soittamaan samasta asiasta. Lähettävät minulle kokoajan väärin laskuja ja niitä sitten yritän selvitellä. Jonotin 15min ja asia jälleen "selvitetty", ellei sieltä tule taas lisää...
  15. P

Onko kokemuksia?

Onko täällä palstailemassa ketään ketä olisi myynyt Kärkölässä Järvelässä Työttömät RY:n kirpputorilla mitään ? Jos olet niin meneekö siellä kaupaksi vauvanvaatteet? Vai mitkä tuotteet? Jos täällä palstalla on joku ketä kiinnostaa siistit vauvanvaatteet, niin laita yv:tä voidaan jatkaa...
  16. P

Jos äiti kusettaa sossua ja kelaa ja isä asuu saman katon alla

Täytin Kelan kodinhoidontuen paperit. Tänään minun pitäisi viedä ne Kelaan. Eilen soitin työnantajalle ja sanoin tulevani seuraavan kerran töihin vuonna 2010. Asumme miesystäväni kanssa yhdessä lapsien kanssa. Emme ole naimisissa koska haluamamme juhlat maksaisivat aivan liiaksi rahaa. Kyllä...
  17. P

Joko on "päivän ruokaketju" aloitettu?

Valkosipuli perunoita ja porkkanaa koskenlaskia juustolla kuorrutetun kukkakaalin kanssa uunipadassa hautuneena. Puolukka-, punakaali-, omena- porkkanasalaattia. NAM!
  18. P

Mitä tekisit tyhjästä murolaatikosta?

Kiva että pidit. Tässä yksi idea lisää jos vaikka olisi iloa tästäkin jollekkin. Parisuhde laatikot ( käy muutkin kun muropaketit. Meillä pienet peltirasiat.) : kumpikin kirjoittaa toiselle toiveita ja maanantaina nostetaan laput ja toteutetaan toive viikon aikana kun sopiva aika järjestetään...
  19. P

Mitä tekisit tyhjästä murolaatikosta?

Perheposti: Lapsille ja aikuisille oma. Sinne toiveita ja jokainen toteuttaa yhden toiveen viikossa. Lähentää muuten kummasti perhettä. Lapset toivoo aikuisilta ja aikuiset lapsilta. Jokainen nostaa esim maanantaina yhden toivelapun ja saa päättää koska oman lapun toiveen viikon aikana...

Yhteistyössä