Hakutulokset

1. mama said

Minun viikon ohjeet:)

Mulla alkoi loma - juuri selvisi, että syksyllä alkaa koulu ja muksu lähti isänsä kanssa juhannuksen viettoon mökille. Ei siis asuta lapsen isän kanssa yhdessä, joten mulla alkoi lapsivapaa. Hiukan haikea mieli kieltämättä, mutta kun siitä pääsee yli ja ihmisten ilmoille, on taas tosi mukava...
  2. mama said

Kerro sanalla muutamalla mitä ajattelet seuraavista 15 asiasta jotka eivät liity mitenkään toisiinsa! :)

• Facebook on ajantappofoorumi. • Suomenlinna - kaunis ja vaivalloinen, koska sinne tulee lähdettyä aina tosi kuumalla säällä :) • radiokanava NRJ - turha hölinä • pyöräily - ihanaa alamäkeen :) • kissat - kissat on kivoja juu, ja sieviä pentuina, mutta se kissanpissan haju on jotain ihan...
  3. mama said

MITÄ SYÖT tänään?

Ei harmainta aavistusta. Muksu lähti isälleen eilen, joten ei ole tarvinnu ajatella koko asiaa. Tätäkö se vapaus on? :)
  4. mama said

Oli NÄIN iso virhe laittaa esikoinen mummolaan muutamaks päiväks et saa ite "hermolomaa"..

Sympatiat. Aika on opettanut mullekin, että hinta siitä omasta ajasta maksetaan jälkikäteen eli välittömästi lapsen palattua kotiin. Tänä kesänä isovanhemmat vievät 5-vuotiaani Legolandiin ja se herättää jo nyt syviä huokauksia. Ilo lapselle on valtava ja isovanhemmille myös, joten mahtavaa...
  5. mama said

Uutta tatskaa :P *kuva

Katsoin sun kuvaa ja on kyllä hieno. Jos itse ottaisin kirjoitusta, laittaisin sen luultavasti tollasella nauhalla.
  6. mama said

Uutta tatskaa :P *kuva

Itselläni on iso, vaaleanpunainen my little pony pääosassa käsivarressa. Ja ei - siitä ei saa suurta merkitystä hakemallakaan. Otin sen, koska se on niin hieno, söpö, tyttömäinen etc. Tiesin kauan mitä siihen tulee ja vielä vähän on kesken. Nyt siinä on tähtiä, poni ja leppis :D En usko...
  7. mama said

Miksi ei Antabus vaikuta?

Lisäksi hiilitableteilla voi mitätöidä suun kautta otetun lääkkeen vaikutusta.
  8. mama said

Pelkään miestäni

Nyt järki käteen. Ajattelepa itse - takuuvarmasti saat asunnon, luottotiedot eivät sitä estä. Ja kuinka kauheelta susta tuntuu myöhemmin, jos ajattelet, ettet vienyt lapsia ja itseäsi pois tuollaisesta tilanteesta työaikojesi vuoksi. Jos on kyse elämästä, vaihda työtä! Ikävää lukea...
  9. mama said

Jään totaali-yh:ksi heinäkuussa 3 viikoksi ja elokuussa viikoksi.

Totaali-yh:n yksinhuoltajuus ei lopu tyyliin elokuun 15. kun toisen huoltajan loma alkaa. Siis oikeesti. Hoidat lapsianne kuukauden verran itseksesi, et ole yh. Yh vastaa usein myös yksin perheen taloudesta, näin ei taida teillä olla. Ymmärrän, että kenties sua jännittää tai harmittaa...
  10. mama said

Tuttava päivittelee facebookissa kun sossun rahat ei tulleet perjantaina tilille, valituksia tekemässä yms

Ymmärrän ap tunteesi. Itsekin olen nostanut ko tukea, ei siinä mitään, mutta aina koen jotain myötähäpeää, kun joku esim just fb:ssa tuistaan meuhkaa, muuten ku huumorilla. Mielenkiintosta muuten huomata itsessään tällainen piirre - olen siis piilotyöteliäs :D
  11. mama said

ennustaja linjoilla

Ja lisäksi - pääsenkö kouluun?
  12. mama said

ennustaja linjoilla

Osaatko sanoa, miten minulle ja lapselleni käy, hyvin vai huonosti?
  13. mama said

Sairasta! Mitä tästä vielä tulee? Ennustan että lisää ampujija jotka haluavat samanlaista kohtelua kansalaisilta, hurraa

Älkää nyt, Milanna teki aloituksen aiheesta, joka ei koskenut häntä itseään. Sitähän täällä monesti peräänkuulutetaan, eikö niin.
  14. mama said

Tarvitseeko potea syyllisyyttä?

Ja ajattele - vanhimmalle yhteinen loma voi olla tosi tärkeä, kun ei enää asu kotona. Olis muuten kauheaa, jos aina, kun kaikki eivät mahdu kyytiin, täytyis ostaa uusi auto :D. Ehkä juna - tai bussimatkan hinnalla selviäis?
  15. mama said

G: Lempipuusi?

Poppeli on ihanin. Sen tuoksu vie lapsuuteen :)
  16. mama said

Tytölle nimi! Veljet Petrus ja Andreas

mulle tuli ensin mieleen saara. sitten karoliina ja katariina.
  17. mama said

G: Päivän asu sanoina tai kuvina

musta 3/4-hihainen trikoopaita, sininen minihame, mustat legginsit, toisessa jalassa musta avokas ja toisessa punainen kipsi. :). ja ai niin- musta tuubihuivi kaulassa.
  18. mama said

Erikoisin seksipaikkanne?

kirkon piha keskellä päivää harvan puskan suojassa. kyllä ruohonleikkajalla kääntyi pää... eikä tainnut olla ainoa. mulla oli vielä jalka murtunut, mutta silti ennen lääkäriin lähtöä kellistyttiin nurmikolle. :)
  19. mama said

Emme vai Eevi? Entä tokaksi nimeksi, Adele vai Lilian?

no, emme tarkoittaa yhtä tiettyä huumetta puhekielessä, joten en antaisi lapselle sitä nimeksi. moni ei varmaam ole kuullutkaan moista, mutta kun itse tiedän, en voisi antaa. enne on minustakin ihana nimi. vieläpä kauniimpi kuin eevi. :)

Yhteistyössä