Oli NÄIN iso virhe laittaa esikoinen mummolaan muutamaks päiväks et saa ite "hermolomaa"..

Arvatkaa tuliko takas kahta kauheempi mukula?

Huutoo, ininää, tappelua, ei suostu syömää eikä oikein nukkumaankaan..Koko ajan kitisee ja tekee pahojaa et sais huomiota...

Ja tää tuskin tästä taas hetkeen helpottuu..

Kiitos, olen avautunut.

Sympatiat.

Aika on opettanut mullekin, että hinta siitä omasta ajasta maksetaan jälkikäteen eli välittömästi lapsen palattua kotiin. Tänä kesänä isovanhemmat vievät 5-vuotiaani Legolandiin ja se herättää jo nyt syviä huokauksia. Ilo lapselle on valtava ja isovanhemmille myös, joten mahtavaa, että reissu tehdään, mutta vaistoni sanoo, että tästä tulee kallis reissu :D

Sama vika ja meillä ipanat oli vaan yhden yön. Joka ilta rutina ku ei halua nukkua ja kauhea huuto päälle, kamala rutina jos pitäis jotain syödä tai tehdä.. ARRRGH! Se siitä "lomasta", perästä kuuluu kyllä :D

"vieras"
niinhän se on, meilläkin tyttö lähtee ens viikolla muutamaksi päiväksi reissuun ja voi voi sitä aikaa kun tulee takas. reissussa saa KAIKEN periksi joten hohhoijjaa..

No niinhän se usein on myös tuollaista jos ollaan oltu paljon menossa. Ne arkirutiinit ja niihin tottuminen vie vähän aikaa.

Mutta meillä kun ei ole isovanhemmat ottaneet hoitoon yön yli, niin olisi tyytyväinen tilanteessasi. Isovanhemmat panostaneet varmasti lapsen tekemisiin tuona aikana. Ja sehän on mahtava asia!:) Ajattele positiivisesti. Kaikillla ei ole tuota mahdollisuutta viedä lasta yöksi hoitoon. Mutta saahan sua toki myös tuo ärsyttää.

meillä esikoinen on tällähetkellä ihan hirveä! Uhmaa aamusta iltaan, ja rupee menemään hermo. Itse myös mietin, josko tyttö olis menny yökylään, mut sitten muistin, kuinka kauhea se on sen jälkeen!

Ja itse en ajattelisi että nyt kaikessa periksi saa siellä. Tuo että se isovanhempien päivärytmikin voi olla niin eri että vaikuttaa kun kotia lapsi tulee takaisin. Mutta itseäni ei haittaa vaikka isovanhemmat lellivätkin "vähän":)

Kyllä mä silti olisin onnellinen jos joku ottaisi joskus meidänkin lapset hoitoon...

Ei muuta kuin lapsi pihalle leikkimään, laitat earit korviin ja luet siinä lehteä kun lapsi leikkii/riehuu/vinkuu tai mitä nyt keksiikään :p

En kyllä muista minkä ikäinen muksu sinulla oli....

Yhteistyössä